The Veilguard در ابتدا قرار بود یک بازی چندنفره باشد

سری بازی‌های Dragon Age عناوینی داستان محور و تک‌نفره هستند، اما Dragon Age: The Veilguard در مقطعی قرار بود یک بازی چندنفره باشد.

Dragon Age: The Veilguard ابتدا در رویداد Xbox Games Showcase به صورت رسمی معرفی شد و سپس یک گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای از آن به نمایش درآمد. اخیراً بایوور (BioWare) اعلام کرده است که این بازی در ابتدا به عنوان یک اثر چندنفره برنامه‌ریزی شده بود.

Gary Mckay، مدیر کل استودیوی بایوور، در مصاحبه با رسانه Game Informer اطلاعاتی در مورد مرحله پیش تولید بازی بعدی Dragon Age فاش کرد. او توضیح داد که آزمایش‌ها و تصمیم‌گیری‌های زیادی در مورد نوع این بازی انجام شده است.

به گفته وی، Dragon Age: The Veilguard در یک مقطع زمانی قرار بود یک بازی با محوریت حالت چندنفره باشد. آقای McKay می‌گوید این امر باعث می‌شد که تیم به طور کامل از ریشه Dragon Age منحرف شود و چنین رویکردی مورد استقبال طرفداران قرار نمی‌گیرد. علاوه بر این، تمرکز بر روی بخش چندنفره به معنای تمرکز روی جنبه‌هایی مانند سرویس محور و کسب درآمد است که در مرکز توجه قرار می‌گیرند. این موارد برای فرنچایز مذکور مناسب نبود و کار بایوور را دشوار می‌کرد.

Dragon Age: The Veilguard چهارمین بازی از فرنچایز Dragon Age به شمار می‌رود.

McKay در ادامه توضیح داد که اگر ایده ساخت بازی بر اساس حالت چندنفره تایید می‌شد، بایوور نمی‌توانست شخصیت‌های فراموش نشدنی خلق کند. بازی‌های Dragon Age داستان‌های عمیقی درباره شخصیت‌ها دارند که بخش مهمی از یک تجربه RPG را تشکیل می‌دهند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر زمان عرضه Astro Bot دنیای جذاب بازی را به تصویر می‌کشد

تریلر زمان عرضه Astro Bot جذابیت‌های بازی را به نمایش می‌گذارد و سعی می‌کند هیجان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد