The Veilguard بیش از 140 هزار دیالوگ ضبط‌شده دارد

مدت زیادی است که طرفداران بازی Dragon Age: The Veilguard منتظر انتشار اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از این اثر اکشن و نقش‌آفرینی هستند. براساس اطلاعات تازه منتشر شده، اعضای تیم سازنده این اثر به طولانی شدن زمان توسعه و انتشار اخبار در رابطه با این عنوان خبر داده‌اند. بنابر این اطلاعات به نظر می‌رسد که شاهد بیش از 140 هزار دیالوگ ضبط‌شده در این بازی باشیم.

بازی Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال عرضه خواهد شد و تقریبا می‌توان گفت که یک دهه از آخرین نسخه عرضه شده این مجموعه به نام بازی Dragon Age Inquisition می‌گذرد. از آن زمان تا به امروز طرفداران زیادی از طولانی شدن روند توسعه بازی اظهار نارضایتی کردند، اما تیم توسعه از بزرگی مقیاس این نسخه نسبت به نسخه‌های پیشین گفتند. جان اپلر، مدیر خلاقیت بازی در مصاحبه‌ای با رسانه GamesRadar اعلام کرد که استودیو سازنده یعنی BioWare می‌خواهد از تصمیم و کار خودش رضایت کامل داشته باشد و این اثر تازه را به بهترین نسخه ممکن تبدیل کند.

براساس گفته‌های اپلر، صداپیشگان این بازی تقریبا پنج سال است که مشغول کار هستند. از طرفی اشلی بارلو، مدیر اجرایی بخش خلاقیت با تایید گفته‌های اپلر اعلام کرد که برای بازی دراگون ایج: وایل‌گارد تاکنون بیش از 140 هزار خط دیالوگ نوشته و ضبط شده است. تقریبا نزدیک به 60 هزار دیالوگ تنها برای شخصیت اصلی داستان یعنی روک نوشته و ضبط شده است.

تعداد دیالوگ‌های ضبط شده Dragon Age The Veilguard

هر نسخه از این شخصیت را صداپیشه متفاوتی ضبط کرده است. بارلو به گفته‌های خودش افزود و گفت:«قطعا طرفداران می‌دانند که ضبط دیالوگ 700 شخصیت بازی که بیش از 80 هزارتای آن مرتبط به شخصیت اصلی است؛ کار سختی خواهد بود. با این حال اگر تمامی دیالوگ‌ها را کنار یکدیگر قرار دهیم می‌توانیم به بیش از 140 هزار دیالوگ دسترسی پیدا کنیم. پس با این تفاسیر ساخت یک اثر خوب، زمان‌بر خواهد بود.»

البته ناگفته نماند که توسعه بازی دراگون ایج: وایل‌گارد با مشکلات مختلفی روبرو بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جدال استودیو سازنده بر حالت تک نفره و چند نفره بازی بوده است. با این حال می‌توانیم به جرات بگوییم که مقیاس و بزرگی نسخه چهارم این مجموعه نسبت به نسخه‌های پیشین غیرقابل انکار است. بازی دراگون ایج: وایل‌گارد همین حالا رکورد بیش‌ترین دیالوگ میان ساخته‌های استودیو بایوور را شکسته است.

نسخه سوم این سری بازی دارای 80 هزار خط دیالوگ بود که از مجموع دیالوگ‌های نسخه دوم و سوم مجموعه Mass Effect بیش‌تر بود. جالب است بدانید که استودیو بایوور در این بازی از هیچ خرید درون برنامه‌ای استفاده نکرده است و این خبر می‌تواند برای طرفداران بسیار امیدوارکننده باشد. همچنین در خبر دیگری تیم توسعه‌دهنده اعلام کردند که بازیکنان برای اجرای این بازی روی کامپیوتر به نصب اپلیکیشن EA نیازی نخواهند داشت. در حالی که بازیکنان باید برای اجرای سایر بازی‌های EA روی استیم به نصب برنامه آن نیاز خواهند داشت.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه بازی Dragon Age: The Veilguard وجود ندارد، اما توسعه‌دهندگان اعلام کردند در اواخر تابستان امسال اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از تاریخ عرضه بازی منتشر خواهند کرد. در نهایت بازی دراگون ایج: وایل‌گارد برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، کامپیوتر و استیم دک عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پشتیبانی از بازی State of Decay 2 به پایان می‌رسد

آخرین به‌روزرسانی بازی State of Decay 2 با شماره ۳۸ همین امسال منتشر خواهد شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد