Space Marine 2 مشخص شد

بازی جدید مجموعه وارهمر 40000 یکی از موردانتظارترین آثار سال است. این شوتر سوم شخص قرار بود یک نسخه آزمایشی در اواسط تابستان دریافت کند و استودیو توسعه‌دهنده، خبر از تغییر برنامه اولیه داد. سازنده همچنین یک مطلب خبری تازه در استیم منتشر کرده و رسماً طول داستان بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 را اعلام کرد.

استودیو Saber Interactive در مطلب خبری جدید اذعان کرد که تجربه‌ی کمپین داستانی بازی Space Marine 2 حدود دوازده ساعت طول می‌کشد. بازی‌کنان همچنین کنترل ناوبان تاتیوس را بر عهده خواهند گرفت و باید علیه نیروهای Chaos و Tyranids بجنگند. طول داستان بازی از این لحاظ با Space Marine 1 تغییر خاصی نکرده است. کمپین بازی اول هم حدود دوازده تا پانزده ساعت وقت نیاز داشت. داستان بازی اول نیز به شخصیت تایتوس و جنگ او علیه اورک‌ها می‌پرداخت.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به این بازی، وجود حالت کوآپ در بخش کمپین است. به عبارت دیگر می‌توان کمپین داستانی را به صورت دو نفره به پایان رساند.حالتی به نام Operation هم معرفی شد. این حالت اجازه‌ می‌دهد تا حداکثر سه نفر به‌طور گروهی، چالش‌های مختلف را تجربه کنند. گفتنی است 6 نقشه کاملاً جدید طراحی شده که بازی‌کنان را کاملاً سرگرم خواهد کرد. توسعه‌دهنده از وجود حالت PvE بی‌پایان خبر داد که می‌توان آن را بارها و بارها تجربه کرد.

طول داستان بازی Space Marine 2

تمرکز کامل بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 روی کمپین داستانی نیست. یک حالت رقابتی یا PvP برای علاقه‌مندان به چالش‌های آنلاین در نظر گرفته شده است. بازی‌کنان در حالت آنلاین می‌توانند از سه حالت ویژه بهره ببرند. اولین حالت به نام Annihilation، همان مود رقابتی گروهی است. بازی‌کنان در مود Sieze Ground باید محدوده‌ی خاصی را تسخیر و کنترل کنند. در نهایت حالت Capture and Control ارائه می‌شود و در نتیجه خبری از خلاقیت در طراحی مودهای چند نفره نیست.

بسیاری از بازی‌کنان برای تجربه نسخه آزمایشی در ماه اوت هیجان داشتند. استودیو سازنده در استیم نوشت که Space Marine 2 تقریباً آماده است و آنها روی بهینه‌سازی و پولیش نهایی کار می‌کنند. سازنده تصمیم گرفته تا نسخه بتا عمومی را لغو کند و تمام تمرکز را روی نسخه نهایی بگذارد. آنها نوشته‌اند که ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن، اولویت اول است. در صورتی که مایل به تجربه نسخه آزمایشی بودید، می‌توانید یک آیتم تزئینی برای تفنگ کمری دریافت کنید.

طرفداران در استیم و ردیت از تصمیم استودیو برای حذف نسخه بتا حمایت کردند. آنها انتظار بهترین تجربه ممکن را دارند و ترجیح می‌دهند تا فشار کاری استودیو را افزایش ندهند. بازی Warhammer 40000: Space Marine 2 روز نهم سپتامبر (نوزدهم شهریور) برای کامپیوتر، ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد طول کمپین داستانی این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اسب‌های بازی رد دد ردمپشن ۲ باید الهام‌بخش نسخه بعدی باشند

بازی Red Dead Redemption 2 داستان گروه ون در لیند را در سال ۱۸۹۹ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *