Police Patrol v5.21

گشت پلیس دو یک بازی شبیه ساز اتومبیل رانی است که در قالب ده ها مرحله جذاب چالش های روزانه نیرو های انتظامی کشور مان را به تصویر می کشد.از همین رو تصمیم گرفتیم در این پست به نقد و بررسی آن بپردازیم.

چه نوع مأموریت‌هایی در بازی گشت پلیس وجود دارد؟

در این شبیه ساز جذاب شما باید در کنار گشت زنی های معمول تان در صورت نیاز به تعقیب و گریز مجرمان بپردازید و آنها را دستگیری نمایید.

آیا می‌توانم در بازی از وسایل نقلیه و سلاح‌های مختلف استفاده کنم؟

بله، در بازی گشت پلیس 2 می‌توانید از انواع مختلف وسایل نقلیه و سلاح‌ها استفاده کنید.

آیا می‌توانم بازی را به صورت چند نفره بازی کنم؟

بله، بازی گشت پلیس 2 دارای حالت چند نفره آنلاین است که به شما امکان می‌دهد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان به صورت تیمی یا رقابتی بازی کنید.

داستان بازی در مورد چیست؟

در بازی گشت پلیس 2، شما به عنوان یک افسر پلیس تازه کار در یک شهر بزرگ شروع به کار می‌کنید. با پیشرفت در بازی، در رده‌های شغلی ارتقا پیدا می‌کنید، جنایات بزرگتر را حل می‌کنید و شهر را از شر مجرمان خطرناک نجات می‌دهید.

آیا بازی دارای شخصیت‌های داستانی جالبی است؟

بله، بازی گشت پلیس 2 دارای تعدادی شخصیت داستانی جالب است که با آنها در طول بازی ملاقات خواهید کرد. این شامل همکارانتان، مافوقان شما و مجرمانی که با آنها روبرو می‌شوید می‌شود.

این بازی روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟

این بازی برای اندروید و iOS در دسترس است.

آیا این بازی برای اجرا به اتصال به اینترنت نیاز دارد؟

برای انجام حالت تک نفره بازی گشت پلیس 2 به اتصال به اینترنت نیازی ندارید. با این حال، برای استفاده از حالت چند نفره آنلاین به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

چه چیزی بازی گشت پلیس 2 را از سایر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند؟

گشت پلیس 2 به دلیل گیم‌پلی واقع‌گرایانه، دنیای باز وسیع و حالت چند نفره آنلاین سرگرم‌کننده‌اش مورد تحسین قرار گرفته است.

آیا این بازی ارزش امتحان کردن را دارد؟

اگر به دنبال یک بازی شبیه‌سازی پلیس سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز هستید، گشت پلیس 2 definitivamente ارزش امتحان کردن را دارد.

بازی گشت پلیس دو شبیه کدام بازی معروف اندروید است؟

به نظر بسیاری بازی گشت پلیس دو شبیه GTA است. چون هر دو بازی دنیای باز وسیعی را ارائه می‌دهند که می‌توانید آزادانه در آن کاوش کنید. همچنین هر دو بازی به شما امکان می‌دهند مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید، از جمله رانندگی، تیراندازی و مبارزه.

  • اشکالات و مشکلات فنی: برخی از کاربران گزارش داده‌اند که با اشکالات و مشکلاتی مانند خرابی بازی، افت فریم و مشکل در کنترل‌ها مواجه شده‌اند.
  • حالت‌های بازی محدود: در حالی که بازی دارای حالت چند نفره آنلاین سرگرم‌کننده‌ای است، برخی از کاربران خواستار حالت‌های بازی تک نفره بیشتر و همچنین محتوای اضافی مانند ماموریت‌ها و وسایل نقلیه هستند.
  • پرداخت‌های درون برنامه‌ای:عده ای از کاربران فکر می کنند همه چیز باید رایگان باشد و کسی که سالها تلاش کرده بازی را طراحی کند باید نتیجه تلاش شبانه روزی اش را رایگان در اختیارشان قرار دهد از همین رو وقتی با پرداخت رو به رو می شوند احساس خوبی ندارند.
  • گرافیک: در حالی که گرافیک بازی برای یک بازی موبایلی بد نیست، برخی از کاربران معتقدند که می‌توانست بهتر باشد.(به نظر من برای یک تیم نو پا ایرانی بسیار هم خوب است.)

برای آشنایی با این بازی می توانید به کانال آپارات اش نیز سری بزنید.

توسعه دهنده بازی چه شرکتی است؟

بازی گشت پلیس 2 توسط استودیوی هنر نور و حرکت توسعه یافته است. این استودیو یک توسعه دهنده بازی ایرانی است که در سال 1396 تأسیس شده است. آنها به خاطر ساخت بازی های موبایلی واقع گرایانه و شبیه سازی شده مشهور هستند.

جمع بندی

بازی گشت پلیس دو گیمی ایرانی است که با گیم پلی زیبایش جزء بهترین بازی های ماشین سواری در شهر می باشد.این گیم جذاب ایرانی با وجود تمام خوبی هایش یک مشکل بزرگ دارد و آن هم سرعت پایین اش است. یعنی برای گوشی های قدیمی اجرایش سخت خواهد بود.پس اگر گوشی اندروید 5 و بالا تر دارید دانلود کنید.

اگر از گشت پلیس دو خوش تان آمده است لطفا یک جمله در مورد آن در بخش دیدگاه ها بنویسید.

<p>The post Police Patrol v5.21 first appeared on اندرویدها.</p>


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود The Black Within – بازی سیاه درونی

(1403/4/13) تغییرات: نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد! دانلود بازی سیاه درونی برای کامپیوتر The …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *