Overwatch 2 دوباره تست بازی‌های ۶v6 را آغاز خواهد کرد

پس از درخواست‌های مداوم و زیاد طرفداران Overwatch 2 برای بازگشت بازی‌های ۶ در مقابل ۶، Blizzard سرانجام اعلام کرد که به زودی تست‌های مختلفی برای بازی‌های ۶ در مقابل ۶ را آغاز خواهد کرد.

Overwatch 2 به دلایل مختلفی در میان طرفداران بحث‌برانگیز بوده است و حذف حالت ۶v۶ و قرارگیری بازی‌های ۵v۵ مطمئنا در صدر این لیست قرار دارد.

آرون کِلر (Aaron Keller)، کارگردان بازی، در یک پست منتشر شده در وب‌سایت رسمی بازی، به بررسی مزایای بازی‌های ۵v۵ در مقابل بازی‌های ۶v۶ قدیمی پرداخت و اذعان کرد که اگرچه تقاضای زیادی برای بازگشت به بازی‌های ۶v6 وجود دارد، اما بازی‌های ۵v۵ با وجود ماهیت بحث‌برانگیز خود، بهبودهای ملموسی برای تجربه کلی بازی به همراه داشته‌اند.

با این حال، با توجه به تقاضای زیاد برای بازگشت به بازی‌های ۶v۶، کِلر می‌گوید که با توجه به اینکه Overwatch 2 یک محصول لایو سرویس در حال تکامل است، Blizzard علاوه بر بهبود و بهینه‌سازی تجربه ۵v۵، در آینده انواع مختلفی از حالت ۶v6 را نیز آزمایش خواهد کرد.

کِلر نوشت:

به دلیل چالش‌های ذکر شده قبلی، ما روی ساخت بهترین تجربه ممکن برای حالت ۵ در مقابل ۵ تمرکز کرده‌ایم. با این حال، از آنجایی که ما به عنوان یک سرویس برای بازیکنان فعالیت می‌کنیم، همیشه ذهنی باز داریم تا تصمیمات خود را بر اساس اقدامات و بازخوردهای شما دوباره ارزیابی کنیم تا بهترین تجربه برایتان خلق شود. به جای ایجاد یک تغییر دائمی و مخرب در بازی، ترجیح می‌دهیم فضای بیشتری را کاوش کنیم و بر اساس آن، تغییرات ایجاد کنیم

او ادامه داد:

با توجه به این موضوع، ما در حال بررسی برگزاری یک سری رویداد برای آزمایش فرمت‌های مختلف Overwatch 2 هستیم. چرا اشکال مختلفی از ۶v۶ را در بازی قرار ندهیم تا نتایج را بسنجیم؟ ما موافق چنین رویکردی هستیم و بر اساس بازخورد شما، در حال بررسی چگونگی آزمایش اشکال مختلف ۶ در مقابل ۶ در بازی برای سنجش نتایج هستیم. با این حال، به دلایلی که ممکن است به راحتی قابل درک نباشد، این کار زمان‌بر است.

کِلر می‌گوید که ممکن است مدتی طول بکشد تا این تست‌ها آغاز شوند، زیرا برخی مسائل کلیدی ابتدا نیاز به توجه Blizzard را دارند. یکی از این مسائل، تعیین تأثیر بازگشت بازی‌های ۶v۶ بر عملکرد بازی و چگونگی بهبود بیشتر آن است.

کِلر توضیح داد:

Overwatch 2 یک بازی سریع است و حفظ بازی‌ای که به صورت روان در تمام پلتفرم‌های ما اجرا شود، برای تجربه‌ی بازیکن مهم است. در حالی که یک تست محدود ممکن است زودتر انجام شود، تیم هنوز در حال بررسی دقیق مدت زمانی است که برای افزایش دائمی عملکرد در کل بازی مورد نیاز خواهد بود.

کِلر می‌گوید که شرکت قصد دارد این تست‌ها را برای چند هفته اجرا کند و سپس بر اساس داده‌ها و بازخوردهای بازیکنان، تصمیم بگیرد که در مورد ۵ در مقابل ۵ یا ۶ در مقابل ۶، یا حتی هر دو، چه کاری انجام دهد. وی در این باره توضیح داد:

نتیجه‌ی این تست‌ها اطلاعات ارزشمندی را برای تصمیم‌گیری در آینده به ما می‌دهد. ما این تست را برای چند هفته اجرا می‌کنیم و علاقه‌ی جامعه را می‌سنجیم. سپس تأثیر آن را بر تجربیات دیگر در بازی، مانند ۵v۵، آرکید و غیره، بررسی می‌کنیم. ما از این تست برای یادگیری در مورد این حالت در اکوسیستم فعلی بازی و برای آینده‌ی Overwatch 2استفاده خواهیم کرد. ما با دقت به آموخته‌های خود از هر آزمایشی که انجام می‌دهیم، فکر می‌کنیم و بررسی خواهیم کرد که چگونه بهترین پاسخ را به خواسته‌های بازیکنان بدهیم.

Overwatch 2 برای Xbox Series X|S ،PlayStation 5 ،Xbox One ،PlayStation 4 ،Nintendo Switch و کامپیوتر در دسترس است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کنسول دستی Acer Nitro Blaze 7 معرفی شد: رقیب جدید استیم دک

بازار کنسول‌های دستی مبتنی بر ویندوز و لینوکس به شدت گرم شده است. شرکت‌های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد