OLED evo M4 معرفی شد؛ نسل جدید تلویزیون‌های گیمینگ بدون سیم ال جی با قیمت 2 میلیارد تومان!

ال جی به تازگی از نسل جدید تلویزیون‌های OLED evo M4 رونمایی کرده است. نسل جدید تلویزیون‌های ال جی Zero Connect Box فاقد هرگونه اتصال سیمی بوده و نرخ نوسازی آن به 144 هرتز می‌رسد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات تلویزیون‌های 2 میلیارد تومانی ال جی بیشتر آشنا خواهید شد!

نسل جدید تلویزیون‌های ال جی سری OLED evo M4 به Zero Connect Box مجهز بوده و این یعنی هیچ اتصال سیمی بین تلویزیون و باکس گیرنده وجود ندارد و این تلویزیون تصاویر خود را به صورت بی‌سیم از گیرنده دریافت خواهد کرد.

سایر مشخصات تلویزیون‌های OLED evo M4 ال جی

در گزارش gizmochina آمده که این باکس تصاویر و ویدیوهای 4K را به صورت بی‌سیم به صفحه نمایش OLED ارسال می‌کند و دیگر خبری از حجم زیاد کابل‌های متصل به تلویزیون نخواهد بود. تلویزیون جدید به تراشه alpha (α) 11 AI مجهز بوده تا کیفیت بالای تصاویر تضمین شود.

تلویزیون جدید OLED evo M4 ال جی به نمایشگر اولد با وضوح 4K و نرخ نوسازی 144 هرتز مجهز بوده و از Dolby Vision و HDR نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌های VRR، ALLM، FreeSync، و سازگاری با G-Sync را می‌توان ویژگی‌هایی دانست که ال جی برای گیمرها در نظر گرفته است.

در همین رابطه بخوانید:



– 

این تلویزیون‌ها در اندازه های مختلف مانند 65 اینچ، 77 اینچ، 83 اینچ و 97 اینچ روانه بازار شده‌اند. تلویزیون‌های OLED evo M4 با سیستم عامل webOS 24 ال‌ جی همراه شده و در زیر آن سیستم صوتی 60 واتی با Dolby Atmos صدایی فراگیر قرار گرفته است. مدل 65 اینچی تلویزیون جدید ال جی حدود 5757 دلار قیمت داشته و مدل 97 اینچی هم 38400 دلار به فروش می‌رسد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خرید تضمینی گندم به بیش از ۶ میلیون تن رسید

۱۱:۱۹ – ۱۵ تير ۱۴۰۳ علیقلی ایمانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *