Noctua با نسل جدید کولرهای قدرتمند خود بازگشت [تماشا کنید]

برند Noctua رسماً از نسل جدید خنک‌کننده قدرتمند NH-D15 رونمایی کرده است. این محصول NH-D15 G2 نام‌گذاری شده و به گفته این شرکت اتریشی می‌تواند عملکردی بی‌نظیر و در حد و اندازه خنک‌کننده‌های مایع ارائه دهد.

شرکت اتریشی Noctua که به عنوان یک تولیدکننده فن و کولر CPU برجسته شناخته می‌شود، امروز نسل جدید خنک‌کننده‌ پردازنده خود با نام NH-D15 G2 را معرفی کرده است. این خنک‌کننده در کنار فن‌های 140 میلی‌متری NF-A14x25r G2 از راه رسیده که قاب گرد و طراحی آشنای محصولات Noctua را به همراه دارند.

همانطور که انتظار می‌رفت، محصولات جدید سری G2 این شرکت همان عملکرد بی‌نظیر NH-D15 و فن‌های NF-A15 را به همراه داشته و از جدیدترین تکنولوژی‌های Noctua بهره می‌برند.

خنک‌کننده جدید NH-D15 G2 که برچسب قیمت 150 دلاری به همراه دارد، به هشت لوله انتقال حرارت و مجموعه‌ای از پره‌های آلومینیومی نامتقارن ساخته شده تا علاوه بر سازگاری با انواع فن‌های موجود در بازار، عملکرد خنک‌کننده بی‌صدا و بهتر نسبت به نسل قبل ارائه دهد.

خنک‌کننده جدید Noctua‌ برای حفظ میراث و قدرت‌نمایی بازگشت

بر همین اساس، Noctua مدعی شده که خنک‌کننده جدید این شرکت یک پرچمدار واقعی محسوب می‌شود که میراث NH-D15 را به همراه داشته و با جابه‌جایی مرزهای عملکرد در خنک‌کننده‌های بادی، یک رقابت جدی با خنک‌کننده‌های پردازنده مایع (AIO) ایجاد می‌کند.

در همین رابطه بخوانید:

خنک کننده آبی یا بادی؟ چه زمانی از کولر مایع استفاده کنیم و کی از فن بادی؟ [تماشا کنید]

– رونمایی DeepCool از کولر بادی پیشرفته با محفظه بخار و نمایشگر LCD!

این محصول جدید همچنین از سیستم نصب چند سوکتی SecuFirm2+ مبتنی بر Torx بهره‌مند شده است. درون جعبه نیز Noctua تصمیم گرفته علاوه بر پیچ‌گوشتی NM-SD1، خمیر حرارتی NT-H2 را هم در اختیار مصرف‌کننده قرار داده و تقریباً تمام نیازهای احتمالی این بخش را برطرف کند.

برای ارتقای هرچه بیشتر سطح بهینه‌سازی، خنک‌کننده NH-D15 G2 در سه مدل عرضه شده است که مدل اول آن نسخه معمولی و استاندارد نام دارد. این نسخه از همان پایه معمولی اغلب هیت‌سینک‌های Noctua بهره‌مند شده و بدون مشکل می‌تواند با تمام پلتفرم‌ها از جمله AM5 شرکت AMD یا LGA1700 اینتل هماهنگ شود.

در مقابل نسخه‌های HBC و LBC نیز در دسترس قرار دارند. نسخه HBC (High Base Convexity) به طور خاص برای پردازنده‌های LGA1700 طراحی شده که علی‌رغم شکل مقعر خود می‌تواند تماس کامل با سطح پردازنده ایجاد کند.

به گزارش Wccftech، مدل LBC (Low Base Convexity) به طور خاص برای پردازنده‌های AMD توسعه یافته و علاوه بر سری AM5، می‌تواند با نصب قطعه در نظر گرفته شده با سایر پردازنده‌های دارای سطح مسطح (مانند AM4، LGA2066 یا LGA2011) نیز همخوانی داشته باشد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که فن‌های NF-A14x25 G2 که در خنک‌کننده جدید Noctua مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به لطف طراحی مربع شکل خود می‌توانند یک گزینه ایده‌آل برای نصب بر روی رادیاتور خنک‌کننده‌های آبی نیز باشند.

نظر شما در مورد خنک‌کننده جدید برند Noctua چیست؟ آیا این محصول جدید همان میراث نسل قبل را به همراه خواهد داشت؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

استقلال در یک پست 5 بازیکن دارد!

کد خبر: 204032 ۱۴/تیر/۱۴۰۳ ۱۷:۵۵:۱۱ ترافیک عجیب در دروازه استقلال بسیار بحث برانگیز شده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *