Kingdome Come: Deliverance 2 برای گروهی از بازیکنان بازی اول رایگان است

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 برای گروهی از بازیکنان نسخه اول بازی قرار است رایگان باشد.

استودیو Warehorse در حال حاضر، سخت مشغول به کار روی جزئیات نهایی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 است اما همان‌طور که شخصیت «هنری» در این بازی به فروتنی شناخته می‌شد، سازنده بازی نیز ریشه‌های خود را فراموش نکرده است.

او که کارش را با چیزی در حد یک شایعه اینترنتی آغاز کرد و توانست ازطریق پلتفرم Kickstarter بودجه خود را برای تولید این بازی به‌دست آورد، حالا اعلام کرده است که قصد دارد تا به منتخبین لیستی از افرادی که یک دهه پیش در جمع کردن این بودجه نقش داشتند به‌صورت رایگان کد دنباله این بازی را اهدا کند.

رسانه PCGamesN این خبر را منتشر و تصمیم استودیو را تایید کرده است. این عنوان پرهزینه، واقع‌گرایانه، غیرداستانی و نقش‌آفرینی کار خود را با جذب سرمایه جمعی در سال ۲۰۱۴ شروع کرد و توانست ازطریق مشارکت ۳۵۳۸۴ حامی مالی مردمی، مبلغی بیش از ۱/۱ میلیون پوند را برای شروع تولید این بازی جمع‌آوری کند. براساس ایمیلی که این استودیو به برخی از حامیان مالی خود ارسال کرده و توسط کاربری در ردیت منتشر شد، سازنده اعلام کرده است:

«از مشارکت شما در حمایت از جذب سرمایه جمعی خودمان برای تولید Kingdom Come: Deliverance و وبسایت خودمان در سال‌های گذشته سپاسگزاریم. حالا ما به فصل جدیدی از ماجراجوی «هنری» در نسخه دوم این بازی رسیدیم. به‌دلیل حمایت‌های شما از ما در آن سال، این دنباله که به‌زودی منتشر می‌شود برای شما رایگان است و به محض عرضه بازی، ما کد آن را ازطریق ایمیل برای شما ارسال می‌کنیم.»

مدیر بخش مردمی این استودیو نیز اعلام کرد که هر کسی که توانسته در این بازی سوگند یاد کند و به قسمت اکت دوم بازی برسد نیز یک نسخه رایگان از دنباله این بازی دریافت می‌کند. محدوده اختیارات در نسخه اصلی بازی نسبت به چیزی که در ابتدا قرار بود باشد، رشد بسیاری کرد و از این جهت می‌توان گفت به‌نظر می‌رسد تمام بازیکنانی که توانستند در نسخه اول بازی به مقام «دوک» یا بالاتر دست پیدا کنند، حالا می‌توانند از بین پلتفرم‌های قابل انتخاب، پلتفرم مدنظر خود برای دریافت نسخه رایگان از دنباله این بازی را برگزینند.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369973-kingdom-come-deliverance-2-free-backer/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kingdom Come: Deliverance 2 طولانی‌ترین فیلم‌نامه را در تاریخ ویدیو گیم خواهد داشت

به نظر می‌رسد Kingdom Come: Deliverance 2 رکورد طولانی‌ترین فیلم‌نامه بازی‌های ویدیویی را جابه‌جا خواهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد