Kill the Justice League اعلام شد

فصل بعدی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ساخته استودیوی Rocksteady از ۱۱ جولای (۲۱ تیر) آغاز می‌شود.

همانطور که در ماه فوریه از طریق دیالوگ‌های صوتی فاش شد، Freeze شخصیت قابل بازی بعدی خواهد بود، اما نه ویکتور فریز که ما می‌شناسیم. Mrs. Freeze ظاهرا از یک نقشه Elseworlds پدیدار می‌شود. اینکه آیا این نورا فریز است یا صرفا جایگزین ویکتور شده، معلوم نیست.

خانم فریز در Episode 3: Frozen Hearts، یک بسته سلاح جدید Melee را در کنار Infamy Sets و Notorious Gear (شامل لوت بر اساس Killer Frost و Firefly) همراهی می‌کند.

در حالی که بازیکنان با باس سوپرمن و فلش برینیاک روبرو می‌شوند، نقشه جدیدی از Elseworlds Mayhem منتشر می‌شود. با توجه به اینکه هر دو در حال حاضر در دسترس هستند، این ممکن است یک مبارزه با دو باس باشد.

Episode 4: Winter که در نیمه فصل از راه می‌رسد، Infamy Sets و Totorious Gear بیشتری بر اساس Captain Cold، Icicle و Trickster اضافه می‌کند. همچنین Incursions جدید و باس فایت گرین لنترن و سوپرمن برینیاک وجود دارد.

همچنین، طرفداران Batman: Arkham (آن‌هایی که به هر حال هنوز باقی مانده‌اند) می‌توانند اسکین جدیدی را برای هارلی کویین بر اساس ظاهر او از Arkham Knight انتخاب کنند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


منبع: https://vigiato.net/p/480931

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چرا بازی‌های جدید به سخت‌افزار قوی‌تری نیاز دارند؟

با گذشت زمان و عرضه باز‌های جدید‌تر، سخت‌افزار قدرتمند‌تری برای اجرای آنها مورد نیاز است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *