Inside Out 2 پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ پیکسار شد

انیمیشن Inside Out 2 موفق شد تا با عبور از انیمیشن Incredibles 2 به پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ پیکسار در گیشه جهانی تبدیل شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن Inside Out رکورد جدید دیگری را شکسته است. انیمیشن Inside Out 2 در روز چهارشنبه رسما با عبور از انیمیشن Incredibles 2 با فروش ۱.۲۴۲ میلیارد دلار رسما به پر فروش‌ترین انیمیشن پیکسار در گیشه جهانی تبدیل شد. این انیمیشن هم‌اکنون چهارمین انیمیشن پر فروش‌ تاریخ سینمای جهان است و شانس بالایی برای رسیدن به رتبه اول دارد.

فروش انیمیشن Inside Out 2 در روز سه‌شنبه به ۱.۲۵۱ میلیارد دلار براساس آمار بلیت‌فروشی آن رسیده است که شامل ۵۴۳.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۷۰۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. انیمیشن درون و بیرون ۲ هم‌اکنون سومین انیمیشن پر فروش گیشه آمریکای شمالی است که با عبور از فیلم The Dark Knight به کارگردانی کریستوفر نولان اکنون ۱۷امین فیلم پر فروش گیشه آمریکای شمالی هم محسوب می‌شود.

انیمیشن Frozen با فروش ۱.۲۷۴ میلیارد دلار شکار بعدی انیمیشن Inside Out 2 است و سپس نوبت به انیمیشن The Super Mario Bros. Movie با فروش ۱.۳۶۱ میلیارد دلار خواهد رسید. همچنین انیمیشن Frozen 2 با فروش ۱.۴۵۱ میلیارد دلار اکنون پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما است که مشخص نیست درنهایت از آن عبور خواهد کرد یا نه، اما بسیاری عقیده دارند که درنهایت دنباله انیمیشن Inside Out از انیمیشن فروزن ۲ عبور خواهد کرد.

انیمیشن Inside Out 2 هنوز در ژاپن اکران نشده است که انتظار می‌رود عملکرد قدرتمندی در سرزمین آفتاب تابان داشته باشد. همچنین در کره جنوبی این انیمیشن نزدیک به ۵۰ میلیون دلار فروش کرده است که می‌تواند نشانه خوبی برای بازار ژاپن هم باشد. انیمیشن جدید پیکسار همچنین عملکردی تاریخی در گیشه آمریکای لاتین داشته است. در بازار آمریکای شمالی هم انیمیشن Inside Out 2 انتظار می‌رود از انیمیشن ماریو با فروش ۵۷۵ میلیون دلار در هفته آینده عبور کند و تنها انیمیشن Incredibles 2 با فروش ۶۰۹ میلیون دلار باقی خواهد ماند که به‌نظر می‌رسد درنهایت از آن عبور خواهد کرد.


منبع: https://www.zoomg.ir/cinema-news/369780-inside-out-2-biggest-pixar-all-time/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ساخت سریال جدید دکستر با بازی مایکل سی هال تایید شد

شبکه شوتایم از ساخت دنباله سریال Dexter خبر داد که مایکل سی هال برای بازی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد