DLSS در آینده از هوش مصنوعی برای تولید اشیا و کاراکترها در بازی‌ها استفاده می‌‎کند

براساس توضیحات رئیس انویدیا، نسخه‌های آینده‌ی تکنولوژی DLSS می‌توانند بااستفاده از توان پردازش هوش مصنوعی به تولید تکسچرها، اشیا و کاراکترها در بازی‌های ویدیویی بپردازند.


منبع: https://www.zoomg.ir/tech-news/369380-nvidia-dlss-4-generate-textures-objects/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پردازنده‌های گرافیکی RTX 50 تعداد GPC یکسانی نسبت به نسل قبل دارند

شایعه شده است که بیشتر تراشه‌های گرافیکی سری GB20X انویدیا از پیکربندی GPU یکسانی نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *