Bloom and Rage به تاخیر افتاد

پیپبر اساس اخبار جدید، تاریخ انتشار بازی جذاب Lost Records: Bloom and Rage که ساخته استودیو دونت‌ناد است تا اوایل سال 2015 عقب افتاد. عنوان جدید استودیو DON’T NOD است، به نظر می‌رسد در تاریخ انتشار خود با بازی Life is Strange: Double Exposure به تداخل در یک روز خورده و تاریخ انتشار آن عقب افتاده است. این بازی در جدیدترین تاریخ انتشار خود در اوایل سال 2015 منتشر خواهد شد در حالی که قبلا قرار بود در اواخر امسال به دست طرفداران برسد. در جدیدترین مصاحبه مدیر عامل استودیو دونت‌ناد با رسانه Actusnews Wire، اسکار گیلبرت در این موضوع صحبت کرد و دلیل این موضوع را توضیح داد.

گیلبرت در این‌باره گفت: « می‌دانیم که طرفداران زیادی منتظر بازی جذاب Lost Records: Bloom and Rage هستند. به همین نحو طرفداران زیادی هم انتظار بازی Life is Strange: Double Exposure را می‌کشند که باعث شد فکر کنیم بهتر است این دو عنوان در یک بازه زمانی منتشر نشوند. بهتر بود که به هر دو بازی فضای مورد نیاز را بدهیم تا بازیکنان بتوانند از هر دو بازی به یک اندازه لذت ببرند و بر اساس تلاش‌های ما می‌توانیم بگوییم که Lost Records: Bloom and Rage واقعا ارزش صبر کردن را دارد. همه با هم منتظریم تا این عنوان جدید ماجراجویی را با طرفداران در اشتراک بگذاریم تا فصلی جدید در استودیو دونت‌ناد رقم بخورد.»

داستان بازی Lost Records: Bloom and Rage

داستان بازی Lost Records: Bloom and Rage در دو بازه زمانی سال‌های 1995 و 2022 رخ می‌دهد. در این بازی شاهد چهار دوست به نام‌های سوان، نورا، کت و آتِمن هستیم. این چهار دوست با اتفاقاتی رو در رو می‌شوند که هیچ توضیحی ندارند و مارپیچی شیب‌دار آن‌ها را به پایین می‌کشد. بعد از این‌که این چهار دوست جدا می‌شوند، تقریبا سه دهه بعد به یکدیگر می‌پیوندند. به احتمال زیاد بازی به نوعی پیش رود که این چهار دوست باید با مشکلات و مسائل این مارپیچ رو به پایین رو در رو شوند. با اینکه به نظر می‌رسد بازی مشابه نسخه اول و دوم عنوان Life is Strange خواهد بود، اما المان‌های جدیدی مثل بازی کردن در هر دو خط‌ زمانی به آن اضافه شده‌اند.

تصمیمات گذشته روی اتفاقات آینده تأثیرگذار خواهند بود و برعکس این قضیه هم در بازی رخ می‌دهد. همچنین دوربین فیلم‌برداری سوان نقش مهمی در بازی دارد و از آن برای حل معما استفاده خواهد شد. به‌علاوه تیم سازنده قصد دارد سیستم دیالوگ تعاملی‌تر و طبیعی‌تری ارائه کند تا بازیکن بتواند به راحتی ضرورت مسائل را دریافت کند. بازی لاست رکوردز در اوایل سال 2025 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس و کامپیوتر‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *