نمایشگر دوم زد فلیپ 6 سوپر امولد خواهد بود؛ پایانی بر یک شایعه ترسناک!

چند روز قبل عکسی از مشخصات گوشی مورد انتظار گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شد که نشان می‌داد این کهکشانی جدید قرار است از پنل IPS برای نمایشگر خارجی استفاده کند. این عکس و خبر باعث ناامیدی طرفداران این سازنده کره‌ای شد؛ چرا که زد فلیپ ۵ دارای دو پنل سوپر امولد است و تغییر آن به IPS‌ یک پسرفت بزرگ ارزیابی می‌شود.

البته که خوشبختانه Sammobile به نقل از برخی از منابع داخلی تایید کرده که این عکس واقعی نبوده و گلکسی Z Flip 6 دقیقا مانند نسل قبلی قرار است از دو صفحه نمایش سوپر امولد بهره ببرد. صفحه نمایش دوم در این گوشی جدید نیز مانند قبل اندازه ۳٫۴ اینچی خواهد داشت و با همان شکل و شمایل در دسترس قرار می‌‌گیرد و دارای نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی خواهد بود.

این کهکشانی به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده و قرار است در نسخه‌ای با رم ۱۲ نیز در دسترس قرار بگیرد. دوربین اصلی گلکسی زد فلیپ ۶ دارای سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و باتری نیز با افزایش ۳۰۰ میلی آمپر ساعت به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد تا شارژدهی بهتر و بهینه‌تری را شاهد باشیم.

این محصول از ابتدا با One UI 6.1.1 بر پایه اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد و انتظار داریم تا ۷ سال هم آپدیت نرم افزاری دریافت کند. ناگفته نماند که این گوشی مانند پرچمدارای سری S24 از Galaxy AI نیز بهره می‌برد.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پرچمداران شیائومی و آنر در ماه اکتبر معرفی می‌شوند- تکفارس

به نظر می‌رسد اکتبر ماه بزرگی برای گوشی‌های هوشمند باشد. ما از قبل می‌دانستیم که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد