8 دلیل برای خرید تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

خودروهای انرژی نو یا در اصطلاح عامیانه خودروهای پاک تبدیل به گزینه‌ای وسوسه کننده‌ برای علاقه‌مندان شده‌اند. مصرف سوخت کمتر، قدرت بیشتر، سازگاری با محیط زیست و مشوق‌های دولتی در کنار آپشن‌های پرشمار خودروهای پلاگین هیبرید، مصرف‌کنندگان را برای خرید این خودروها تشویق می‌کند.

در بازار خودروی کشورمان نیز واردات و یا مونتاژ خودروهای هیبرید و الکتریکی آغاز شده و شرکت‌های پیشرو در حال فروش یا عرضه این محصولات هستند اما به علت اطلاعات ناکافی و یا تردید در ارتباط با شرکت سازنده و خدمات پس از فروش، نمی‌توان به سراغ هر تولید کننده‌ای رفت.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران یکی از خودروهایی است که برخلاف سایر شرکت‌ها، از شبکه خدمات پس از فروش گسترده‌ای در ایران برخوردار است که حدود ۱۰۰ نمایندگی در سراسر کشور اطلاعات و خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

در این گزارش ۸ ویژگی مهم و بارز تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید را مرور خواهیم کرد که منجر به شناخت بیشتر شما و شاید اولین قدم برای حرکت به سمت بازار خودروهای انرژی نو شود.

سه موتور برقی و بنزینی: تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید دارای دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی ۱.۵لیتر توربو شارژر است که حداکثر قدرت موتورهای سه گانه برابر با ۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود. این خودرو در ۷.۶ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که برای یک کراس اوور شهری رکوردی خیره‌کننده است.

۹ حالت رانندگی با گیربکس DHT: این خودرو پلاگین هیبرید با برخورداری از گیربکس اختصاصی DHT می‌تواند سناریوهای مختلف رانندگی را در حالت‌های مختلف اجرا نماید و سه موتور برقی و بنزینی در حالت‌های برقی یا هیبرید به حرکت درآیند و در حالت همزمان، قدرت بسیاری را تولید نمایند یا در سفرهای شهری، رانندگی کاملا برقی را به شما ارائه دهند.

سیستم خودشارژ شوندگی خودکار: این سیستم قادر است انرژی تولیدشده توسط موتور بنزینی یا انرژی آزادشده از طریق ترمز کردن را در باتری لیتیومی ذخیره نماید و مجددا برای استفاده به‌کار گیرد.

قدرت پیمایش بالا: اگر اهل سفر رفتن و مسافرت به نقاط دور دست هستید، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در حالت شارژ کامل باتری و باک بنزین پر بالاتر از هر خودروی بنزینی یا الکتریکی می تواند تا ۹۵۰ کیلومتر بدون توقف حرکت نماید و اوقات شادی را بدون بروز هیچ وقفه‌ای خلق کند.

کاهش مصرف سوخت و تعامل با محیط زیست: مصرف بنزین خودروهای پلاگین هیبرید بسیار کمتر از چیزی که فکر می‌کنید. تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در حالت ترکیبی برقی و بنزینی، فقط ۱.۵۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌نماید و از سوی دیگر منجر به آزاد شدن کربن دی اکسید بسیار کمتری خواهد شد که در تعامل بهتری با محیط زیست است.

موتور و کابین بدون صدا: اگر از صدای بسیار زیاد موتورهای بنزینی و یا بوق‌های آزاردهنده در روزهای ترافیکی رنج می‌برید، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به علت استفاده از موتور الکتریکی در سرعت‌های پایین، هیچ صدایی تولید نمی‌کند و از سوی دیگر به علت وجود سیستم ضد نویز، شما در کابین خودرو در آرامش خواهید بود.

امکانات رفاهی: تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در هنگام سفرهای شهری یا مسافرت‌ها با سه حالت رانندگی نرمال، اکو، اسپرت و تعبیه ۱۳ سیستم همیار راننده هوشمند، ۸ اسپیکر سونی، ۶ کیسه هوا، نمایشگر ۱۲.۳ اینچ دوگانه، پنل تهویه هوای ۸ اینچ و امکان تنظیم صندلی راننده در ۱۰ و صندلی سرنشین ردیف اول در ۴ جهت و آپشن های بیشمار لذت یک رانندگی متمایز را القا می‌کند.

دو شارژر رایگان و ضمانت هفت ساله: به این موارد باید اهدای دو شارژر رایگان پرتابل و دیواری را افزود که به صورت رایگان توسط واحد هوم سرویس در محل مدنظر شما نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های برند فونیکس NEV ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری باتری لیتیومی و خودرو است که منجر به آسودگی خاطر مشتریان از کیفیت بالای این خودرو گردیده است و تعهد فونیکس را به کیفیت ساخت بالای این خودرو نشان می‌دهد.

مزیت بزرگ خودروهای انرژی نو استفاده از تکنولوژی و آپشن‌های برتر روز دنیا است که این موضوع در بالاترین سطح خود در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید دیده می‌شود و با ایمنی بالای فعال و غیرفعال مانند بدنه فولادی مستحکم، گزینه‌ای ایده‌آل برای ورود به دنیای خودروهای پاک است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۶ رای




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فونیکس

می‌دانیم برخی شرکت‌های تولیدی یا خدماتی بزرگ در حوزه‌های مختلف، با وجود اینکه امکان فعالیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *