5 ویژگی بد که در بازی ماینکرفت از نظر طرفداران وجود دارد

ماینکرفت (Minecraft) ممکن است یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ ویدئو گیم باشد، اما این بدان معنا نیست که همه ویژگی‌ها و عملکردها محبوبیت کامل دارند. برعکس، بسیاری از طرفداران در مورد بیزاری خود از جنبه‌های خاصی از بازی بسیار معترض بوده و آرزو می‌کنند که ای کاش آن‌ها در بازی وجود نداشتند یا به گونه‌ای متفاوت حضور داشتند. علاوه بر این، برخی از قسمت‌های عنوان سندباکس موجانگ به طور مرتب باعث خشم بازیکنان در سال‌های قبل شده است. هر بازیکن ماینکرفت دیدگاه متفاوتی نسبت به بخش‌هایی از بازی دارد که آن را دوست ندارند. با این حال، بررسی برخی از ویژگی‌های بد، ضرری ندارد. با مجله بازار همراه باشید.

۵) فانتوم‌ها

فانتوم‌ها یکی از ماب‌های بسیار مسخره در ماینکرفت هستند.

فانتوم‌ها یکی از برندگان رای گیری ماب در MINECON Earth 2017 است و این ماب در تئوری ایده بهتری نسبت به عمل بود. بسیاری از بازیکنان اعتراض دارند که رفتار اسپاون این ماب پس از نخوابیدن بازیکن برای سه روز در بازی بسیار ناخوشایند است، زیرا آن‌ها می‌توانند در حالی که طرفداران در حال ساختن ساختمان هستند، حمله کنند. بعلاوه، آن‌ها این توانایی را دارند که بازیکنان را از مکان‌های مرتفع دور کنند. در حالی که ممبران‌های آن‌ها آیتم‌های مفیدی هستند، به نظر می‌رسد که فانتوم‌ها همیشه در بدترین زمان ممکن ظاهر می‌شوند، که یکی از دلایل اصلی طرفدارانی است که ترجیح می‌دهند بدون آن‌ها کار کنند.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

۴) گزارش چت به روز شده موجانگ

ویژگی گزارش چت به روز شده ماینکرفت چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

چت بروز شده موجانگ و بازنگری سیستم گزارش‌دهی چت باعث شد تا تعداد زیادی از این اتفاق آسیب ببینند. در حالی که Mojang این گزارش‌های چت را با این امید که طرفداران، به‌ویژه افراد جوان‌تر را در محیطی امن نگه دارد، اجرا کرد، برخی از بازیکنان ادعا کرده‌اند که توسط سیستم به اشتباه نشانه گذاری شده و بن شده‌اند. با این حال، اعتبار همه این داستان‌ها تایید نشده است. صرف نظر از این، بسیاری از طرفداران معتقدند که مدیران سرورها باید بتوانند نظم و انضباط بازیکنان خود را مدیریت کنند. موجانگ ممکن است اصلاحات اساسی در گزارش چت را برای تطبیق با مواقعی که حتی مادها و ادمین‌ها سوء استفاده می‌کنند، اجرا کرده باشد. با این حال، این مانع از ابراز تاسف گسترده طرفداران از وضعیت فعلی گزارش‌های چت نشده است.

۳) تعادل تجاری روستاییان

توازن تجاری روستاییان Minecraft که اخیراً رونمایی شد، به خوبی انجام نشده است

چندی پیش، Mojang اعلام کرد که قصد دارد یک تعادل مجدد برای تجارت روستایی در ماینکرفت اجرا کند. در حالی که فعلا این ویژگی آزمایشی باقی مانده است، تغییرات جداول تجارت روستائیان برای اختصاص به بیوم (از جمله دهکده‌های باتلاقی که به طور طبیعی در Overworld تولید نمی‌شوند) باعث شده بسیاری از طرفداران از اضافه کردن مشکلات اضافی به استفاده از ویلیجرها عقب نشینی کنند که این تعادل مجدد روند تجارت کالاها و منابع مناسب را دشوارتر می‌کند. همچنین باعث می‌شود تالارهای تجاری روستاییان به طور کلی کمتر مفید باشند، مگر این که در هر زیست روستایی موجود ساخته شوند. هنوز زمان برای Mojang برای اعمال تغییرات اضافی وجود دارد، اما طرفداران از وضعیت تعادل مجدد تا کنون ناراضی هستند.

۲) مارکت ماینکرفت

مارکت ماینکرفت و نحوه مدیریت آن طرفداران زیادی را راضی نکرده است.

تراکنش‌های مالی کوچک همیشه بحث‌برانگیز هستند و همین موضوع را می‌توان در مورد مارکت ماینکرفت در پلتفرم‌های نسخه بدراک نیز گفت. نه تنها بازیکنان تمایلی به خرید محتوایی مانند محتواهای اضافی، نقشه‌ها و اسکین‌هایی که معمولاً می‌توانند به صورت رایگان از جاهای دیگر دانلود کنند، ندارند، بلکه مدیریت محتوا در مارکت نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. به طور خاص، بسیاری از سازندگان محتوا برای مارکت بازار به دلیل سرقت ادبی آثار دیگر سازندگان مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، که بسیاری از آن‌ها هرگز قصد نداشتند آثار خود را برای نسخه بدراک منتشر کنند. از آنجایی که سازندگان محتوا در مارکت ماینکرفت می‌توانند از دانلودها درآمد کسب کنند، بسیاری از طرفداران این کار را به عنوان دزدی از کار سخت سایر توسعه دهندگان به امید کسب سود سریع می‌دانند.

۱) Mob Vote ماینکرفت

Mob Vote ماینکرفت به شدت در جامعه طرفداران تفرقه ایجاد کرده است.

اگرچه این مورد لزوماً یک ویژگی درون بازی نیست، اما Mob Vote ماینکرفت برخی از ماب‌های جدیدی را که به بازی معرفی می‌شوند را تعیین می‌کند. با این حال، Mob Vote بسیار بحث برانگیز بوده است، زیرا بسیاری از بازیکنان ادعا کرده‌اند که در رای گیری به نوعی تقلب شده است یا این که موجانگ باید هر سه شرکت کننده Mob Vote را به جای محبوب‌ترین آن‌ها معرفی کند.

بازار کرفت | غوغای شرکت کنندگان قبل از برگزاری ایونت

مهم نیست که این مورد را چگونه برداشت می‌کنید، ولی باید بدانید که Mob Vote به طرز باورنکردنی قطبی شده و برگزاری آن هر سال همان انتقادها و شکایات طرفداران را به همراه دارد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

فیلم ددپول و ولورین در یک زمینه از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بزرگ‌تر است

شرکت مارول انتظار زیادی از فیلم ددپول و ولورین دارد و به همین خاطر اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *