2 اکانت فعال در برنامه Google Keep داشته باشید!

برنامه گوگل کیپ در جدیدترین آپدیت خود به کاربران تبلت‌ و دستگاه‌های اندرویدی تاشو، اجازه استفاده از 2 اکانت فعال را می‌دهد. این اپلیکیشن معروف یادداشت و سیو کردن تکست‌های گوگل، برای کاربران دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ مانند تبلت‌ها و تاشوها آپدیتی ارائه داده است که شما می‌توانید به صورت همزمان از چندین حساب Google استفاده کنید.

با ورود این ویژگی شما می‌توانید به صورت همزمان 2 تب باز داشته باشید که در هر کدام با یک حساب کاربری Log in کرده باشید. این قابلیت برای افرادی که همواره داخل گوگل کیپ با مشکل درهم شدن فایل‌های کاری و شخصی مواجه بوده‌اند، راه حل فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

این ویژگی برای تمام کاربران Google Workspace و کاربران دارای حساب های شخصی Google در دسترس است. بنابراین مهم نیست که از کدام نوع حساب Google در حال استفاده می‌کنید، اگر از Google Keep در یک دستگاه اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ استفاده می‌کنید، می‌توانید از مزایای این پشتیبانی چند حساب جدید استفاده کنید.

این به‌روزرسانی یکی از جدیدترین پیشرفت‌های Google در برنامه‌های Workspace به حساب می‌آید که قابلیتی ارزشمند است. در پایان هم می‌توان گفت که کاملا واضح است که گوگل قصد دارد تا برای کاربران دستگاه‌های دارای صفحه نمایش بزرگ تا حد امکان از ابزارهای بهره وری خود به شکل مفیدی استفاده کند.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مایکروسافت مشکل تسک‌بار ویندوز ۱۱ در آپدیت جدید را تائید کرد

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای مشکل تسک‌بار در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ را تائید کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *