12 آیتم مهم که از ضروریات استایل تابستانی مردانه هستند • دیجی‌کالا مگ

با فرا رسیدن فصل تابستان، تی‌شرت‌های راه راه، صندل‌ها و شلوارک‌ها دوباره محبوب می‌شوند. از هر مرد شیک‌پوشی بپرسید، او به شما خواهد گفت که می‌خواهد عالی به نظر برسد و متمایز باشد اما چگونه می‌توانید با کمد لباس تابستانی خود متمایز شوید در حالی که همان لباس‌هایی که دیگران پوشیده‌اند را بپوشید؟ برای این کار، باید ضروریات استایل تابستانی مردانه را بشناسید. در این مقاله، با این ضروریات و روش‌های استفاده از آن‌ها آشنا می‌شوید.

لباس‌های ضروری برای استایل تابستانی

اولین دسته از ضروریات استایل تابستانی مردانه لباس‌هایی هستند که به شما برای شیک‌تر بودن کمک می‌کنند. در ادامه، با این لباس‌ها آشنا می‌شوید.

۱. پولو شرت مردانه

وقتی صحبت از ضروریات استایل تابستانی مردانه می‌شود، پولو شرت یکی از اصلی‌ترین لباس‌ها است. این پیراهن همه‌کاره به راحتی با چندین لباس ترکیب می‌شود. در میان انواع پولو شرت مردانه، امسال پولو شرت چوگان استایل بیش از همه محبوبیت دارد. بنابراین، برای اینکه تابستان امسال استایل متفاوتی داشته باشید، به شما پوشیدن پولو شرت مردانه مدل چوگان استایل به ویژه چوگان استایل‌های فول پاکت را پیشنهاد می‌دهیم.

این پولو شرت به پولو شرت‌های یقه‌دار معمولی شباهت دارند اما ظاهر آن‌ها پیچیده‌تر و شیک‌تر است و ۲ تا ۴ دکمه در جلو دارند. این پولو شرت‌ها با پارچه‌های مختلفی عرضه می‌شوند اما سعی کنید برای خنک ماندن در گرمای تابستان، ترکیبی از ابریشم و پنبه را به جای پارچه‌های پشمی انتخاب کنید.

پولو شرت چوگان استایل فول پاکت ادای احترامی به هالیوود اواسط قرن به عنوان جایگزینی نمادین و شیک برای چوگان استایل معمولی است. این پولو شرت را می‌توانید با شلوارک مورد علاقه‌ی خود ست کنید تا در تابستان امسال ظاهری متفاوت داشته باشید.

۴۳۹,۰۰۰

۳۶۹,۰۰۰

تومان

۲. گیوه

وقتی نوبت به کفش‌های تابستانی می‌رسد، چیزی سبک‌وزن و راحت می‌خواهید. بیشتر آقایان برای تابستان یک جفت کفش یا صندل قایقی انتخاب می‌کنند اما شما باید یک جفت کفش زیبا و راحت مثل گیوه انتخاب کنید تا در بین مردم متمایز باشید.

گیوه‌ها با الهام از ظرافت قرن سیزدهم میلادی، کفش‌هایی با ساختار نرم با کفی بافت شده هستند. این کفش‌ها قابلیت تنفس صندل را دارند و در عین حال، کفشی با طراحی هوشمندانه باقی می‌مانند که می‌توانید آن را با شلوار بپوشید.

این کفش‌ها ظاهری کلاسیک دارند که به شما امکان می‌دهد تا آن‌ها را با شلوارک و شلوار هر دو بپوشید. این کفش‌ها یکی از ضروریات استایل تابستانی مردانه هستند چون گزینه‌ای فوق‌العاده و منحصر به فرد برای افزودن به کمد لباس‌های تابستانی محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید حال و هوای جیمز باند در فیلم گلوله آتشین را داشته باشید، یک جفت گیوه بپوشید.

۳. پیراهن آستین کوتاه مردانه مانگو

هر مردی می‌داند که وقت آن رسیده است که برای روزهای تابستانی معمولی که دمای هوا گرم‌تر می‌شود، ژاکت را کنار بگذارد و تی‌شرت بپوشد. بااین‌حال، اگر می‌خواهید متمایز به نظر برسید و لباسی را که هیچ مرد دیگری در این تابستان نپوشیده بر تن کنید، پیراهن آستین کوتاه مردانه مانگو بهترین انتخاب خواهد بود.

پیراهن آستین کوتاه مردانه مانگو پیراهنی است که در یونیفرم نظامی بریتانیا در طول جنگ جهانی اول محبوب بود. این پیراهن کاربردی در مقایسه با پیراهن‌های مردانه‌ی معمولی غیررسمی‌تر است و در عین حال رسمی‌تر از تی‌شرت به نظر می‌رسد.

در دوران مدرن این پیراهن جایگزینی عالی برای پیراهن هنلی است چون یقه‌ای منحصر به فرد دارد و در کنار کت و شلوار می‌تواند استایلی غیررسمی ایجاد کند. هر چند این پیراهن فوق‌العاده در حد پولو شرت چوگان استایل نیست اما لباسی عالی برای هماهنگ شدن با لباس‌های غیررسمی کلاسیک محسوب می‌شود. این پیراهن برای تابستان کاملا مناسب است چون از پارچه‌هایی سبک مانند پارچه‌های پنبه‌ای و کتانی دوخته می‌شود.

پیراهن آستین کوتاه مردانه مانگو را می‌توانید هم با شلوار و هم با شلوارک ست کنید اما نباید جایگزین پیراهن‌های مردانه معمولی شوند. این پیراهن‌های آستین کوتاه را فقط می‌توانید به جای تی‌شرت یا پیراهن هنلی بپوشید.

۱,۲۹۰,۰۰۰

تومان

۱,۴۲۰,۰۰۰

۳۴۹,۰۰۰

تومان

۴. پیراهن مردانه صورتی

پوشیدن پیراهن مردانه در اواسط تابستان شاید فکر خوبی نباشد. بیشتر مردان در این موقع از سال پیراهن‌های معمولی که در پارچه‌ی آن‌ها پنبه به کار رفته را می‌پوشند تا با گرمای تابستان مقابله کنند. این پیراهن‌ها شاید بتوانند شما را کمی از گرما نجات دهند اما بعد از مدتی متوجه خواهید شد که آن‌قدر عرق کرده‌اید که زیر بغلتان لکه‌های عرق ایجاد شده است. برای مقابله با چنین اتفاق ناخوشایندی بهتر است که از پیراهن‌های مردانه کتانی استفاده کنید. البته، فقط به دنبال چنین پیراهنی نباشید. پیراهنی به رنگ صورتی بپوشید تا واقعا متمایز به نظر برسید.

صورتی بهترین رنگ لباس برای تابستان است چون گرما را جذب نمی‌کند. این پیراهن را با لباس‌های کتانی ست کنید تا زیباترین و برجسته‌ترین ظاهر برای پیراهن را داشته باشید. پیراهن‌های مردانه کتانی صورتی ظاهری شیک و تابستانی به شما می‌دهد که هیچ مرد دیگری آن را ندارد. این پیراهن را می‌توانید با شلوارک یا شلوار کتانی مورد علاقه‌ی خود ست کنید و مطمئن باشید که تابستان امسال در میان دیگر استایلی متمایز خواهید داشت.

۵. کت و شلوار راه راه مردانه

هیچ چیز بدتر از این نیست که در اواسط تابستان به یک رویداد درجه یک در فضای باز دعوت شوید و مجبور باشید کت و شلوار مشکی معمولی خود را بپوشید. بیشتر مردان این مدل کت و شلوار را می‌پوشند چون مجبور به این کار هستند اما بهتر است برای تابستان این مدل کت و شلوار را نپوشید. یک مدل کت و شلوار سبک‌تر مثل کت و شلوار راه راه برای ماه‌های گرم سال داشته باشید تا از این رنج و دردسر خلاص شوید.

کت و شلوارهای راه راه به دلیل ظاهر پارچه‌ای نمادین و خطوط معروف خود متمایز هستند. این مدل کت و شلوار به شما ظاهری شیک‌تر می‌دهند و در حالی که در ماه‌های تابستان شیک به نظر می‌رسید، احساس خوبی دارید.

کت و شلوارهای راه راهی که معمولا از پارچه‌های پنبه‌ای دوخته می‌شوند، گزینه‌ای سبک وزن و قابل تنفس هستند که نسبت به کت و شلوارهای سنتی تابستانی ظاهری متمایزتر دارند. کت و شلواری بدون ساختار انتخاب کنید چون می‌خواهید این کت و شلوار درجه یک و در عین حال شیک به نظر برسد. چنین کت و شلواری مطمئنا شما را در میان آقایان شیک‌پوشی که کت‌های تابستانی سبک وزنی پوشیده‌اند، متمایز می‌کند.

۱,۹۵۸,۰۰۰

۱,۲۹۲,۲۸۰

تومان

۱,۹۵۸,۰۰۰

۱,۲۹۲,۲۸۰

تومان

اکسسوری‌های ضروری برای استایل تابستانی مردان

شیک به نظر رسیدن در ماه‌های گرم سال کار آسانی نیست. رنگ، مدل و احتمال تعریق بیش از حد می‌تواند روی تیپ شما با لباس‌های روزمره تأثیر بگذارد. برای اینکه این اتفاق نیفتد و لباس‌های تابستانی شما زیباتر به نظر برسند، به اکسسوری‌های تابستانی نیاز دارید. در ادامه، با اکسسوری‌هایی که جزو ضروریات استایل تابستانی مردانه محسوب می‌شوند، آشنا می‌شوید.

۱. کلاه پاناما حصیری

باید این واقعیت را بپذیریم که تابستان، آفتاب گرم و هوای داغ بدون استفاده از اکسسوری‌های مناسب برای مقابله با گرما و خنک نگهداشتن شما می‌تواند تجربه‌ای ناخوشایند باشد. بیشتر مردان برای مقابله با اثرات تابستان داغ از ضد آفتاب استفاده می‌کنند اما شما قطعا چیزی بیش از این می‌خواهید. چگونه از خود در برابر گرما محافظت کنید و در عین حال شیک بمانید؟ ساده است، یک کلاه عالی می‌تواند به شما کمک کند، البته، نه هر کلاهی. یک کلاه پانامایی حصیری همان چیزی است که به شما کمک می‌کند تا استایلی برجسته داشته باشید.

کلاه‌های پانامایی سایه‌ای کامل برای مقابله با نور خورشید ایجاد می‌کنند و برخلاف برخی از کلاه‌ها مانند کلاه‌های گاوچران اندازه‌ی کوچکتری دارند. کلاه‌های بیس‌بال استاندارد و سبک ممکن است برای محیط‌های معمولی کاملا مناسب باشند اما یک کلاه پانامایی خوب لباس‌های شما را زیبا می‌کند و اکسسوری مناسبی برای لباس‌های آستین کوتاه دکمه‌دار در تعطیلات ساحلی است. در حالی که سایرین با کلاه‌های سطلی در در ساحل قدم می‌زنند، شما می‌توانید با یک کلاه پانامایی و در دست گرفتن نوشیدنی مورد علاقه‌تان شبیه یک جنتلمن واقعی به نظر می‌رسید.

۲. عینک آفتابی مناسب برای فرم صورت شما

تابستان است و خورشید با شدت می‌تابد. در این فصل از سال، عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای استایل تابستانی مردانه است. با‌این‌حال، بر کسی پوشیده نیست که نور خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب برساند و میزان این آسیب می‌تواند فاجعه‌بار باشد. خورشید پرتوهای فرابنفش (UV) ساطع می‌کند که به مرور زمان بینایی شما را مختل می‌کنند. اشعه‌ی ماوراء بنفش مضر خورشید ممکن است باعث مشکلات و بیماری‌هایی مانند آب مروارید، ناخنک یا پینگکولا و ملانوم یا سرطان چشم شود.

با چنین شرایطی، مزایای یک عینک آفتابی مناسب چیزی بیش از بهبود استایل شما خواهد بود. پس لطفا از آن استفاده کنید چون ممکن است سلامتی شما به آن بستگی داشته باشد. برای تغییر استایل خود در تابستان می‌توانید از یک عینک آفتابی جدید استفاده کنید. یک عینک افتابی با رنگی جدید می‌تواند ظاهر شما را بهتر کند. برای خرید بهترین عینک آفتابی، باید فرم صورت خود (خط مو + خط فک + چانه) را بدانید تا این عینک با چهره‌ی شما تناسب داشته باشد.

۳. ساعت مردانه‌ی شیک

ساعت یک اکسسوری کلاسیک از استایل تابستانی مردانه است و به شما کمک می‌کند تا همیشه آراسته باشید. یک ساعت خوب زمان دقیق را به شما نشان می‌دهد، بادوام است و شیک به نظر می‌رسد.

ساعت‌ها معمولا بندهای پارچه‌ای یا فلزی دارند. ساعت با بند پارچه‌ای ممکن است از نظر جنس متفاوت باشد. محبوب‌ترین این ساعت‌ها ساعت با بند چرمی یا پلی‌اورتان است. ساعت با بند فلزی هم معمولا از جنس استیل، آلومینیوم و فلزات گرانبها ساخته می‌شود. می‌توانید به جای این ساعت‌ها از ساعت‌های چوبی هم استفاده کنید. ساعت‌های چوبی در مقایسه با ساعت‌های بند چرمی و فلزی بیشتر در مرکز توجه قرار می‌گیرند. ساعت‌های چوبی به خوبی با منسوجات تابستانی مثل پنبه‌ای و کتان ست می‌شوند. این ساعت‌ها معمولا رنگ‌های روشن مناسب فصل تابستان دارند و می‌توانید از آن‌ها در روزها و شب‌های تابستانی استفاده کنید.

۴. کوله‌پشتی با کیفیت

کوله‌پشتی به دلیل کاربردی بودن یکی از ضروریات استایل تابستانی مردانه است. کوله‌پشتی‌ها وسایل حمل لوازم روزانه انسان‌ مدرن محسوب می‌شوند. برخلاف کوله‌پشتی‌های قدیمی، یک کوله‌پشتی با طرح جدید فضای مناسبی را برای حمل تمام وسایل ضروری تابستانی فراهم می‌کند. در ماه‌های تابستان سفرهای یک‌روزه برای تفریح یا کار در اولویت قرار می‌گیرند. به‌علاوه، گرمای تابستان مناسب‌ترین آب و هوا برای حمل کوله‌پشتی است. از آن گذشته، کیف‌ها و چمدان‌ها برای حمل در دماهای بالاتر دست و پا گیر و خسته‌کننده می‌شوند.

۵. عطرهای تابستانی

برای انتخاب عطرهای تابستانی بهتر است سراغ عطرهایی بروید که رایحه‌ی دریایی دارند. رایحه‌های دریایی یادآور دریا هستند و به شما کمک می‌کنند تا تصور کنید که در ساحل نشسته‌اید و نسیم ملایمی از اقیانوس روی گونه‌هایتان می‌وزد. برای اینکه تابستان خنک‌تر و دلپذیرتری داشته باشید، بهتر است از عطرهای خنک تابستانی استفاده کنید. البته، این نکته‌ی مهم را فراموش نکنید که این عطرها هرگز نمی‌توانند جایگزین نظافت و دوش گرفتن در فصل گرم تابستان شوند.

۵۸۰,۰۰۰

۳۲۹,۰۰۰

تومان

۱۳۷,۴۰۰

۸۱,۷۹۰

تومان

۶. جواهرات مردانه

از تابستان به عنوان فرصتی برای خروج از استایل‌های همیشگی استفاده کنید و با اضافه کردن کمی رنگ به لباس خود همه چیز را زیباتر کنید. در طول تاریخ، مردان از جواهرات برای نشان دادن قدرت و مقام خود استفاده می‌کردند. دستبندها، حلقه‌ها و گردنبندهای مردانه همگی اکسسوری‌های خوبی برای بهبود استایل تابستانی شما هستند.

جواهرات مردانه ممکن است مانند حلقه‌ی ازدواج معنای بسیار شخصی داشته باشند یا صرفا جنبه‌ی تزئینی داشته باشند. به‌هرحال، باید از جواهرات به اندازه استفاده کنید. مثل همیشه قانون استفاده از جواهرات هم ساده نگه داشتن آن‌ها است.

۷. کمربند با رنگ روشن

همه‌ی ما می‌دانیم که کمربند چیست؛ وسیله‌ای است که از افتادن شلوار شما در اماکن عمومی جلوگیری می‌کند. بااین‌حال، این اکسسوری بسیار کاربردی بیش از همه نادیده گرفته می‌شود. هر مردی باید یک کمربند مشکی یا قهوه‌ای داشته باشد اما چرا رنگ‌ها و جنس‌های مختلف را امتحان نکنید؟ تابستان زمان مناسبی برای آزمایش رنگ و طرح جسورانه برای کمربندتان است. رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را امتحان کنید و آن‌ها را با لباس خود ست کنید تا ظاهر تابستانی جدیدی داشته باشید.

۵۰,۰۰۰

۴۱,۰۰۰

تومان

کلام آخر

تابستان با رنگ‌های روشن و زیبا بهترین فصل برای امتحان کردن استایل‌های جدید است. برای اینکه در این فصل شیک و در عین حال راحت به نظر برسید، باید از ضروریات استایل تابستانی مردانه استفاده کنید. این لوازم ضروری شامل لباس‌های خنک و اکسسوری‌های جذابی می‌شوند که می‌توانند به استایل شما جذابیت بیشتری بدهند. اگر هنوز نمی‌دانید کدام لباس‌ها و اکسسوری‌ها را امتحان کنید، می‌توانید از آنچه در این مقاله معرفی کردیم شروع کنید.

منبع: realmenrealstyle


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اینطوری ظریف تر دیده می شوید!

لباس برای خانم های چهارشانه: اندام هر فرد با فرد دیگر متفاوت است بنابراین ممکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *