10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless به ترتیب تاثیرگذاری و محبوبیت

از سال 2011، طرفداران خانواده «گَلِگِر» را در سفرهای وحشی، دیوانه‌وار، خنده‌دار و نفرت‌انگیزشان در سریال شیملس (Shameless) دنبال کرده‌اند. این مجموعه کمدی پرطرفدار که به مدت 11 فصل از شبکه Showtime پخش شد، داستان فرانک گلگر، پدری الکلی و غایب است. او در جامعه‌اش به عنوان یک دروغگو و دزد شناخته می‌شود. 10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless را بشناسید.

شش فرزند فرانک، فیونا، لیپ، ایان، دبی، کارل و لیام، مجبورند خودشان را حمایت کنند و به دلیل بی‌مسئولیتی بی‌نظیر والدینشان، همه کارهای خانه را انجام دهند. در حالی که وضعیت خانواده گلگر سخت است و سعی دارند در جنوب شیکاگو به سختی امرار معاش کنند، باز هم موفق می‌شوند که خوش بگذرانند و هیچ چیزی را اجازه نمی‌دهند که خانواده‌شان را از هم بپاشد. ویلیام اچ. میسی و امی راسوم با استعداد، در این سریال به عنوان رهبران خانواده، فرانک و فیونا گلگر، ایفای نقش می‌کنند.

10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless

هنگام رتبه‌بندی شخصیت‌های سریال شیملس، عوامل متعددی مورد توجه قرار گرفت. به جای اینکه فهرست بر اساس اینکه چه کسی از نظر اخلاقی صحیح‌تر یا «خوب» بود، تنظیم شده باشد، رتبه‌بندی بر اساس جذابیت، خنده‌دار بودن و به یاد ماندنی بودن شخصیت‌ها در طول پخش سریال انجام شد. تعجبی ندارد که خانواده گلگر در سهم خود از جرم و دردسر دست داشته‌اند، اما قطعاً این امر منجر به صحنه‌های خنده‌دار و شخصیت‌های طنزآمیز شده است. در اینجا 10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless به ترتیب ارزش، آورده شده‌اند.

1
دبی گلگر (Debbie Gallagher)

در طول سریال شیملس، شاهد تحول دبی گالاگر از دخترکی شیرین و معصوم هستیم که هنوز امیدوار است پدرش آن شخص بدی نباشد که همه فکر می‌کنند، به نوجوانی که حالا خودش مادری مجرد است و به اندازه همه افراد سمت جنوبی شهر، کینه‌ای عمیق از فرانک دارد.

سخت است که او را به خاطر پرورشی که داشته سرزنش کنیم، اما دبی مدام تصمیمات مشکوکی می‌گیرد که طرفداران را به شدت ناامید می‌کند و این امر، طی سال‌ها، او را به یکی از ناخوشایندترین شخصیت‌های گالاگر در نظر مخاطبان تبدیل کرده است. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که «اما کنی»، نقش دختر دوم خانواده گالاگر را به شکلی شگفت‌انگیز به تصویر کشیده و هیچ‌کس دیگری نمی‌توانست دبی را به این خوبی بازی کند.

2
لیام گلگر (Liam Gallagher)

لیام در ابتدای چند فصل اول سریال شیملس تنها یک نوزاد است. اما با گذشت سال‌ها، او را می‌بینیم که به یکی از باهوش‌ترین، منطقی‌ترین و کارآمدترین اعضای خانواده گالاگر تبدیل می‌شود. در حالی که لیام به دنبال کشف هویت خود به دور از خانواده‌اش است، می‌بینیم که او تلاش می‌کند تا از دزدی و کلاهبرداری مانند والدین و سایر خواهر و برادرانش فاصله بگیرد.

او به بهترین شکل ممکن تلاش می‌کند تا سهم خود را در خانواده به دوش بکشد و بخش مهمی از خانواده گالاگر است.

3
ایان گلگر (Ian Gallagher)

ایان، که با لقب «عیسای هم‌جنس‌گرا» شناخته می‌شود، سومین فرزند بزرگ‌تر خانواده گالاگر و یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین‌ها است. او از اختلال دوقطبی و افسردگی رنج می‌برد. دقیقاً مانند مادر غایبش مونیکا، که همه، به‌ویژه فرانک، مدام به او یادآوری می‌کنند. یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات ایان در سریال شیملس زمانی بود که او جنبشی را علیه نپذیرفتن جامعه LGBTQ+ توسط کلیسا آغاز کرد.

شهرتی که با رهبری این جنبش به دست آورد، برای او بیش از حد سنگین بود و ایان دچار یک فروپاشی روانی فاجعه‌بار شد که منجر به دستگیری او گردید. این موضوع به نظر بد می‌آید. اما در واقع نعمتی در لباس نقمت بود، زیرا او مجدداً با دوست سابقش میکی میلکوویچ که او نیز در حال گذراندن دوران محکومیت بود، متحد شد. داستان پیچیده‌ی ایان و فصل هفتم فوق‌العاده سریال که به او اختصاص دارد، این پسر متفاوت خانواده گلگر را به یکی از 10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless تبدیل می‌کند.

4
کارل گلگر (Carl Gallagher)

از آغاز سریال شیملس، کارل گالاگر همیشه بچه‌ای بود که از انفجار چیزها و گرفتن حیوانات کوچک برای تفریح لذت می‌برد. با بزرگ شدن، شخصیت او در همه جا پراکنده شده است. از اینکه به خاطر دست داشتن در یک معامله مواد مخدر به اردوگاه اصلاحی برای نوجوانان فرستاده شد تا اینکه به مدرسه نظامی رفت.

به نظر می‌رسد که در هر فصل، کارل کارهایی دیوانه‌وارتر و خطرناک‌تر انجام می‌دهد. که تصمیم او برای تبدیل شدن به یک پلیس در فصل نهایی سریال حتی شوکه‌کننده‌تر است. او تصمیم می‌گیرد که بخش جنوبی شهر را پاکسازی کند و از آن محافظت نماید به جای اینکه خودش آن را نابود کند. همه از شخصیتی که کارل به آن تبدیل شده، بسیار مفتخر هستند، به جز فرانک که می‌گوید او با تبدیل شدن به یک پلیس به خانواده خیانت کرده است.

5
میکی میلکوویچ (Mickey Milkovich)

میکی میلکوویچ بدون شک یکی از خنده‌دارترین شخصیت‌های کل سریال است و قطعاً مورد علاقه طرفداران. خانواده میلکوویچ در جنوب شهر به شهرت بدنامی دست یافته و حتی از خانواده گالاگرها هم دیوانه‌وارتر شناخته شده‌اند. میکی همیشه یکی از شخصیت‌های سریال شیملس بوده، اما زمان حضور و داستان او از آغاز رابطه‌اش با ایان افزایش یافت.

آن‌ها به سرعت تبدیل به یکی از زوج‌های محبوب در سریال شدند. ایان و میکی وقتی با هم هستند بسیار خنده‌دارند و رابطه‌شان همیشه یکی از بهترین بخش‌های سریال خواهد بود.

6
ورونیکا فیشر (Veronica Fischer)

ورونیکا و همسرش کوین بدون شک بهترین همسایه‌هایی هستند که خانواده گالاگر می‌توانستند تصور کنند. از همان ابتدا، رابطه نزدیک ورونیکا و فیونا و دوستی‌شان که یکی از معدود چیزهایی است که فیونا را در مبارزه با سختی‌های کار کردن در سه شغل و بزرگ کردن پنج فرزند به تنهایی کمک می‌کند، آشکار است.

نگرش قوی و شخصیت سرسخت وی، در کنار قلب بزرگ و گرمش، او را به یکی از واقع‌گراترین و صادق‌ترین شخصیت‌های سریال شیملس تبدیل کرده است.

7
کوین بال (Kevin Ball)

او شاید باهوش‌ترین شخص در جنوب شهر نباشد، اما قطعاً بزرگ‌ترین قلب را دارد. کوین بال، که استیو هاوی نقش او را بازی می‌کند، شریک زندگی ورونیکا و صاحب محبوب‌ترین بار محلی، Alibi Room است. طی سریال شیملس، ما به طور مداوم شاهد حمایت کوین از ورونیکا و دفاع او از افرادی که دوستشان دارد، به ویژه خانواده گالاگرها هستیم.

اگرچه گاهی اوقات آن‌ها او را آزار می‌دهند، اما او نقطه ضعفی برای فیونا، فرانک و بقیه گروه دارد. کوین مسئول برخی از خنده‌دارترین لحظات در این شو است و بدون او، سریال شیملس هرگز یکسان نخواهد بود.

8
لیپ گلگر (Lip Gallagher)

لیپ گالاگر بدون شک باهوش‌ترین و بااستعدادترین فرزند خانواده گالاگر است. اما همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که بقیه خانواده نیز با آن‌ها درگیر هستند. با وجود هوش برترش، لیپ امکان رفتن به دانشگاه را کاملا نادیده می‌گیرد و باور دارد که شایستگی زندگی بهتر از آنچه همیشه در جنوب شهر تجربه کرده را ندارد. او برای کسب درآمد به خیابان‌ها روی می‌آورد و با تقلب در امتحانات SAT برای دانش‌آموزان دیگر دبیرستانش، رابطه با زنان مسن‌تر و در نهایت گرفتار چرخه‌ای نزولی و الکلیسم می‌شود.

با کمک چند نفر خوب پیرامونش، لیپ موفق می‌شود از این وضعیت خارج شود و به فرد صادق و خوبی تبدیل می‌گردد که همه همیشه باور داشتند می‌تواند باشد. این داستان، که بخشی از سریال شیملس است، نشان دهنده مبارزه و پیروزی انسانی است که با وجود موانع، می‌تواند به بهترین نسخه خود دست یابد. لیپ با بازی جذاب جرمی الن وایت، قطعا یکی از 10 شخصیت اصلی برتر سریال Shameless است.

9
فیونا گلگر (Fiona Gallagher)

فیونا، که نقش آن را راسوم در نه فصل از سریال شیملس بازی کرده، تنها دلیل بقای خانواده گالاگر در خانه‌شان است. او از زمانی که مادرشان، مونیکا، آن‌ها را ترک کرد وقتی ۱۴ ساله بود، مسئولیت مراقبت از پدر مستش و بزرگ کردن پنج خواهر و برادر کوچکترش را به عهده گرفته است. فیونا که برای امرار معاش دست و پنجه نرم می‌کند، زندگی شخصی‌اش از میان چرخ‌های فشار عبور می‌کند و در نهایت در برخی از سمی‌ترین روابطی که در سریال می‌بینیم، گرفتار می‌شود.

اگر چیزی باشد که تماشاگران از دیدن ساعت‌ها از زندگی فیونا گالاگر یاد گرفته‌اند، این است که چگونه سخت‌کوش، مقاوم و همیشه در تلاش باشند. هر شرایطی که باشد. هیچ‌کسی سخت‌کوش‌تر و مصمم‌تر از او نیست و عشق فیونا به خواهر و برادرهای کوچکترش است که او را در تمام این مدت به پیش می‌برد.

10
فرانک گلگر (Frank Gallagher)

هیچ واژه‌ای نمی‌تواند توصیف کند که فرانک گالاگر چه آشفتگی‌ای از خود به نمایش گذاشته است. او رهبر قبیله گالاگر، معتاد و کلاهبرداری است که برای چند دلار حاضر به انجام هر کاری است. او بیش از آنچه کسی تصور کند، فرزندانش را ناامید کرده، اما به نحوی همیشه دوباره وارد زندگی‌شان می‌شود. صرف نظر از اینکه آنها چند بار سعی در دور نگه داشتن او کرده‌اند.

فرانک بدون شک خنده‌دارترین شخصیت در سریال شیملس است و این همه به لطف اجرای درخشان ویلیام اچ. میسی است که هفته به هفته نقش فرانک گالاگر را به تصویر کشید. میسی بازیگری شگفت‌انگیز است. کسی که برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی چون فارگو، درب به درب و سی‌بیسکویت شناخته شده است. اما نقش فرانک گالاگر بهترین اجرای دوران حرفه‌ای او بود. هیچ کس نمی‌توانست مانند او سریال شیملس را به دوش بکشد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیشگویی» چگونه به فیلم‌های این فرنچایز ارتباط پیدا می‌کند؟ • دیجی‌کالا مگ

هیچ فرنچایز علمی-تخیلی تازه‌ای که طی ده سال گذشته شروع شده باشد، نمی‌تواند به پای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد