10 راز پنهان بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 یکی از بازی‌هایی است که هنوز هم بعد از گذشت 6 سال از انتشارش، صحبت‌های زیادی راجع به آن می‌شود. این بازی از خیلی جهات، مثل روایت داستانی، گیم پلی، شخصیت پردازی قدرتمند و مواردی از این قبیل، جزو بهترین نمونه‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی است. جهان پر جزئیاتی هم که Rockstar برای این عنوان خلق کرد، جزو نمونه‌های خاص و بی همتا در دنیای ویدیوگیم است. در واقع، دنیای این بازی و رویدادهای درون آن تا حدی عمیق است، که هنوز هم تمام رازهای درون آن کشف نشده‌اند و هرازگاهی بازیکنان با چیزهای عجیب و جدیدی روبه‌رو می‌شوند. همراه ما باشید تا 10 راز پنهان این بازی را با هم بررسی کنیم.

رازهای کمتر گفته شده Red Dead Redemption 2

در این مطلب، قصد داریم ده تا از رازهای پنهان شده در دنیای Red Dead Redemption 2 را برایتان بازگو کنیم. از آنجایی که لیست ما شامل موارد کمتر بازگو شده و نسبتا پنهانی‌تر دنیای این بازی می‌شود، پس در مورد موارد مشهورتری مثل بشقاب پرنده یا قطار ارواح صحبت نمی‌کنیم. با این حال، موارد گفته شده در لیست، به اندازه آن‌ها جذاب هستند.

هیولای تاکسیدرمی شده Red Dead 2

زمانی که به کاوش در Roanoke Ridge و سایر نقاط شرقی منطقه New Hanover بپردازید، احتمالا بتوانید یک خانه بسیار شوم را پیدا کنید. این خانه توسط موجودی به نام ManBearPig اشغال شده که چیزی بین خرس و گراز است (البته در بازی به آن Manmade Mutant یا جهش‌یافته مصنوعی می‌گویند).

البته جای نگرانی نیست؛ چون شما قرار نیست با این موجود عجیب مبارزه‌ای داشته باشید. در حقیقت، ManBearPig صرفا یک مجسمه تاکسیدرمی شده است. مایل‌ها دورتر و در Big Valley می‌توانید یک مجسمه تاکسیدرمی شده دیگر پیدا کنید که یک گوریل پشت نقره‌ای است.

زنی با سر الاغ

زمانی که با کاراکتر «جان» بازی می‌کنید، اگر تصمیم به گردش در مناطق اصلی بازی اول بگیرید، به ویژه منطقه Cholla Springs، احتمالا اسکلتی را پیدا خواهید که هنوز به یک آسیاب متصل است. این اسکلت عجیب، جسد زنی است که جمجمه الاغ دارد. این ایستراگ در واقع، اشاره‌ای به یکی از باگ‌های معروف قسمت اول RDR دارد و برای همین است که خیلی از بازیکنان که با آن آشنا نبوده‌اند را، گیج کرده است.

مار غول پیکر

در Red Dead 2، اغلب با مارهایی برخورد می‌کنید که اسبتان با دیدن آن‌ها مبهوت می‌شود. با این حال، مار غول پیکری که در موردش صحبت می‌کنیم از همه آن‌ها متمایز است. متاسفانه (یا خوشبختانه!) این حیوان زنده نیست و وقتی که به اعماق Scarlet Meadows، در نزدیکی Lemoyne سفر می‌کنید، احتمالا بتوانید جسد آن را درون یک درخت پیدا کنید.

برخی معتقدند این مار غول پیکر، اشاره‌ای به شخصیت Kaa از فیلم «کتاب جنگل» دارد. یک نظریه دیگر، به افسانه شهر جهنمی اوهایو اشاره دارد. طبق این افسانه، شهر مذکور زمانی مورد نفرین قرار گرفته بود و مردمش توسط مار بزرگی به نام Peninsula Python، مورد تعقیب قرار می‌گرفتند.

گرترود برایتویت

گرترود، یکی از ترسناک‌ترین و در عین حال غمبارترین ایستراگ‌های بازی Red Dead Redemption 2 است. زمانی که آرتور از نزدیکی املاک برایتویت‌ها عبور می‌کند، گرترود که در یکی از خانه‌های آن در حبس است، بر سر او فریاد می‌کشد. به نظر می‌رسد که او دارای نوعی ناتوانی جسمی مادرزادی بوده و از آنجایی که برایتویت‌ها شرور هستند، توسط خانواده خود در آن خانه حبس شده است.

زمانی اوضاع تیره‌تر می‌شود که در غالب کاراکتر جان به این منطقه برگردید. اگر جرات کنید و از شکاف در نگاهی به درون خانه بیندازید، متوجه می‌شوید که در نهایت، مردم از مراقبت کردن از گرترود منصرف شده‌اند و او تک و تنها در آن خانه، از گرسنگی مرده است.

راهب کوهستان

دلیل زیادی برای کاوش کردن در شرق منطقه Grizzlies وجود ندارد. اما می‌توانید با گشتن در این قسمت از رشته کوه مذکور، یک ایستراگ جالب را پیدا کنید. دقیقا بین  O’Creagh’s Run و Fort Wallace، یک راهب را پیدا خواهید کرد که در حال مراقبه است. این یکی از جالب‌ترین رازهای بازی Red Dead Redemption 2 است که افراد زیادی را متحیر کرده است.

او با شما صحبت نمی‌کند چرا که سخت مشغول پیدا کردن آرامش درونی است. شما می‌توانید در کنار او از مناظر لذت ببرید، یا اگر به دنبال خراب کردن سیستم شرافت خود هستید، می‌توانید با لگدی جانانه او را به پایین کوهستان پرت کنید!

معمای مجسمه‌های بازی Red Dead Redemption 2

از ایستگاه Acchus Station به سمت شمال شرقی بروید. اگر هشیار باشید، با غاری روبه‌رو خواهید شد که داخل آن، هفت مجسمه بصورت دایره‌وار چیده شده‌اند. در مرکز این دایره هم، مجسمه هشتم قرار دارد که بقیه مجسمه‌ها به آن چشم دوخته‌اند.

برای حل معمای این مجسمه‌ها، باید به تعداد انگشتان هرکدام از آن‌ها توجه کرده و سپس دکمه‌هایشان را به ترتیب صحیح فشار دهید. بعد از حل معما، بازی با سه عدد شمش طلا به شما پاداش می‌دهد. با این حال، هیچکس نمی‌داند که این مجسمه‌های عجیب به چیزی اشاره دارند.

غار شیطان

یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های بازی، بی شک غاری است که به غار شیطان، یا Devil’s Cave معروف است. اگر شما هم می‌خواهید با لوسیفر (شیطان در تعالیم غربی) ملاقات کنید، کافیست به یک تونل مخفی در نزدیکی مزرعه Pronghorn، واقع در منطقه الیزابت غربی بروید.

در آنجا، شخصی را می‌بینید که لباس‌های کاملا قرمز پوشیده و موها و ریش خود را بطرز عجیبی مرتب کرده است. با این حال، زمانی که با او صحبت کنید، به نظر فقط یک مرد بی‌آزار می‌رسد که می‌خواهد با خودش تنها بماند. اما مگر شیطان استاد دروغگویی و گول زدن مردم نیست؟!

کابین مرد عجیب

به عنوان یکی از بزرگترین معماهای بازی اول، انتظار می‌رفت که مرد عجیب یا Strange Man در Red Dead Redemption 2 هم حاضر باشد. در روستای Lemoyne، آرتور می‌تواند کابین به ظاهر متروکه‌ای را پیدا کند که یک بوم نقاشی‌ نیمه‌تمام در آن به چشم می‌خورد.

عجیب اینجاست که اگر سال‌ها بعد، با جان به این کابین برگردید، نقاشی کامل شده است. ظاهرا این کار مرد عجیب بوده، کسی که احتمالا نوعی شبح است. نکته ترسناک این است که بعد از ورورد جان به کابین، انعکاس Strange Man را در آینه می‌بیند؛ اما اگر بچرخید، می‌بینید که او ناپدید شده است.

ربات مارکو دراگیچ

زمانی که تمام ماموریت‌های Stranger را کامل کنید، در نهایت با مخترعی به نام Marko Dragic در Saint Denis روبه‌رو می‌شوید. کاراکتر دراگیچ از نیکولا تسلا، نابغه مشهور قرن بیستم، الهام گرفته شده است. او در نهایت به آرتور توضیح می‌دهد که معتقد است می‌تواند یک هوش مصنوعی درست کند. این راز پنهان Red Dead Redemption 2 شاید جالب‌تر از بقیه باشد.

شما در طی این ماموریت، به او کمک می‌کنید تا فرزند رباتی خودش را زنده کند؛ چیزی شبیه به داستان فرانکنشتاین از مری شلی. با این حال، دراگیچ در این روند از بین خواهد رفت. اگر مدتی بعد به آزمایشگاه او برگردید تا جنازه‌اش را پیدا کنید، و بعد تمام راه را تا منطقه Colter سفر کنید، می‌توانید ربات مذکور را در قله کوهی دور افتاده پیدا کنید. این ربات به وضوح برای مرگ پدرش عزاداری می‌کند تا ایستراگی جالب، اما غم‌انگیز را خلق کند.

خون آشامِ سنت دنیس

اگر ایستراگی از فرانکنشتاین برایتان کافی نبود، در این مورد اشاره‌ای واضح‌تر به داستان دراکولا داریم. داستان بازی Red Dead 2 در دهه 1890 میلادی رخ می‌دهد، تقریبا همان زمانی که برام استوکر در حال نگارش رمان دراکولا بود. برای همین، منطقی به نظر می‌رسد که راکستار خون آشامی را در بازی خود قرار دهد.

برای یافتن آن، اول باید پنج گرافیتی شوم و عجیب را در سطح شهر Saint Denis پیدا و بررسی کنید. این سرنخی است به محل اختفای خون آشام مذکور. طرفداران فیلم‌های ترسناک کلاسیک به سادگی او را تشخیص خواهند داد، چرا که توسعه دهندگان ظاهر او را از فیلم صامت Nosferatu (محصول 1922) الهام گرفته‎اند.

جمع بندی

تمام بازی‌های جهان باز ساخته راکستار، همواره رازهای عجیب و جالبی را در خود جای داده‌اند. بعید نیست که هنوز برخی از رازهای این آثار، به خصوص بازی عظیمی مثل Red Dead Redemption 2، سر به مهر مانده باشد. باید دید که آیا در آینده شاهد فاش شدن آن‌ها خواهیم بود یا نه. اگر به راز یا ایستراگ جالب دیگری در دنیای این بازی برخورده‌اید، می‌توانید آن را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: watchmojo


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Xbox Series X بازی‌ها را بهتر از کامپیوتر اجرا می‌کند

پلتفرم کامپیوتر یا PC در بیشتر مواقع، عملکرد بهتری در اجرای بازی‌ها نسبت به کنسول‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد