۸ بازی جذاب از دنیای فرنچایز کال آو دیوتی برای تازه‌واردها

سری بازی‌های کال آو دیوتی همیشه به عنوان فرنچایزی محبوب شناخته شده‌اند. این سبک از بازی‌ها در میان عناوین ویدئویی حرف برای گفتن داشتند و در طول چندسال اخیر نیز، عملکرد بسیار خوبی از خودشان نشان دادند. بطوری که اگر طرفدار بازی‌های شوتر باشید، کال آو دیوتی احتمالا جزو فرنچایزهایی خواهد بود که قطعا حداقل برای یک‌بار هم که شده به سراغش رفته‌اید. اما با این‌حال اگر به تازگی با دنیای بازی‌های ویدئویی و به ویژه عناوین شوتر آشنا شده‌اید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۸ مورد از بهترین بازی‌های سری کال آو دیوتی بیندازیم که می‌توانند یک گزینه بسیار خوب برای گیمرهای تازه‌وارد باشند.

Call of Duty: Modern Warfare 3 – سال – ۲۰۲۳


  • گرافیکی عالی با چاشنی بخش آنلاین

صبر کنید، قبل از آن‌که بخواهید درباره چرایی حضور بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در این لیست سوالی بپرسید، اجازه دهید که فرصتی به این بازی بدهیم. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 شروع واقعا بدی داشت. گیم‌پلی این اگرچه دوست داشتنی بود، اما کمپین ساده و خط داستانی به شدت کوتاه این بازی، باعث شد تا مدرن وارفر سال ۲۰۲۳، با نقدهای بسیار شدیدی رو به رو شود. اما این بازی هنوز هم در بخش گرافیک حرف اول و آخر را می‌زند و گیم‌مود چندنفره – آنلاین آن نیز، نقش بسیار مهمی در جذابیت این بازی دارد.

گیم‌پلی این بازی نسبت به سایر عناوین سری کال آو دیوتی، به مراتب بهتر شده و حالا شما شاهد گیم‌پلی سریع‌تر هستید. از طرفی بخش آنلاین این بازی به لطف مپ‌های مختلفی که دارد، یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را ساخته و اگر طرفدار بازی‌های آنلاین باشید، Call of Duty: Modern Warfare 3 شروع بسیار خوبی برای شماست.

Call of Duty 4: Modern Warfare


  • آغازی برای یک نسل جدید

داستان، داستان، داستان! این کلمات تنها چیزی هستند که می‌توانند عظمت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را توصیف کنند. در واقع داستان این بازی بقدری خوب است که می‌توان آن را در لیست بهترین بازی‌های داستانی سری کال آف دیوتی نیز قرار داد. این بازی که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، نسل جدیدی از بازی‌های شوتر بود و نه‌تنها دنیای این بازی‌ها را تحت تاثیر قرار داد، بلکه باعث شد تا فاز جدیدی از سری بازی‌های کال آو دیوتی شروع شود.

اگر برایتان مهم است که چرا این بازی تا به این اندازه محبوب است؛ باید نگاهی به تاریخچه Call of Duty 4: Modern Warfare بیندازیم. این بازی باعث شد تا این سری بالاخره از جنگ جهانی دوم فاصله بگیرد و وارد نبردهای مدرن شود. جنگ‌افزارها و تانک‌های مدرن، جای پیاده‌نظام‌ را گرفتند و حالا شما بجای نبرد در سواحل نرماندی، در برلین، قلب کشور آلمان با تروریست‌هایی مبارزه می‌کردید که قصد نابودی تمام کشورهای دنیا را داشتند.

Call of Duty: Modern Warfare 3 – سال ۲۰۱۱


  • پایانی درست برای یک سه‌گانه

باید اعتراف کرد که Call of Duty: Modern Warfare 3 بهترین پایان ممکن برای سه‌گانه‌ای بود که صنعت بازی‌های ویدئویی را متحول کرد. این بازی که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، بخش‌های جذاب زیادی داشت. بخش‌هایی که تک تک آن‌ها باعث شدند تا بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ سال ۲۰۱۱ جایی که در این لیست داشته باشد. این بازی بهترین تجربه کوآپ ممکن از سری بازی‌های کال آو دیوتی است. بطوری که اگر طرفدار بازی‌های آنلاین باشید و بخواهید این سبک از بازی‌ها را با دوستانتان تجربه کنید، باید روی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ حساب ویژه‌ای باز کنید.

گیم‌مودهای متنوع بخش آنلاین، مپ‌های دوست داشتنی و تنوع سلاح‌ها، جزو دلایلی بودند که این بازی را لایق بودن در چنین لیستی می‌کردند. همچنین داستان جذاب این بازی و شخصیت‌پردازی که کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ داشت، باعث شد تا ما بخواهیم در این لیست به سراغش برویم.

Call of Duty 2


  • تجربه‌ای چالش برانگیز برای طرفداران عناوین شوتر

بازی کال آو دیوتی ۲ بازگشتی شکوهمندانه به جنگ جهانی دوم است! تجربه‌ای سخت و چالش‌برانگیز برای افرادی که به دنبال بهترین بازی شوتر از سری کال آو دیوتی هستند. این بازی که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، به موفقیت بسیار بزرگی رسید و به نوعی سبب شد تا مردم بیشتری با سری کال آو دیوتی آشنا شوند. همچنین این بازی صرفا در دسترس کنسول‌های قدیمی چون ایکس باکس ۳۶۰ و پی‌سی است.

داستان این بازی، حس شوتر و اتمسفری که Call of Duty 2 به تصویر می‌کشد، هنوز هم می‌تواند به تن گیمرها سیخ کند. این بازی تجربه‌ای بی‌نظیر است و اگر تاکنون به سراغ سری بازی‌های کال آو دیوتی نرفته‌اید، شاید بد نباشد که از این نسخه شروع کنید.


منبع: https://vigiato.net/p/480598

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیتم‌های آلتیمیت ادیشن بازی Life is Strange: Double Exposure مشخص شدند

آیتم‌های مختلف ارائه شده در نسخه دیلاکس و آلتیمیت ادیشن بازی Life is Strange: Double …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *