۷۳ مکان ورزشی گیلان در اختیار مردم قرار گرفت

جهانبخش آرمان عصر دوشنبه در جریان آیین آغاز افتتاح طرح ملی ورزش و مردم در استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح با شعار “صبح با نشاط – عصر مفرح” در راستای پویش چله خدمت و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور افتتاح شد.

وی افزود: همچنین گسترش ورزش همگانی، با هدف ارزان سازی اماکن ورزشی برای دسترسی آحاد مختلف جامعه در این استان آغاز شده که در این راستا، ۷۳ مکان ورزشی برای اجرای این طرح ملی در گیلان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدام های ارزنده ای در حوزه ورزش انجام شده که یکی از این موارد، بحث آمایش سرزمین بود که با تاکید شهید خدمت، آیت الله رئیسی اجرایی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: با انجام این طرح که برای نخستین بار در کشور اجرا شد، تمام مشخصات اماکن ورزشی در گیلان و همچنین سراسر کشور از لحاظ تعداد، سال احداث، گنجایش، کاربرد و سایر موارد مشخص شده تا از این ظرفیت برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استفاده شود.

آرمان خاطرنشان کرد: با توسعه ورزش همگانی، استعدادهای خوبی در اقصی نقاط استان به خصوص در روستاها شناسایی می شود که در نهایت این افراد با ورود به ورزش قهرمانی، با کسب مدال و مقام، افتخارآفرین خواهند بود.

به گزارش ایرنا, طرح ورزش و مردم غروب امروز(دوشنبه) با حضور مسئولان ورزش گیلان, مسئولان هیات ورزش همگانی این استان و همچنین با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در پیست ورزشگاه شهید عضدی رشت شروع شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شایسته‌ پروری از رسالت های فعالان فرهنگی است

رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تاکید بر ضرورت آشناسازی نسل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *