۵۰ پروژه گرامیداشت هفته دولت در دهلران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ” محمدسبحان حسنی” روز چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: از این تعداد طرح، ۳۷ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده و ۱۳ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی گفت: این پروژه ها در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، برق رسانی، ورزشی، بهداشتی،عمران شهری و روستایی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: برای این پروژه ها سه هزار و ۴۷۰میلیارد ریال هزینه می شود و در مجموع ۴۵۰ نفر نیز با بهره برداری از این طرح‌ها، اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه امید است مجموع این پروژه‌ها منشا خدمات مناسب برای مردم شهرستان دهلران باشد، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است و امروز وظیفه داریم در راستای امیدآفرینی این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

آئین بهره برداری از نیروگاه‌های خورشیدی پنج کیلو واتی در دهلران

فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: طرح ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی یکی از طرح‌های خوب در راستای تولید برق و اشتغال برای روستائیان در مناطق محروم است.

لطیف صادقی افزود: تعداد ۶۴ دستگاه تولید برق از نور خورشید در این شهرستان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار با حمایت کمیته امداد و همکاری وزارت نیرو و شرکت توزیع برق استان به بهره‌برداری رسیده و خانواده های مددجو از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

کلنگ زنی ناحیه صنعتی موسیان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام در این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، گفت: عملیات اجرایی فاز اول ناحیه صنعتی موسیان در سطح ۳۰ هکتار شروع شده است.

علی نادری” افزود:۵۸۰ میلیارد ریال برای فاز اول این پروژه نیاز است.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی دهلران در ۲۳۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

گزارش ویدیویی خبرنگار مهر از وضعیت مرز مهران طی شامگاه جمعه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ نظرات حاوی توهین و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد