۳۳ نفر از کارکنان یوبیسافت تورنتو اخراج می‌شوند

در جدیدترین دور تعدیل نیروها، استودیوی یوبیسافت تورنتو اعلام کرد که ۳۳ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند.

این اقدام در سالی که صنعت بازی‌سازی با هزاران از دست دادن شغل مواجه شده، ضربه‌ای دیگر به شمار می‌رود. در بیانیه‌ای که به PC Gamer ارائه شد، Ubisoft Toronto اعلام کرد که این کاهش نیروها برای بهینه‌سازی و قرار گرفتن در موقعیتی بهتر برای تحقق برنامه‌های بلندپروازانه خود انجام می‌شود.

نماینده‌ای از این استودیو گفت که متأسفانه، این تصمیم بر روی ۳۳ نفر از اعضای تیم تأثیر خواهد گذاشت و شاهد جدایی آن‌ها از از یوبیسافت خواهیم بود. البته این استودیو متعهد به ارائه حمایت کامل به این افراد هست، از جمله پرداخت حقوق تسویه و کمک به پیدا کردن شغل جدید.

یوبیسافت تورنتو در حال حاضر به عنوان توسعه‌دهنده اصلی روی بازسازی بازی Splinter Cell کار می‌کند. علاوه بر این، اعلام شد که این استودیو پشتیبانی توسعه روی بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time که قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود، را نیز برعهده خواهد داشت. این استودیو اعلام کرد که کار روی این پروژه‌ها تحت تأثیر تعدیل نیروها قرار نخواهد گرفت.

این اولین بار نیست که یوبی‌سافت در سال جاری تعدیل نیرو می‌کند. در آپریل، این شرکت اعلام کرد که در حال بازسازی بخش‌های Global Publishing و APAC خود است که منجر به از دست دادن ۴۵ شغل شد.


منبع: https://vigiato.net/p/479913

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

خشن‌ترین سری بازی‌های تاریخ ویدیوگیم

خشونت موضوع تازه‌ای در صنعت بازی به شمار نمی‌رود. از اولین بازی‌های ویدیویی تاریخ در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *