کاربران همیشه در ماینکرفت با بلوک‌های گوناگون توانسته اند تا سازه‌های بزرگ و حیرت‌انگیزی بسازند. جامعه این بازی همیشه ترند‌های دنیای روز را دنبال کرده و بیلدرهای مختلف همیشه بازی‌ها و سریال‌های به‌روز را در ماینکرفت بازسازی کرده اند از Elden Ring و God of War: ragnarok گرفته تا Squid Game و Breaking Bad که همه به صورت کامل یا بخش بخش ساخته شده اند. همانطور که پیش‌تر هم گفته‌ایم، در Minecraft همیشه تنها محدودیت ذهن خود شماست و موجانگ در هیچ زمینه‌ای شما را محدود نمی‌کند.

اخیرا کاربری به نام Disastrous_Client_68 در ردیت چندین تصویر را از یک سازه بزرگ پست کرد که تعجب همه را برانگیخت. سازه‌ای به شدت بزرگ و زیبا که در وسطش چندین برج بلند و زیبا دارد و در اطرافش چندین و چند بنای مختلف و جرثقیل عجیب قرار دارند. سازنده این بنا از کاربران خواسته در بخش کامنت‌ها به سازه‌اش نمره بدهند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این بنا و نظرات کاربران بیندازیم.

شهری مرتفع در ماینکرفت

این قصر بیشتر شبیه به کاخ‌های دیزنی است تا یک سازه ماینکرفت!

بنای عظیم که در نگاه اول به برج مخوف شرک ۱ می‌خورد و دور تا دورش هم با بالون‌های مختلف احاطه شده است. بسیاری از کاربران از جمله Esclipe_Rouge، Disastrous_Client_68،  thanus_gr و بسیاری دیگر از کاربران آن را شاهکاری بی‌بدیل خوانده اند و حتی به نظرشان این بنا حتی نمره‌اش از ۱۰ هم فراتر است. نکته حیرت‌انگیز در مورد این بنا این است که در ساخت آن از هیچ مادی استفاده نشده و کاربر آن را خودش از صفر تا صد با مود کریتیو و ورد ادیت ماینکرفت ساخته است.

کاربری به نام Stardoming در یک ساب ردیت پرسید: “آیا این بنا در مود سوروایول ساخته شده است؟”. Disastrous_Client_68 جواب داد: بدون شک نه! من در ساخت این بنا از مود کریتیو و ورد ادیت استفاده کرده ام. سپس Stardoming طعنه زد: اوکی، خوب است! من داشتم از مهارت‌های بیلد خودم در ماینکرفت ناامید می‌شدم. خوشبختانه من تا به حال از ورد ادیت استفاده نکرده ام و نخواهم کرد.

ساخت یک قلعه شگفت‌انگیز و عظیم توسط طرفداران ماینکرفت

به نظر می‌رسد که این کاربر سعی داشت تا با کامنت خود به نوعی ارزش ساخت این قلعه را پایین بیاورد و آن را آسان جلوه بدهد. چیزی که با توجه به جزئیات زیاد و بناهای متعدد کمی منطقی به نظر نمی‌رسد. حتی با ورد ادیت هم ساخت چنین بنای عظیم و بزرگ زمان زیادی خواهد برد. شما باید تکه‌های این پازل را طوری در کنار هم قرار دهید که هم در کنار هم و هم مستقل از هم زیبا و چشم‌نواز باشند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا به نظر شما ساخت چنین بنایی آسان است و می‌توان به راحتی با ورد ادیت چنین سازه عظیمی در ماینکرفت خلق کرد؟

منبع: Reddit