موجانگ از زمانی که ماینکرفت را عرضه کرد، طرفداران مشغول ساخت بناها و سازه‌‌های مختلف در این بستر بوده‌اند. این بیلدرها آنقد بناهای خارق‌العاده‌ای ساخته و بستر را برای داستان سرایی در بازی فراهم کرده‌اند که گفته شده در مدارس برخی از کشورها از ماینکرافت به عنوان پلتفرمی برای تدریس مخصوصا به کودکان استفاده می‌شود. برای این کار بهتر است سری به ویدیوهای یوتیوب بزنید و با کمک آن از Minecraft به عنوان پلتفرم آموزشی خود رونمایی کنید.

همیشه کاربران بخش‌های مهمی از شهرها و بناهای مهم و زیبای بازی‌های ویدیویی و یا فیلم و سریال‌های تلویزیونی را در ماینکرفت بازسازی کرده‌اند. از شهر Limgrave از بازی Elden Ring و Valentine از Red Dead Redemption 2 گرفته تا آلبوکرکی از سری Breaking Bad. یکی از فرانچایزهایی که همیشه با موجانگ در بازه‌های مختلف همکاری داشته، کانال Nickelodeon و سری SpongeBob SquarePants بوده و تا به حال چنیدن DLC از این فرانچایز برای نسخه Bedrock بازی عرضه شده است. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به بیلد یکی از کاربران از مجموعه باب اسفتجی داشته باشیم.

خانه آناناسی باب اسفنجی در ماینکرفت!

همانطور که در تصویر می‌بینید، سه خانه معروف این سریال در ماینکرفت بازسازی شده اند

اخیرا کاربری به نام Tom-eidan تصاویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که مشغول تکمیل کردن شهر بیکی‌باتن است. باب اسفنجی، دوستانش، خانه آناناسی او و همچنین رستوران آقای خرچنگ همگی در این شهر واقع شده اند و تقریبا تمامی ماجراهای این اسفنج دوست داشتنی درا ین شهر زیرآبی رقم می‌خورد. با توجه به تصویری که از این شهر منتشر شده به نظر می‌رسد که قرار است با یک نقشه زیبا و پرجزئیات طرف باشیم که بلوک به بلوکش مطابق با سریال باب اسفنجی خواهد بود. باید ببینیم که آیا این نقشه توانایی رقابت با DLCهای باب اسفنجی را دارد یا خیر.

کاربری به نام Woalk در واکنش به این پست نوشت: واقعا جالب شده. در این جا ما شاهد این هستیم که تمامی رنگ‌ها به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از کاربران به نام Super-Cockroach6480 با خنده در کامنتی نوشت: پس باب اسفنجی‌اش کجاست؟ سازنده نیز در پاسخ به او نوشت: این تنها یک تکسچر پک ماینکرفت است و ماد نیست و  به اندازه یک ماد کامل محتوا نخواهد داشت.

معرفی DLC باب اسفنجی برای نسخه بدراک ماینکرفت

یکی دیگر از کاربران که ظاهرا طرفدار دوآتشه ماجراهای باب اسفنجی و دوستانش هم هست، در طی کامنتی طولانی سعی کرده تا داستانی برای این حضور باب اسفنجی، بختاپوس و پاتریک سر هم کند و آن را در یک ساب ردیت به اشتراک گذاشته است. ظاهرا در داستان او آن‌ها خود را در میان بلوک‌های ماینکرفت پیدا می‌کنند و در حال پیدا کردن دلیلی برای این موضوع و همچنین آیتم‌های مفید هستند. باب اسفنجی و بختاپوس که سخت مشغول پیدا کردن الماس هستند، ناگهان صدای پاتریک را می‌شنوند که در همان تونل بختاپوس یک TNT روشن کرده و او را به هوا می‌فرستد. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما آیا این تکسچر پک و داستان ساختگی‌اش می‌توانند در میان طرفداران جایگاهی برای خود دست و پا کنند؟

منبع: Reddit