یکی از طرفداران کاخ ویکتوریایی در ماینکرفت ساخته است

ماینکرفت همیشه بستری مناسب برای بازیکنان خلاق بوده و آن‌ها توانسته اند بر این بستر بلوکی سازه‌هایی خلق کنند که حتی طراحی آن نیز کار سخت و دشواری‌ست. تا به امروز ما همه نوع بنا و شهری را در ماینکرفت دیده ایم و اگر سری به ردیت بزنید، شاهد این بیلدهای خارق‌العاده و زیبا خواهید بود که حتی بعضا در مود سوروایول هم بنا شده و سازنده برای بلوک به بلوک آن بنا زحمت کشیده است.

اخیرا کاربری با نام Cultofhappiness در ردیت تصویری به اشتراک گذاشته که اگر بخواهیم در یک کلمه توصیفش کنیم، باید بگوییم «چشم نواز». این برج‌های زیبا به بناهای گوتیک و ویکتوریایی شباهت زیادی دارند و در نگاه اول سریعا من را به یاد Bloodborne و شهر مخوف یارنام انداخت که در کوچه پس کوچه‌هایش باید به دنبال هیولاها و دیگر شکارچیان می‌گشتیم و راز این شهر را برملا می‌کردیم. حالا ظاهرا این کاربر شهری شبیه به یارنام را به ماینکرفت آورده و به جای هیولاها، این بار باید کریپر، اسکلت، زامبی و عنکبوت‌ها در چنین شهری مبارزه کند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به این بنا و نظرات مردم داشته باشیم.

ماینکرفت تا کنون چنین کاخ‌هایی کم به خود دیده است!

تمامی شکوه و عظمت ماینکرفت در این کاخ خلاصه می‌شود!

این کاخ زیبا و پرشکوه در ماینکرفت باعث شده تا برخی از بازیکنان حتی حسرت چنین بنایی را بخورند و کاربرانی نظیر takemeawayimdone2 نوشته اند: امیدوارم روزی من نیز بتوانم چنین بنایی برای خودم بسازم. دیگر کاربران نیز سعی کردند که او را تشویق به ادامه کنند و اطمینان دادند که با تلاش و استمرار هم بیلدری می‌تواند روزی به این جایگاه برسد.

takemeawayimdone2  همچنین اضافه کرد: من در زمان همه گیزی و پاندمی کووید ۱۹ تلاش کردم تا به همراه برخی دوستانم یک شهر جادویی بسازیم که در زیر زمین هم غارهای متعددی داشته باشد، امیدوارم روزی بتوانم این دنیای کوچکم را با همه به اشتراک بگذارم. یکی از سوالات پر تکرار در بخش کامنت‌ها این بود که چگونه چنین بناهایی بسازیم. خوشبختانه طرفداران پویا و فعال ماینکرفت اینجا هم بیکار ننشستند و سریعا لینک مربوطه را ارسال کردند.

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

یکی دیگر از کاربران با نام Dabazukawastaken پرسید: چقدر زمان برد که این بنا  را بسازید؟ آیا منبع الهامی برای ساخت این بنا داشتید؟ یا اینکه تمامی این بلوک‌ها را با تخیل خود در کنار هم گذاشتید؟ من دیگر از اینکه در ماینکرفت بخواهم ایده‌های بقیه را بدزدم و با آن ایده‌ها دنیای خودم را بسازم خسته شده‌ام.

۱۵ تا از بهترین ایده‌های خانه‌سازی در ماینکرافت؛ یک خانه مدرن یا درختی؟

Cultofhappiness با کمال احترام پاسخ داد: من بیشتر از ۱۰ سال است که در ماینکرفت مشغول بیلد هستم، اما همانطور که دیگر کامنت‌ها نیز اشاره داشتند، آموزش‌های خوبی در جای جای فضای مجازی وجود دارد. من برای ساخت این قلعه حدودا ۲۶ ساعت زمان گذاشتم البته که برای بالا بردن سرعت از axiom هم استفاده کردم و در پاسخ به منابع الهام این سازه، من بیشتر به سراغ طراحی‌ها و نقاشی‌های پینترست رفتم و سعی کردم با الهام از آن‌ها این کاخ را بسازم. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: Reddit



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر جدید بازی باب اسفنجی با محوریت پاتریک منتشر شد

در تریلر جدید بازی SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game شاهد کارهای دیوانه‌وار پاتریک در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد