یکی از طرفداران ماینکرفت ماد جالبی برای بازی ساخته است

سازندگان ماد برای بازی ماینکرفت (Minecraft) از با استعدادترین بازیکنان این بازی هستند. آن‌ها ایده‌های خوبی برای گنجاندن محتوا در این عنوان دارند و روی آن کار می‌کنند تا در دسترس همه باشد تا از آن لذت ببرند. مادها بازی ماینکرفت را حتی بهتر کرده و تجربه وصف ناشدنی به بازیکنان ارائه می‌کنند. جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام Topppz چند تصویر را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته که در آن شاهد مادی که او ساخته هستیم. تصویر یک نسخه مخملی از بازیکنی را نشان می‌دهد که می‌تواند در بالای بلوک‌ها قرار بگیرد. کافی است بگوییم، این ماد ساخته شده یک گزینه زیبا برای افرادی است که می‌خواهند کاراکتر خود را تزئین کنند.

کاربری به نام u/klight101 اظهار داشت و از سازنده اصلی خواست تا مادی بسازد که این مخمل‌ها را به موجودات زنده تبدیل کند تا بازیکنان بتوانند آن‌ها را به عنوان حیوان خانگی نگهداری کنند. کاربر دیگری به نام u/Striker_V7 پرسید که چرا این ماد محبوبیت بیشتری ندارد؟ با توجه به این سوال، باید گفت که این ماد، در زمان نگارش این خبر، فقط ۱۱۰ بار دانلود شده است و شاید پست ردیت محبوبیت آن را افزایش دهد. کاربر دیگری به نام u/Tommy0609 اظهار داشت که این ماد زیبا به نظر می‌رسد. ایده تبدیل آواتار بازیکن در بازی به مخمل‌های کوچک، مطمئناً شایان ستایش است و توانایی قرار دادن آن در بالای بلوک‌ها آن را حتی بهتر می‌کند.

البته کاربران درخواست‌هایی هم داشتند و یکی از کاربران به نام u/GoodForADsylexic از سازنده اصلی پرسید که آیا می‌توانند از این ماد در پروژه بزرگی که روی آن کار می‌کنند استفاده کنند.؟ سازنده اصلی هم به او گفت که بله، می‌توانند از آن استفاده کنند و همچنین از آنها پرسیده شد که آیا لینکی برای دانلود این ماد وجود دارد؟ که سازنده اصلی پاسخی نداد.

بازی ماینکرفت با مادها عملکرد بهتری پیدا می‌کند

ماد یاد شده برای ماینکرفت در Modrinth موجود است.

مادهای بازی ماینکرفت به بازیکنان این امکان را می‌دهد که محتوای بیشتری به بازی اضافه کنند. انتظار برای اضافه شدن محتوای جدید توسط استودیوی موجانگ دشوار است؛ زیرا این استودیو زمان زیادی را برای عرضه بروز رسانی صرف می‌کند. بروزرسانی Tricky Trials در حالی که عالی بود ماه‌ها طول کشید تا بدست عموم بازیکنان برسد.

Fortune در بازی ماینکرفت چیست و چه کاربردی دارد؟ + ویدئو

مادها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا حجم زیادی از محتوا را به راحتی و بیشتر اوقات به صورت رایگان به بازی خود اضافه کنند. در حالی که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) شروع به ارائه محتواهای اضافه برای این بازی را آغاز کرده که تا حدودی مانند مادها کار می‌کنند، اما همچنان محدودیت‌هایی وجود دارد و همچنین بسیاری از این محتواهای اضافه پولی هستند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *