یکی از طرفداران ماینکرفت باگ عجیبی را در بازی کشف کرده است

ماینکرفت (Minecraft)، مانند هر بازی دیگری، از اشکالات و باگ‌هایی رنج می‌برد، به خصوص زمانی که یک بروز رسانی در شرف انتشار باشد. اشکالات و باگ‌ها می‌توانند آزاردهنده باشند، اما گاهی اوقات هم می‌توانند خنده دار باشند. اما چه اتفاقی می‌افتد زمانی که یک باگ بازی را به کابوس بزرگی تبدیل کند؟ جدیدا یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام Maxxedout444 تصویری را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشت که نشان دهنده یک باگ در بازی است که این باگ باعث شده تا چشمان ماب‌ها از بین بروند. کاربر یاد شده چهار تصویر را به اشتراک گذاشته که در آن ماب‌های مختلف مانند گوسفند، خوک، ویلیجر و گاو همگی چشمانشان گم شده است.

یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Foysalisdead006 در واکنش به این باگ ترسناک اظهار نظر کرد و گفت که این ماب‌ها جدیدا به بازی اضافه شده‌اند؟ بدون شک این باگ بازی را به یک عنوان سورویوال ترسناک تبدیل می‌کند. این ماب‌ها نشان داده شده در پست حتی از ماب‌های دشمن ماینکرفت مانند زامبی‌ها یا اسکلتون‌ها خطرناک‌تر به نظر می‌رسیدند. یکی دیگر از کاربران ردیت به نام Ok-Bear2732 نظر داد و گفت که چشمان سیاه گاوها بسیار وحشتناک است. گاوها چشمانی سفید با عنبیه سیاه دارند. فقط با چشمان سیاه، به نظر می‌رسد که گاو توسط نیروهای تاریک تسخیر شده است. یکی دیگر از کاربران با نام bubbses توضیح احتمالی برای این مشکل ارائه کرد.

او گفت که این ماب‌ها در انیمیشن blinking دچار تداخل شده‌اند. کاربران همچنین به چیز متفاوتی اشاره کردند که عنصر وحشت را از باگ مورد نظر کنار گذاشت. کاربری به نام hatsunemewtwo نظر داد و گفت که گاو با چشمان بسته چرت می‌زند، در حالی که کاربری به نام ImperialBaron نیز اظهار داشت که همه این ماب‌ها در واقع خواب آلود هستند.

اگر کسی تصور کند که این ماب‌ها فقط خواب آلود هستند، ترس مرتبط با تصاویر تا حدی از بین می‌رود. اما همه این توضیحات را نمی‌پسندیدند. کاربری به نام Comprehensive_Toe925 اظهار داشت که این شروع یک ایده وحشتناک برای ارائه یک ماب جدید است در حالی که کاربری به ناک Not_ItsUnknown گفت که سازندگان فراموش کرده‌اند که Herobrine را دوباره حذف کنند. Herobrine یک شخصیت ساخته شده از طرفداران در بازی است که قرار است قدرت فوق العاده‌ای داشته باشد.

باگ وحشتناک در بازی ماینکرفت

گاوی با چشمان کاملا سیاه در بازی ماینکرفت

این باگ ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شده باشد. هر بازیکنی می‌داند که نسخه بدراک مایننکرفت چقدر می‌تواند در این مواقع آسیب‌پذیر باشد. بنابراین، وجود این باگ‌ها اتفاقی معمولی است. اما اینجا نکته‌ای ارزشمند وجود دارد و آن هم این است افرادی که برای بازی ماد می‌سازند، می‌توانند از این باگ الهام گرفته و یک ماد ترسناک برای بازی بسازند.

یکی از بازیکنان ماینکرفت آیتمی را پیدا کرده که نباید در بازی وجود داشته باشد

آن‌ها می‌توانند چشم‌های ماب‌های بازی را از بین ببرند و محیط را برای ترسناک‌تر کردن آن تغییر دهند و در نتیجه یک ماد ترسناک عالی برای بازی بسازند. با ماب جدید اسکلتون باتلاقی (bogged)، آن‌ها می‌توانند این ماد را در عین حال ترسناک‌تر و خطرناک‌تر کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *