یکی از طرفداران بازی ماینکرفت فرودگاه بزرگی در بازی ساخته است

ایده‌های ساخت و ساز در عنوان سندباکس ماینکرفت تمامی ندارد و روزانه میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان مشغول ساخت ایده‌های مختلف هستند و سعی دارند با رقابت کردن و به رخ کشیدن پروژه‌هایشان، خودی نشان دهند و نشان بدهند که بهترین سازنده بازی ماینکرفت چه کسی است! بازی ماینکرفت از زمان عرضه خود تا به الان که حدود ۱۵ سال می‌گذرد، توانسته با دادن آزادی عمل بالا و امکانات مختلف بازیکنان مختلفی را از سنین کودکی تا بزرگسالی جذب خود کند و برای همین در این مدت طولانی دوام آورده است. در این بازی ابزارهای مختلف و منابع ساخت و ساز متنوعی وجود دارد و همین باعث شده تا هر کدام از ایده‌های ساخت و ساز ارائه شده توسط بازیکنان از تکراری شدن دور باشد.

حال برای امروز در پلتفرم ردیت یکی از کاربران به نام cloutmasterboiii پستی را به اشتراک گذاشته و در آن تصاویری از یک فرودگاه به چشم می‌خورند که بسیار قابل توجه است. البته نباید دچار اشتباه شوید، چون این سازه یک فرودگاه با ظاهری فانتزی و با اندازه‌ای کوچک نیست و به گونه‌ای ساخته شده که در نگاه اول واقع گرایانه به نظر می‌رسد. کاربر یاده شده که سازنده این فرودگاه است، در پست خود نوشت: این فرودگاه بین المللی که در مقیاس ۱:۱ روی آن کار کرده‌ام، شامل هواپیماهای سفارشی سازی شده نیز است! این پست پس از انتشار با واکنش مثبت طرفداران بازی ماینکرفت روبرو شد و نظراتی پر از تعریف و تمجید را دریافت کرد.

بطور کلی فرودگاه به گونه‌ای ساخته شده بود که جای هیچ اعتراض و نظر مخالف را نگذاشته بود و می‌شود گفت تمام کاربران واکنش دهنده نسبت به این پست، از ساخته کاربر یاد شده تعریف کرده بودند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک گذاشته و از دیگر مطالب ماینکرفتی ما دیدن کنید. به نظر شما فرودگاه ساخته شده جالب بود؟

یکی از بازیکنان ماینکرفت با روش جدیدی ماب ویتر را شکست می‌دهد + ویدئو

منبع: reddit


میزگیم سینمایی با امید لنون و شایان | چی بیینیم؟ چی بازی کنیم؟




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *