یکی از بهترین انیمه های ماشین‌سواری با فصل دوم بر‌می‌گردد + ویدیو

انیمه MF Ghost، به عنوان دنباله Initial D، در بین بهترین و محبوب‌ترین آثار مرتبط با ماشین‌سواری قرار می‌گیرد. حال پس از مدت‌ها سکوت خبری، مشخص شده که این انیمه قرار است با فصل دوم خود برگردد.

کرانچی‌رول اخیرا برنامه‌های خود برای رویداد Anime Expo 2024 را اعلام کرده است. یکی از آثار حاضر در لیست طولانی انیمه‌های انحصاری، MF Ghost است. فصل دوم این اثر قرار است با نمایش قسمت اول آن در رویداد مذکور شروع شود. با توجه آن که فصل اول هم روند مشابهی را در پیش گرفت، انتظار می‌رود فصل دوم انیمه MF Ghost به زودی به صورت عمومی به نمایش گذاشته شود. به این واسطه احتمال پخش اثر مذکور در فصل پاییز یا زمستان امسال وجود دارد.

لیست پرفروش‌ترین مانگاهای سال ۲۰۲۴ تاثیر انیمه اقتباسی را نشان می‌دهد

انیمه MF Ghost بر اساس مانگایی با همین نام، به نویسندگی و تصویر‌گری شویچی شیگنو، ساخته شده است. MF Ghost در واقع دنباله اثر دیگر شیگنو یعنی Initial D بوده که این مانگا با ۵۵ میلیون نسخه فروش در بین موفق‌ترین‌های تاریخ قرار می‌گیرد. فصل اول انیمه مذکور با استقبال مخاطبان و طرفداران آثار ماشین‌سواری قرار گرفت. تریلر فصل دوم انیمه MF Ghost را در زیر مشاهده می‌کنید:

.r1_iframe_embed {position: relative; overflow: hidden; width: 100%; height: auto; padding-top: 56.25%; } .r1_iframe_embed iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; border: 0; }

داستان انیمه MF Ghost در آینده رخ می‌دهد، جایی که خودرو‌های الکتریکی خودران جایگزین ماشین‌های با موتور درون‌سوز شده‌اند. با این حال یک سازمان بزرگ به نام MFG، مسابقات خیابانی بر‌گزار می‌کند که در آن‌های از خودروهای موتور درون‌سوز استفاده می‌شود.

تاریخ پخش انیمه Suicide Squad Isekai ؛ انتشار تریلر شخصیت کلی‌فیس

یک راننده تازه‌کار و ۱۹ ساله به نام کاناتا ریویگتون، با اسم مستعار کاناتا کاتاگیری، با ماشین تویوتا ۸۶ خود در مسابقات شرکت کرده و خودروهای گران‌قیمت اروپایی مثل Lamborghini Huracán LP 610-4 ،Ferrari 488 GTB و Porsche 911 Carrera را شکست می‌دهد. به واسطه شرکت در مسابقات رانندگی، کاناتا به دنبال پدر خود می‌گردد.

نظر شما در مورد تایید فصل دوم انیمه MF Ghost چیست؟ آیا فصل اول این اثر را تماشا کرده و از طرفداران انیمه‌های ماشین‌سواری هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *