یکی از بازیکنان ماینکرفت یک سید از بازی شبیه به قاره اقیانوسیه را پیدا کرده است

بازی ماینکرفت تا اینجای کار برای طرفداران خود اتفاقات بسیاری را رقم زده که بسیاری از این اتفاقات مدیون جشن پانزدهمین سالگرد این بازی بود و مقداری هم به هیاهو و حاشیه‌ها آپدیت ۱.۱۲۱ ربط داشت که این بروز رسانی قرار است در تاریخ ۲۴ خرداد بصورت رسمی منتشر شود. با گذر  از این بحث‌ها، همانطور که می‌دانید، بازی سندباکس ماینکرفت دارای جهان بزرگی است که با تکنیک خاص استودیوی سازنده آن یعنی موجانگ گسترش پیدا می‌کند. این جهان بزرگ متشکل از بیوم‌های مختلف است که هز کدام از آن‌ها دارای شرایط آب و هوایی مختلف هستند و ماب‌های مختلفی در آن‌ها زندگی می‌کنند.

تضویر به اشراک گذاشته شده توسط طرفدار بازی ماینکرفت

حال با توجه به این موارد گفته شده، طرفدار بازی و کاربر ردیت به نام TheLendes پستی را در این پلتفرم به اشتراک گذاشته و در آن اشاره کرده که در سید خود با منطقه‌ای روبرو شده که شبیه به استرالیا یا به عبارتی دیگر شبیه قاره اقیانوسیه است. او در تیتر پست از دیگر کاربران پرسیده بود که آیا واقعا استرالیا را در بازی خود پیدا کرده و یا این که چشمانش اشتباه می‌بینند؟! این پست پس از مدت کوتاهی انتشار، با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و توانست مقدار لایک قابل توجهی بدست بیاورد. یکی از کاربران به شوخی گفته بود که که کاربر به اشتراک گذارنده پست باید کمی زوم اوت کرده و ببیند آیا نیوزیلند در اطراف سید هم وجود دارد یا خیر؟

ماینکرفت محتوای رسمی تتریس را همزمان با ۴۰ سالگی این بازی معمایی نمادین معرفی کرد

ولی بطور کلی تعداد قابل توجهی از بازیکنان این موضوع را به شوخی گرفتند و گروه دیگر از طرفداران خواستار اطلاعات مربوط به سید کاربر اصلی پست شدند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا این موضوع برای شما هم جذاب بود؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

 

منبع: reddit


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *