یوتیوب درآمدزایی Dr. Disrespect از این پلتفرم را قطع کرد

سخنگوی پلتفرم یوتیوب به صورت رسمی اعلام کرد قابلیت درآمدزایی برای استریمر پرحاشیه این روزها یعنی Dr. Disrespect قطع شده است.

داغ‌ترین اخبار این روزها حوزه بازی‌های ویدیویی بدون شک مرتبط به استریمر معروف با لقب Dr. Disrespect است؛ کسی که یک کارمند سابق توییچ هفته گذشته دلیل بن شدن او در سال ۲۰۲۰ را فاش کرد و پس از اعتراض‌های فراوان، خود او اعتراف کرد که دلیل بن شدن، ارتباط متنی غیر اخلاقی با یک طرفدار نوجوان بوده است.

پس از مشخص شدن این موضوع، شرکت‌هایی که تا به حال با دکتر همکاری می‌کردند، یک به یک از قطع همکاری با او خبر دادند. این روند ابتدا از استودیوی خود او با نام Midnight Society آغاز شد، سپس با اسپانسرهای او ادامه یافت و حالا به یوتیوب رسیده است.

سخنگوی یوتیوب طی یک بیانیه اعلام کرد قابلیت مانیتایزیشن را برای کانال Guy Beahm یا همان Dr. Disrespect غیر فعال کرده است و این شخص دیگر اجازه درآمدزایی از طریق کانال خود را ندارد. بخشی از متن این بیانیه به شرح زیر است:

ما دسترسی کانال Dr. Disrespect به برنامه YouTube Partner Program را در پی اتهامات جدی علیه سازنده آن قطع کردیم. این حرکت یعنی این کانال دیگر قادر به درآمدزایی روی یوتیوب نیست.

این بیانیه دلیل چنین اقدامی را نقض قوانین بخش Creator Responsibility Policy اعلام کرد. این بخش قوانین خاطر نشان می‌کند اگر رفتار یک تولیدکننده محتوا خارج از این پلتفرم باعث آزار کاربران، کارمندان یا اکوسیستم شود، آنها برای حفاظت از این جامعه دست به اقداماتی مثل منع درآمدزایی خواهد زد. یوتیوب همچنین اعلام کرد این شخص قادر به ساخت کانال جدید هم نخواهد بود.

دکتر دیسریسپکت در بیانیه‌ای اعلام کرد به یک استراحت طولانی خواهد رفت و پس از آن دوباره به فعالیت خود ادامه خواهد داد، اما با روند فعلی قطع همکاری شرکت‌های مختلف، آینده کاری او در زمینه تولید محتوا بسیار مبهم به نظر می‌رسد.


منبع: https://vigiato.net/p/479868

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Messiah در سال ۲۰۲۶ وجود دارد

طبق گزارش منتشر شده توسط سایت ددلاین، تاریخ اکران فیلم بعدی دنی ویلنوو مشخص شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *