یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Shadows را معرفی کرد

یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Shadows را با اولین تریلر معرفی کرد. Shadows که پیش از این با نام Assassin’s Creed: Codename Red شناخته می‌شد، این فرنچایز را برای اولین بار به ژاپن فئودال می‌برد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فانتزی‌های shinobi خود را به عنوان the ninja Naoe انجام دهند.

Assassin’s Creed Shadows همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که نقش دوم، سامورایی سیاه پوست افسانه‌ای به نام Yasuke، را ایفا کنند. در حالی که سایر بازی‌های Assassin’s Creed دارای شخصیت‌های دوگانه هستند، به نظر می‌رسد دو شخصیت قابل بازی Shadows از بازی‌های قبلی متمایزتر هستند. شخصیت نینجا زن بازی با سلاح‌های سبک نشان داده می‌شود، اما همتای سامورایی او مردی زره پوش با katana است.

اولین تریلر Assassin’s Creed Shadows جاه طلبی های سینمایی آن را به نمایش گذاشت و شخصیت های آن را معرفی کرد. طرفداران ممکن است نیاز داشته باشند تا مراسم Ubisoft Forward منتظر شوند تا نمایشی از گیم پلی بازی را ببنیند. مراسم Ubisoft Forward در ماه ژوئن برگزار می شود.

Assassin’s Creed Shadows توسط Ubisoft Quebec، استودیو سازنده Assassin’s Creed Odyssey 2018، تحت نظر مدیر خلاق Jonathan Dumont، در حال توسعه است. Shadows در ابتدا با نام Red در سال 2022 معرفی شد. توسط یوبی سافت تایید شده است که نقشه کشور ژاپن برای Assassin’s Creed Shadows تقریباً به اندازه نقشه مصر است که در Assassin’s Creed Origins که در سال 2017 عرضه شد.

Shadows ادامه بازی Assassin’s Creed Mirage در جهان باز است، یعنی نسخه‌ای کوچک شده از فرمول هفده ساله‌ی سری Assassin’s Creed است. این بازی تنها یکی از چندین پروژه اعلام شده در دست ساخت از سری Assassin’s Creed است. به گفته Marc-Alexis Cote، تهیه کننده اجرایی Ubisoft، بازی‌های دیگر عبارتند از Assassin’s Creed Jade، یک بازی موبایلی که در سلسله Qin چین اتفاق می‌افتد، و بازی مرموز Assassin’s Creed Codename: Hexe، که نوع بسیار متفاوتی از بازی Assassin’s Creed، است.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر برای Amazon Luna، Mac، PlayStation 5، Windows PC و  Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

The post یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Shadows را معرفی کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *