یوبیسافت برنامه‌های جدید برای NFTها دارد

ورود NFTها به صنعت ویدئو گیم با حاشیه‌های زیادی همراه بود و خیلی از شرکت‌ها را از آن صرف نظر کردند، اما یوبیسافت برنامه‌های جدیدی در این زمینه دارد.

یوبیسافت برای تسریع پذیرش جهانی بازی‌های وب ۳ با شرکت Double Jump.Tokyo وارد همکاری شده و از پلتفرم جدیدی به نام Champions Tactics: Grimoria Chronicles استفاده می‌کند تا مجموعه‌ای از NFTها را به بازیکنان معرفی کند. این شرکت در سال ۲۰۲۱ نیز پلتفرمی به نام Quartz را معرفی کرد که به سرعت شکست خورد.

پس از آن یوبیسافت با Immutable همکاری کرد تا دوباره تلاش کند چیزی ارزشمند از NFTها بسازد، اما هنوز نتیجه ملموسی از این همکاری دیده نشده است. این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرد که با Double Jump.Tokyo همکاری کرده است تا مکانیزم‌های وب ۳ را در بازی تاکتیکی Champions Tactics ادغام کند.

مدیر عامل Double Jump.Tokyo، هیرونوبو اونو، در بیانیه‌ای گفت که همکاری با Ubisoft یک نقطه عطف مهم برای شرکت آن‌ها محسوب می‌شود.همکاری با یک رهبر جهانی معتبر در صنعت مانند یوبی‌سافت، به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به پیگیری بی‌وقفه خود در ارائه بازی‌های مورد نظر خود ادامه دهند و پذیرش جهانی تکنولوژی بازی‌های وب ۳ را تسریع ببخشند.

Ubisoft سال گذشته Champions Tactics را معرفی کرد، اما از آن زمان تاکنون دیگر خبر خاصی از آن منتشر نشده است. 


منبع: https://vigiato.net/p/481127

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

شرکت پارامونت توسط Skydance Media خریداری شد

شرکت پارامونت به طور رسمی، پیشنهاد شرکت Skydance Media برای خریداری را قبول کرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *