گوگل در حال ساخت یک ستاپ باکس استریمر تلویزیونی است!

گوگل در حال ساخت یک دستگاه chromecast مبتنی بر Google TV است و به نظر می‌رسد با آنچه تاکنون دیده‌ایم به شدت متفاوت خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط 9to5Google، این محصول TV Streamer نام دارد و به جای دانگل‌های بیضی شکل قبلی، طراحی شبیه دستگاه‌های ستاپ باکس خواهد داشت. کنترل از راه دور این دستگاه نیز بازطراحی خواهد شد اما کماکان شکل بیضی مانند خود را حفظ می‌کند.

به نظر می‌رسد Google TV Streamer از لحاظ اندازه شبیه پایه شارژ تبلت پیکسل خواهد بود. پایه شارژر تبلت پیکسل یک اسپیکر در دل خود دارد و همزمان می‌تواند علاوه بر شارژ کردن تبلت به عنوان یک اسپیکر هم مورد استفاده قرار بگیرد. Google TV Streamer حدودا هم اندازه این پایه شارژر است اما کمی نسبت به آن شیب بیشتری خواهد داشت. همچنین دو کابل خروجی دارد که از پشت دستگاه به آن متصل می‌شوند. احتمالا یکی از این کابل‌ها از نوع HDMI بوده و دیگری کابل برق دستگاه خواهد بود. تصور می‌شود این دستگاه صفحه نمایش یا برخی از قابلیت‌های لمسی را داشته باشد. اما اطلاعات دقیق و قطعی در این مورد در دست نیست.

اگرچه کنترل از راه دور این دستگاه در نگاه اول مشابه نسل‌ قبلی به نظر می‌رسد، اما تغییراتی هم داشته است. اولا کلیدهای تنظیم صدا که قبلا در لبه سمت راست کنترل قرار داشتند به سطح آن و کنار سایر دکمه‌ها منتقل شده‌اند. همچنین کلید Home جای کلید ورودی صوتی را گرفته است.

دکمه صوتی اکنون با یک تصویر میکروفون معمولی به جای لوگوی google Assistant ارائه می‌شود، که حرکتی قابل درک است زیرا Google در حال کار بر روی ادغام موتور هوش مصنوعی خود یعنی Gemini با google Assistant در همه دستگاه‌ها است. کلید انتخاب ورودی یا منبع نیز در حال تغییر است. به جای آن یک نماد جادویی قرار گرفته است که احتمالا به کاربران امکان می‌دهد آن را به یکی از حالت‌های دلخواه خود، از جمله ورودی‌های دستگاه یا میانبرهای برنامه، برنامه ریزی کنند.
گوگل در 13 آگوست (23 مرداد) قرار است رویداد مهمی را برگزار کند که در آن از گوشی‌های جدید سری پیکسل یعنی پیکسل 9 رونمایی کند. در این رویداد ممکن است شاهد معرفی TV Streamer هم باشیم. اما هنوز این اتفاق قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه باشیم.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سامسونگ آپدیت OneUI 6.1.1 را برای این گوشی‌ها منتشر کرد

سامسونگ آپدیت OneUI 6.1.1 را برای تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌های خود منتشر کرده است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد