گوشی موتورولا Moto G55 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شرکت موتورولا گوشی Moto G55 را معرفی کرده است که از مشخصات خوبی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

طراحی این محصول مشابه گوشی Moto G35 می‌باشد اما دارای مشخصات نسبتا متفاوتی است. موتورولا Moto G55 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. قدرت پردازشی این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۵ مدیاتک تامین می‌کند و با ۴/۸/۱۲ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

سیستم دوربین موتورولا Moto G55 شامل دو سنسور ۵۰ و ۸ مگاپیکسلی اصلی می‌باشد و دوربین سلفی آن دارای وضوح ۱۶ مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های دیگر گوشی جدید موتورولا می‌توان به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی و کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت اشاره کرد.

موتورولا Moto G55 همچنین از یک حسگر اثر انگشت کناری، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، اسپیکرهای استریو با دالبی اتموس و فناوری NFC برخوردار است. ناگفته نماند که این محصول در برابر آب مقاوم است و با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. گوشی موتورولا Moto G55 قرار است در اوایل ماه سپتامبر روانه بازار اروپا شود و قیمت آن از ۲۴۹ یورو آغاز خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی اپل منتشر شد

اپل قرار است در آپدیت iOS 18.2 دو قابلیت هوش مصنوعی برای تولید تصاویر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد