گوشی‌های iPhone 16 Pro و Pixel 9، میزبان صفحه نمایش M14 OLED سامسونگ!

گوشی‌های پرچمدار اپل و گوگل قرار است در سال جدید با بهترین صفحه نمایش سامسونگ یعنی صفحه نمایش M14 OLED راهی بازار شوند. در حال حاضر طبق اخبار منتشر شده، نمره بهترین صفحه نمایش گوشی‌های دنیا را گوشی گلکسی S24 Ultra به خودش اختصاص داده است، اما اینطور که به نظر می‌آید، گوشی‌های سری آیفون 16 و گوگل پیکسل 9 با صفحه نمایش بهتر و روشن‌تری نسبت به گلکسی S24 اولترا به دست ما خواهند رسید.

مشخصات جدیدترین صفحه نمایش سامسونگ

در نیمه دوم سال 2024  کمپانی سامسونگ قصد دارد تا از جدیدترین صفحه نمایش خودش یعنی صفحه نمایش OLED با نام M14 رونمایی کند و طی اخباری که به تازگی به گوش رسیده، این صفحه نمایش مهمان خانواده آیفون 16 و گوشی پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 9 خواهد بود.

از مشخصات صفحه نمایش اولد M14 تنها در همین حد اطلاعات داریم که صفحه نمایشی روشن‌تر و با کیفیت‌تر از تمام صفحه نمایش‌های پیشین گوشی‌های سری S سامسونگ خواهد بود. همچنین سامسونگ ادعا کرده که طول عمر M14 از صفحه نمایش‌های پیشین بیشتر خواهد بود.

به احتمال خیلی فراوان آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس به صفحه نمایش جدید در ابعاد 6.3 اینچ و 6.9 اینچ مجهز خواهند شد. در حالیکه مدل‌های پایه یعنی آیفون 16 معمولی و آیفون 16 پلاس به همان پنل آیفون 15 یعنی پنل اولد M12 مجهز خواهند بود.

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

هوش مصنوعی گوگل در مقابل هوش مصنوعی سامسونگ! رقابت یا همکاری؟

مراسم رونمایی سامسونگ از خانواده S24 در 27 دی 1402 هیچوقت فراموش نمی‌شود! سامسونگ اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *