گلکسی A56 سامسونگ، یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۵ خواهد بود + جزئیات

29 شهریور 1403 ساعت 14:47

به‌تازگی گوشی گلکسی ای 56 – Galaxy A56 سامسونگ در تست گیک بنچ شرکت کرده است. امتیازات این گوشی از عملکرد عالی و پیشرفت قابل توجه آن حکایت می‌کنند.

تقریبا مطمئنیم که سامسونگ هم‌اکنون مشغول کار روی نسل بعدی گوشی‌های میانرده خود، گلکسی A56 است و آن را در سال 2025 روانه بازار خواهد کرد. علیرغم آن که هنوز زمان نسبتا زیادی تا رونمایی از نسل بعدی میان‌رده‌های سامسونگ باقی مانده، اما به‌نظر می‌رسد گلکسی ای 56 اخیرا در یک بنچمارک شرکت کرده و عملکرد درخشانی هم ارائه داده است.

مدل حاضر شده در بنچمارک گیک بنچ با شماره کد SM-A566B/DS مشخص شده است که مشخصا شماره کد مخصوص Galaxy A56 به شمار می‌رود؛ زیرا پیش‌تر گوشی گلکسی A55 نیز با شماره کد SM-A556B/DS در این تست حاضر شده است.

از عملکرد گلکسی A56 سامسونگ چه می‌دانیم؟

اطلاعات اخیر به‌دست آمده از گوشی میانرده سال آینده سامسونگ جزئیاتی در خصوص تراشه به کار رفته در آن را در اختیارمان قرار می‌دهد. طبق این اطلاعات، گلکسی آ 56 سامسونگ قرار است به تراشه اگزینوس 1580 مجهز باشد و نسبت به آ55 پیشرفت قابل توجهی در عملکرد فنی ارائه دهد.

این تراشه هنوز به‌طور رسمی توسط سامسونگ معرفی نشده؛ اما به نظر می‌رسد عملکرد آن هم‌تراز با چیپست اسنپدراگون 888 باشد که در اکثر پرچمداران سال 2021 اندروید حضور داشته و از جمله بهترین چیپست‌هایی‌ست که کوالکام تا کنون ساخته. این تراشه البته هم‌اکنون با اختلاف قابل توجه پشت سر تراشه‌های پریمیوم جدید کوالکام قرار خواهد گرفت؛ اما برای یک محصول میانرده کاملا ایده‌آل ارزیابی شده و می‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.

بر اساس نتایج بنچمارک گلکسی A56، تراشه اگزینوس 1580 که با کد رمز و شماره مدل Santa و S5E8855 مشخص شده از یک پردازنده هشت هسته‌ای با یک واحد 2.91 گیگاهرتزی Cortex-A720، سه واحد عملکرد بالای Cortex-A720 با سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته بهینه A520 با سرعت کلاک 1.95 گیگاهرتز تشکیل خواهد شد. بر اساس این اطلاعات، ظرفیت رم گوشی گلکسی A56 سامسونگ نیز هشت گیگابایت خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، تراشه Exynos 1580 توانسته در تست گیک بنج امتیازات تک هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب 1046 و 3678 واحدی را کسب کند و عملکردی بسیار خوب را برای یک میانرده ارائه دهد. این عملکرد قابل توجه گوشی Galaxy A56 باعث شده که بسیاری صاحب‌نظران از احتمال پیشرفت بیشتر این میانرده در زمینه‌های مختلف مثل شارژدهی و دوربین خبر دهند و آن را نقطه ورود سامسونگ به دنیای گوشی‌های میانرده پریمیوم توصیف کنند.

گوشی‌های میانرده سامسونگ در سال‌های اخیر فروش فوق‌العاده‌ای داشته و در برخی شرایط جور فروش پایین پرچمداران این کمپانی را نیز کشیده‌اند. بنابراین طبیعی است که برای ارتقای نسل بعدی این پرچمداران تلاش زیادی کند.

در گجت نیوز بخوانید: مقایسه قابلیت‌های عکسبرداری گلکسی A55 و گلکسی A35؛ دوربین کدامیک بهتر است؟ مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟ مقایسه گلکسی A55 و A54؛ آ 54 سال قبل یا آ 55 جدید سامسونگ؟ اگر قصد خرید گلکسی A55 سامسونگ را دارید به این پنج نکته حتما توجه کنید


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نمایشگر گوشی هزار دلاری آیفون 16، از این گوشی ارزان اندرویدی هم بی‌کیفیت‌تر است!

ارسال شده توسط: معین کریمی 21 شهریور 1403 ساعت 22:13 اپل بار دیگر از یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد