گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ میانرده‌هایی برای سلیقه‌های متفاوت

در دنیای پر رقابت گوشی‌های هوشمند، هر ساله مدل‌های جدید و پیشرفته‌ای به بازار عرضه می‌شوند که انتخاب بهترین گزینه را برای خریداران دشوار می‌سازند. گلکسی A35 از شرکت سامسونگ و ناتینگ فون ۲a از شرکت نوظهور ناتینگ هم در میان این محصولات قرار دارند. سامسونگ با سال‌ها تجربه در صنعت موبایل، به‌خصوص مدل‌های اقتصادی و میان‌رده‌ای که نیازهای مختلف کاربران را پوشش می‌دهند، جایگاه ویژه‌ای نزد کاربران دارد. از سوی دیگر، شرکت ناتینگ با طراحی‌های نوآورانه و رویکردی متفاوت نسبت به فناوری، در تلاش است تا جایگاه خود را در بازار پیدا کند. اما فکر می‌کنید کدام شرکت در نهایت پیروز می‌شود؟ در این مقاله، قصد داریم به مقایسه گلکسی A35 و ناتینگ فون ۲a بپردازیم تا به شما کمک کنیم انتخاب بهتری براساس نیازها و انتظارات خود داشته باشید.

۴ %

۲۱,۷۹۹,۰۰۰

۲۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ جدول مشخصات فنی


نام گوشی گلکسی A35 ناتینگ فون ۲a
ابعاد و وزن ۸٫۲ × ۷۸ × ۱۶۱.۷ میلی‌متر – ۲۰۹ گرم ۸.۶ × ۷۶.۳ × ۱۶۱.۷ میلی‌متر – ۱۹۰ گرم
کیفیت ساخت پنل پشت از شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس، فریم پلاستیکی تمام پلاستیکی
استاندارد مقاومتی استاندارد ضد آب IP67، مقاومت در عمق ۱ متری آب تا ۳۰ دقیقه استاندارد ضد آب IP54 – سه چراغ LED روی پنل پشتی برای اعلانات
مشخصات نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل – Super AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی – تراکم ۳۹۰ پیکسل بر هر اینچ – پشتیبانی از +HDR10 – محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس پلاس – نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴٫۸٪ ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۱۲ و تراکم پیکسلی ۳۹۴ پیکسل بر هر اینچ – عمق رنگ ۱۰ بیتی، پشتیبانی از +HDR10 – دارای پوشش گوریلا گلس ۵، نمایشگر همیشه روشن، پوشش ۸۷.۶ درصدی پنل جلو
سیستم‌عامل و رابط کاربری اندروید ۱۴ / One UI 6.1 اندروید ۱۴ / Nothing OS 2.5.5
پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی ۵/۴ سال ۴/۳ سال
پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ پرو
پردازنده – پردازشگر گرافیکی ۸ هسته‌ای با چهار هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز – گرافیک Mali-G68 MP5 ۸ هسته‌ای با ۲ هسته از نوع Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته از نوع Cortex-A510 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز – پردازشگر گرافیکی Mali-G610 MC4
ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 – پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱ ترابایت ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز ۱/۱.۹۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لنز ۱/۱.۵۶ اینچی، پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.9
دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل با زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لنز ۱/۲.۷۶ اینچی، زاویه‌ی دید ۱۱۴ درجه‌ای
دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی ماکرو ندارد
کیفیت فیلم‌برداری ۴K@30 و ۱۰۸۰P@30/60  ۴K@30 و ۱۰۸۰p@60/120
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
کیفیت فیلم‌برداری ۴K@30 و ۱۰۸۰P@30 ۱۰۸۰p@60
باتری و شارژر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی – ۲۵ واتی، شارژر درون جعبه نیست ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی – ۴۵ واتی، شارژر درون جعبه نیست
رنگ‌بندی آبی یخی، صورتی، مشکی، زردآبی یخی، صورتی، مشکی، زرد مشکی، سفید، شیری، آبی

 

گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ جعبه‌گشایی


درون بسته‌بندی گلکسی A35 هیچ چیز خاصی جز خود گوشی و کابل دو سر Type-C وجود ندارد. شما باید برای خرید هر لوازم جانبی دیگری از جمله قاب، گلس و… به صورت مجزا هزینه کنید.

بسته‌بندی ناتینگ فون ۲a هم مثل گلکسی A35 خیلی کامل نیست. درون بسته‌بندی این گوشی هم جز سوزن سیم‌کارت، کابل دو سر Type-C و خود گوشی چیزی وجود ندارد و وظیفه‌ی خرید هر چیز اضافه‌ی دیگری برای گوشی بر عهده‌ی خود کاربر است. پس به این فکر نکنید که با خرید گوشی میانرده سامسونگ یا ناتینگ، قرار است از پرداخت هزینه بیشتر در امان باشید.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ طراحی و کیفیت ساخت


از لحاظ کیفیت و طراحی ساخت، گلکسی A35 گوشی بهتری است. سامسونگ نماینده میانرده خود را تا جایی که امکان داشته باکیفیت تولید کرده تا کسانی که بودجه‌ی محدودی هم برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اند، طعم استفاده از یک محصول باکیفیت را بچشند. گلکسی A35 برخلاف A55 از فریم پلاستیکی بهره می‌برد. فریمی که در نسل قبل آن هم شاهد بودیم. اما سامسونگ برای ساخت پنل پشتی به سراغ گوریلا گلس ویکتوس پلاس رفته است. این شیشه کیفیت بسیار خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد اما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک قاب محافظ هم برای گوشی خود تهیه کنید.

در طرف مقابل ناتینگ فون ۲a از فریم‌های پلاستیکی بهره می‌برد. در مقایسه با نماینده سامسونگ، این فریم وضعیت بهتر یا بدتری ندارد و حس و حال مشابهی را به شما القا می‌کند. اما پنل پشتی آن قطعا حس و حال خاص A35 را ندارد. چون نماینده سامسونگ از پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد اما ناتینگ از پنل پلاستیکی. همین موضوع شاید کمی به سنگین‌تر شدن A35 هم کمک کرده باشد. چون این گوشی تقریبا ۲۰ گرم سنگین‌تر است.

از لحاظ استاندارد مقاومتی هم گلکسی دست بالاتر را دارد. A35 یک گوشی کاملا ضد آب است چون از استاندارد IP67 بهره می‌برد و این یعنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه. اما ناتینگ فون ۲a از استاندارد IP54 بهره می‌برد. این یعنی آب باران یا پاشش آب روی آن قرار نیست صدمه‌ای به آن وارد کند. پس حتما مراقب گوشی خود باشید که در آب فرو نرود.

از لحاظ ظاهری، ناتینگ فون ۲a گوشی پرزرق و برق‌تر و گلکسی گوشی ساده‌تر و سنگین‌تری است. در نتیجه برای افراد مسن شاید ناتینگ خیلی گزینه‌ی جالبی نباشد. در طرف مقابل افراد کم سن و سال قطعا به سراغ ناتینگ فون می‌روند چون سیستم نورپردازی پنل پشتی آن نگاه هر بیننده‌ای در این رده‌ی سنی را به خود جلب می‌کند.

علاوه بر این‌ها، نماینده‌ی چینی‌ها روی پنل جلوی خود حواشی به مراتب کمتری دارد و میزان این حواشی هم در هر چهارطرف برابر است. اما در گلکسی اینطور نیست و فریم پایینی ضخامت بیشتری دارد.

صحبت از ضخامت که شد جا دارد به ابعاد دو گوشی هم اشاره‌ای داشته باشیم. گلکسی A35 گوشی باریک‌تر، عریض‌تر و سنگین‌تری است. اما از لحاظ طول، دو گوشی برابر هستند. بنابراین از لحاظ خوش‌دست بودن، هر دو گوشی مزیت‌هایی دارند. گلکسی به خاطر پهن بودن، دسترسی به بخش‌های مختلف را راحت می‌کند و ناتینگ هم به خاطر سبک‌تر بودن، فشار کمتری در جلسات طولانی به دست وارد می‌کند.

روی فریم هم تفاوت‌هایی را شاهد هستیم. در گوشی ناتینگ روی فریم بالایی فقط یک حفره‌ی میکروفون وجود دارد. روی فریم سمت راست کلید پاور و روی فریم سمت چپ، کلیدهای کنترل صدا به صورت مجزا. روی فریم پایینی هم خروجی اسپیکر، پورت شارژر،‌ حفره دوم میکروفون و درگاه سیم‌کارت به چشم می‌خورند.

روی فریم‌های گلکسی A35 هم داستان متفاوت است. روی فری بالایی، درگاه سیم‌کارت و حفره میکروفون را شاهد هستیم. روی فریم سمت راست، کلیدهای کنترل صدای یکپارچه و کنترل پاور را در یک قسمت برآمده‌تر (برای دسترسی ساده‌تر) و شاهد هستیم و روی فریم سمت چپ هم چیزی وجود ندارد. روی فریم پایینی هم خروجی اسپیکر، دو حفره میکروفون و پورت شارژر را شاهد هستیم.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ نمایشگر


گلکسی A35 طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط وب‌سایت Dxomark، توانسته عنوان یکی از بهترین نمایشگرها را در رده‌ی قیمتی خودش کسب کند. اما روی کاغذ، تمام مشخصات این دو گوشی از لحاظ کیفیت صفحه با هم تقریبا برابر است. با این حال مشخصات مشابه لزوما نشان‌دهنده‌ی کیفیت مشابه نیست و باید انتظار تجربه‌ی متفاوتی را از دو گوشی داشت.

برای مثال بیشینه روشنایی گلکسی A35 در حالت دستی و خودکار به ترتیب به ۴۴۱ و ۱۰۲۴ نیت می‌رسد. در حالت دستی میزان روشنایی جالب نیست اما در حالت خودکار وضعیت خوبی را شاهد هستیم. بدین ترتیب گوشی در نور روز هم خوانایی خوبی خواهد داشت. هرچند نباید انتظار داشت این محصول از این حیث عالی ظاهر شود. کمترین میزان روشنایی این گوشی هم .۵ نیت است.

در طرف مقابل، ناتینگ فون ۲a از نمایشگری بهره می‌برد که در حالت دستی و خودکار، بیشینه‌ی روشنایی آن به ترتیب به ۶۶۴ و ۹۸۱ نیت می‌رسد. بدین ترتیب وقتی شما زیر نور خورشید هستید و می‌خواهید نور صفحه را به صورت دستی افزایش دهید، در ناتینگ فون ۲a جزئیات باید از لحاظ تئوری بیشتر باشد. در این گوشی کمترین میزان روشنایی به ۱.۹ نیت می‌رسد.

اما به صورت کلی، تجربه‌ی تماشای محتوای مختلف روی این دو پنل با هم برابر خواهد بود. تنها چیزی که این تجربه را متفاوت می‌کند، اندازه صفحه و میزان حواشی اطراف نمایشگر است. گلکسی A35 از پنل ۶.۶ اینچی و ناتینگ فون ۲a از پنل ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. در گلکسی ۸۴.۸٪ بخش جلو را پنل نمایشگر تشکیل می‌دهد و در ناتینگ فون هم این میزان به ۸۷.۶٪ می‌رسد. بدین ترتیب ناتینگ فون ۲a علی‌رغم بزرگ‌تر بودن صفحه، گوشی بزرگ‌تری از رقیب نیست.

هر دو پنل از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و چگالی صفحه هم تقریبا با هم برابر است. این یعنی شما از لحاظ نرمی و روانی و همچنین کیفیت و دقت در نمایش رنگ، هم با گلکسی A35 و هم ناتینگ فون ۲a تجربه‌ی مشابهی خواهید داشت.

لازم به ذکر است نمایشگر گلکسی A35 توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود اما نمایشگر ناتینگ فون ۲a را گوریلا گلس ۵ محافظت می‌کند.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ باتری و سرعت شارژر


هر دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. اما با گلکسی شما شارژر ۲۵ واتی و در ناتینگ، شارژر ۴۵ واتی دریافت خواهید کرد. البته این شارژرها را باید به صورت جداگانه از بیرون خریداری کنید. از لحاظ نگهداری شارژ، وضعیت نماینده ناتینگ به مراتب بهتر است. این گوشی موفق شده در هر چهار بخش تست باتری، عملکرد بسیار خوبی را به خصوص در بخش مکالمه از خود به نمایش بگذارد. گلکسی هم گوشی خوبی از این حیث است اما نتوانسته رقیب خوبی برای ناتینگ باشد.

نام گوشی ناتینگ فون ۲a گلکسی A35
وب‌گردی ۱۳ ساعت و ۳۴ دقیقه ۱۰ ساعت و ۱۹ دقیقه
پخش ویدیو ۱۹ ساعت و ۵۰ دقیقه ۱۳ ساعت و ۳۸ دقیقه
تماس صوتی ۴۵ ساعت و ۰۱ دقیقه  ۲۶ ساعت و ۳۹ دقیقه 
بازی ۹ ساعت و ۲۴ دقیقه ۹ ساعت و ۱۰ دقیقه

همانطور که می‌بینید، در تمام بخش‌ها این ناتینگ فون ۲a است که دست بالاتر را در مقایسه با گلکسی A35 دارد. در شارژدهی هم به لطف شارژری که روی کاغذ ۲۰ وات سریع‌تر است، نتیجه‌ی مشابهی را شاهد هستیم.

نام گوشی ناتینگ فون ۲a گلکسی A35
میزان شارژ پس از ۱۵ دقیقه ٪۲۹ ٪۲۶
میزان شارژ پس از ۳۰ دقیقه ٪۵۹ ٪۵۲
شارژ کامل ۶۳ دقیقه ۸۶ دقیقه

اگرچه برخلاف نگهداری شارژ از این برتری به خاطر نامحسوس بودن می‌توان چشم‌پوشی کرد اما همچنان این برتری وجود دارد. این نشان می‌دهد چقدر عملکرد ناتینگ در ساخت یک گوشی میانرده خوب بوده که توانسته در دو بخش کلیدی، نماینده جدید سامسونگ را بدون از دست دادن حتی یک بخش، شکست دهد.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ دوربین


در بخش دوربین، هر دو گوشی عملکرد خوبی دارند و در حد و اندازه‌های خود می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. یک برتری گلکسی A35 در این بخش در مقایسه با ناتینگ فون ۲a، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکروی آن است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر هنری زیبایی ثبت کنید. دوربینی که در ناتینگ دیده نمی‌شود. اما برای بررسی عملکرد این دو محصول در نور روز و شب، پیشنهاد می‌کنیم تصاویر زیر را مشاهده کنید.

دوربین اصلی

زوم ۲ برابری

پرتره

دوربین فوق عریض

دوربین سلفی

هر دو گوشی هم در نور روز و هم در نور شب در فواصل کانونی مختلف عملکرد خوب و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند. نمی‌توان گفت با این گوشی‌ها در زمینه عکاسی و فیلمبرداری ناامید می‌شوید اما نباید انتظار شاهکار هم داشته باشید.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ سخت‌افزار


در بخش سخت‌افزار، از لحاظ گرافیکی، عملکرد ناتینگ فون ۲a عالی است و به راحتی می‌تواند گلکسی را شکست دهد. اما از لحاظ پردازشی، به لطف دو هسته Cortex-A78 بیشتر در اگزینوس ۱۳۸۰، عملکرد بهتری را از گلکسی شاهد هستیم، آن هم فقط در بخش چند هسته‌ای. بدین ترتیب در انجام بازی‌های گرافیکی سنگین، ناتینگ عملکرد بهتری خواهد داشت اما در کارهایی که پردازنده‌محور هستند، این گلکسی است که بهتر ظاهر می‌شود. اعداد و ارقام در بنچمارک‌ها به شرح زیر است:

نام گوشی گلکسی A35 ناتینگ فون ۲a
گیک‌بنچ تک / چند هسته‌ای ۱۰۲۵ / ۲۹۳۱ ۱۱۲۷/ ۲۵۹۲
AnTuTu 9 ۵۲۲۸۲۹ ۵۷۸۴۹۳
۳DMark (offscreen) Wild Life (1440p) ۲۷۵۱ ۴۱۳۱
۳DMark (offscreen) Wild Life Extreme (2160p) ۸۰۶ ۱۱۵۱

از لحاظ پایداری عملکرد هم عملکرد هر دو گوشی بی‌نظیر است. اما ناتینگ باز هم بهتر عمل می‌کند. این گوشی بعد از یک ساعت فشار سنگین روی پردازنده و ۲۰ دور فشار سنگین روی پردازشگر گرافیکی، توانست حیرت‌انگیز ظاهر شده و بیش از ۹۰٪ اوان خود را در هر دو تست حفظ کند. به خصوص در بخش گرافیک که این میزان به تقریبا ۱۰۰٪ رسید.

در ۲۰ دور پرفشار هم شارژ گوشی ناتینگ فقط ۶% کم شد، دمای آن ۱۰ درجه افزایش پیدا کرد و از ۲۶ به ۳۶ درجه رسید و فریم آن هم از ۱۵ تا ۳۱ متغیر بود.

گلکسی A35 اما در تست پردازشی، ۸۳٪ توان خود را حفظ کرد اما از لحاظ گرافیکی تقریبا موفق شد امتیاز کامل را کسب کند؛ یعنی تقریبا ۱۰۰٪ حفظ توان. همچنین در تست مربوط به پردازشگر گرافیکی هم شاهد افت ۶ درصدی ظرفیت باتری، افزایش فقط ۶ درجه دما از ۲۷ تا ۳۳ و فریم بین ۱۰ تا ۲۱ بودیم. بدین ترتیب گلکسی کمتر گرم می‌شود، اما توانش را بیشتر از دست می‌دهد که با توجه به اعداد بالا اصلا هم عجیب نیست.

توجه داشته باشید پردازنده ناتینگ فون ۲a با لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده و پردازنده گلکسی A35 با لیتوگرافی ۵ نانومتری. همین موضوع هم می‌تواند تأثیر زیادی روی شارژدهی و کیفیت و قدرت پردازشی داشته باشد.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ سیستم‌عامل و رابط کاربری


در بخش رابط کاربری، گلکسی A35 کاملا گوشی برتر است. نه فقط به این خاطر که گلکسی ۱ سال بیشتر آپدیت دریافت می‌کند، بلکه به این خاطر که سامسونگ سال‌هاست روی این زمینه در حال کار است اما ناتینگ شرکت نوپایی محسوب می‌شود که رابط آن هنوز جای کار دارد. Nothing OS رابطی است بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی و امکانات اضافه. از لحاظ ظاهری به شدت رابط بهینه‌ای را شاهد هستیم که ظاهر خاص و منحصربفردی هم دارد. همچنین این رابط کلی هم امکانات برای شخصی‌سازی سیستم نورپردازی پنل پشتی در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستمی که به هنگام دریافت هشدارها و اعلانات با نورپردازی می‌تواند شما را به زیباترین شکل ممکن آگاه کند.

گلکسی A35 هم کلی امکانات جدید دارد که متأسفانه هیچ یک از آن‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی نیستند. اما از امکانات شخصی‌سازی بسیار گسترده گرفته تا امکانات مختلف از جمله گالری قدرتمند برای ویرایش تصاویر، اپ ضبط صدای بسیار حرفه‌ای، ویجت‌های دسته‌بندی شده در صفحه قفل و صفحه هوم و… بهره می‌برد.


گلکسی A35 در مقابل ناتینگ فون ۲a؛ سخن پایانی


چرا گلکسی A35؟

  • کیفیت ساخت بهتر
  • استاندارد ضد آب IP67
  • نمایشگر با پوشش باکیفیت‌تر
  • ۱ سال آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی بیشتر
  • رابط کاربری غنی‌تر
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • دوربین سلفی با امکان ضبط ویدیو ۴K

چرا ناتینگ فون ۲a?

  • طراحی زیبا و جوان‌پسندانه
  • وزن کمتر
  • سیستم نورپردازی زیبا روی پنل پشتی
  • حواشی کمتر در اطراف صفحه
  • رابط کاربری بسیار ساده و تمیز
  • قدرت پردازشی (تک هسته‌ای) و گرافیکی بالاتر
  • تا ۱۲ گیگابایت رم در بهترین مدل
  • امکان فیلمبرداری ۱۲۰ فریم بر ثانیه
  • طول عمر بیشتر باتری
  • شارژر سریع‌تر

حال فکر می‌کنید این تفاسیر، کدام گوشی به شکل بهتری می‌تواند نیازتان را برطرف کند؟

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

۴ %

۲۱,۷۹۹,۰۰۰

۲۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان

منبع: GSMArena (۱,۲)

سوالات متداول درباره گلکسی A35 و ناتینگ فون ۲a

آیا این دو گوشی ضد آب هستند؟

گلکسی A35 بله اما ناتینگ فون ۲a فقط ضد پاشش آب است.

آیا این دو گوشی با شارژر درون جعبه عرضه می‌شوند؟

خیر. برای هر دو گوشی باید شارژر را جداگانه تهیه کنید.

آیا این دو گوشی جک هدفون دارند؟

کدام یک برای کار زیر نور خورشید مناسب‌تر است؟

هر دو گوشی عملکرد مشابهی از این حیث دارند.

آیا این دو گوشی داغ می‌کنند؟

گلکسی کمتر از ناتینگ فون ۲a داغ می‌کند اما به صورت کلی میزان گرم شدن آن‌ها به قدری نیست که دست بسوزد.

کدام گوشی برای بازی مناسب‌تر است؟

ناتینگ فون ۲a گوشی جذاب‌تری برای بازی است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین تلویزیون سونی بازار؛ ۹ تلویزیون فوق‌العاده و محبوب

در دنیای امروز، تلویزیون ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. از تماشای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *