گلکسی واچ 7 با پایش سلامت بهبودیافته و طراحی آشنا معرفی شد

گلکسی واچ 7 با هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ و قابلیت های پیشرفته از راه رسید. در ادامه مشخصات و قیمت Galaxy Watch 7 را مشاهده کنید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در جریان رویداد آنپکد (Unpacked) ضمن معرفی گلکسی زد فلیپ ۶ و معرفی گلکسی زد فولد ۶ از ساعت هوشمند گلکسی واچ 7 رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این ساعت جدید سامسونگ را مطالعه کنید.

دسترسی به بخش‌های مطلب:

معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ 7

گلکسی واچ 7، محصول جدید از سری اصلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ است که پیشرفته‌تر از قبل با پردازنده سریع‌تر، حافظه بزرگ‌تر و پایش دقیق‌تر وضعیت سلامت و تناسب اندام روانه بازار خواهد. محصول جدید سری واچ سامسونگ در دو نسخه 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری در دسترس قرار می‌گیرد.

قابلیت های Galaxy Watch 7

گلکسی واچ 7 در زمینه طراحی عمدتاً تغییری نسبت به واچ 6 تجربه نکرده و فقط المان‌هایی به بند آن اضافه شده است. با وجود این، در پایش سلامت و تناسب اندام یک قدم جلوتر می‌برد. این ساعت هوشمند از سنسور نسل جدید بایواکتیو (BioActive) برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، فشار خون، ضربان قلب، سطح فشار و توزیع ترکیبات بدن بهره می‌گیرد. به ادعای سامسونگ، اندازه‌گیری ضربان قلب طی تمرین‌های پرفشار در مقایسه با گلکسی واچ 6 تا 30 درصد دقیق‌تر خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ همچنین قابلیت تحلیل ترکیبات بدن، اندازه‌گیری نوار قلب و پایش خواب را دارد. حتی می‌تواند شاخص محصولات گلیکاسیون پیشرفته در بدن کاربر را اندازه بگیرد. این شاخص سلامت متابولیسم و روند عمر بیولوژیک کاربر را به نمایش می‌گذارد که همین‌ها هم از سبک زندگی و عادات غذایی نشات می‌گیرند.

تشخیص وقفه تنفسی در خواب هم یکی دیگر از قابلیت های Galaxy Watch 7 است. این ساعت هوشمند نشانه‌های این عارضه را شناسایی می‌کند تا به افزایش کیفیت خواب کاربر کمک کند. این عارضه که مدام باعث بیدار شدن افراد می‌شود، می‌تواند نظم خواب آن‌ها را به هم بریزد.

علاوه بر این‌ها، به رسم همیشه گلکسی واچ قادر به اندازه‌گیری بیش از 100 تمرین است و قابلیت جدید Race هم عملکرد کنونی شما در مقایسه با تمرین‌های قبلی مقایسه می‌کند. حتی جی‌پی‌اس دوفرکانسه این امکان را به ساعت هوشمند جدید سامسونگ داده است تا فعالیت‌های خارج از خانه نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن را بهتر پایش کند.

جذاب‌تر از همه این‌ها احتمالاً پیاده‌سازی گلکسی AI، هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ در گلکسی واچ 7 است. هوش مصنوعی این شرکت به تحلیل وضعیت سلامت کاربر و توصیه نکات لازم به او کمک می‌کند یا بر اساس تاریخچه پیام‌های کاربر، جواب‌های مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

مشخصات فنی و نرم‌افزار گلکسی واچ 7

گلکسی واچ 7 به اگزینوس W1000، چیپ اختصاصی سامسونگ برای گجت‌های پوشیدنی مجهز است. این محصول سری اگزینوس اولین چیپست 3 نانومتری دنیا به حساب می‌آید که شرکتی به‌غیر از اپل ساخته است. چیپ مذکور از سی‌پی‌یو 5 هسته‌ای شامل یک هسته کورتکس-A78 و چهار هسته کورتکس-A55 بهره می‌برد. سامسونگ می‌گوید که 30 درصد بازدهی انرژی بیشتری دارد و برنامه‌ها را 2.7 برابر سریع‌تر اجرا می‌کند. رم 2 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی هم در کنار چیپست اگزینوسِ این ساعت هوشمند قرار می‌گیرند.

نسخه 40 میلی‌متری این اسمارت واچ انرژی خود را از یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و برای نسخه 44 میلی‌متری هم یک باتری بزرگ‌تر 425 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. هر دو نسخه قابلیت فست شارژ بی‌سیم را دارند.

گلکسی واچ جدید مبتنی بر سیستم عامل Wear OS 5 و رابط کاربری One UI Watch 6 کار می‌کند و بلوتوث 5.3، ان‌اف‌سی، وای‌فای b/g/n و جی‌پی‌اس دوفرکانسه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نمایشگر ساعت هوشمند جدید سامسونگ

نسخه 40 میلی‌متری از نمایشگر سوپر امولد 1.3 اینچی با رزولوشن 432 در 432 پیسکل و نسخه 44 میلی‌متری هم از یک نمونه سوپر امولد 1.5 اینچی با رزولوشن 480 در 480 پیکسل برخوردار است. هر دو نسخه حداکثر روشنایی 2 هزار نیتی دارند و از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-on Display) تمام‌رنگ پشتیبانی می‌کنند.

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ هفت

گلکسی واچ 7 از امروز در خیلی از مناطق پیش‌فروش می‌شود و از ۲۴ ژوئیه مصادف با ۳ مرداد در فروشگاه‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نسخه 40 میلی‌متری این اسمارت واچ در رنگ‌های سبز و کرم با قیمت پایه 299 دلار و نسخه 44 میلی‌متری آن در رنگ‌های سبز و نقره‌ای با قیمت پایه 319 دلار عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید: گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ اولین ساعت سامسونگ با پسوند اولترا یه هیولای واقعی است گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ مشخصات فنی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7

ارسال شده توسط: شایان مددی 20 تیر 1403 ساعت 21:15 ساعت هوشمند Galaxy Watch 7 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *