گلکسی رینگ احتمالاً در آینده برنامه اشتراکی پولی خواهد داشت

حلقه‌های هوشمند جزو فناوری‌های جدید به‌حساب نمی‌آیند؛ اما گلکسی رینگ سامسونگ اولین حلقه‌ی هوشمندی است که یکی از برندهای قدرتمند فناوری تولید کرده است. سامسونگ گلکسی رینگ را در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

گلکسی رینگ با قیمت ۳۹۹٬۹۹ دلار فروخته می‌شود و از سایر رقبا کمی‌ گران‌تر است؛ ولی تاکنون برای استفاده از قابلیت‌های آن به‌ تهیه‌ی اشتراک پولی نیازی وجود نداشته است؛ اگرچه گزارش Android Authority نشان می‌دهد که ممکن است تغییراتی در این زمینه ایجاد شود.

گلکسی رینگ سامسونگ از حسگرهای سلامتی بهره می‌برد که می‌توانند ضربان قلب، خواب، اکسیژن خون و تعداد قدم‌ها را اندازه‌گیری و ردیابی کنند. حسگرهای موجود در گلکسی رینگ امکان پایش مداوم وضعیت خواب، ضربان قلب، میزان فعالیت بدن و چرخه قاعدگی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

ازآن‌جاکه گلکسی رینگ صفحه‌نمایش ندارد، تمام داده‌‌های مربوط‌‌ به سلامتی و تناسب‌اندام که حسگرهای این حلقه‌ی هوشمند جمع‌آوری می‌کنند، می‌توان با اپلیکیشن Samsung Health در گوشی‌‌های هوشمند اندرویدی متصل به گلکسی رینگ مشاهده کرد.

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ اعلام کرد که برای دسترسی به هیچ‌یک از ویژگی‌های گلکسی رینگ به تهیه‌ی اشتراک پولی نیازی نیست؛ اما در پاورقی یکی از اسلایدهایی که حین این مراسم به‌نمایش درآمد، مشخص شد فقط قابلیت‌هایی که اکنون گلکسی رینگ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، به تهیه‌ی اشتراک نیازی ندارند.

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد تا حدودی هشدار داد که ممکن است شرایط متفاوتی برای قابلیت‌های جدید Samsung Health اعمال شود. گلکسی رینگ به گوشی سامسونگ با اندروید ۱۱ و جدیدتر و حداقل ۱٫۵ گیگابایت حافظه متصل می‌شود. کاربران برای استفاده از قابلیت‌های گلکسی رینگ به اپلیکیشن Samsung Health و ورود به حساب کاربری سامسونگ نیاز دارند.

هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعاً قصد دارد برای قابلیت‌های جدید هزینه‌ای دریافت کند یا نه؛ اما باتوجه‌به شایعات قبلی ممکن است کاربران مجبور شوند برای دریافت برخی از ویژگی‌های گلکسی رینگ سامسونگ اشتراک ماهانه تهیه کنند.

درحال‌حاضر، قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI به‌‌رایگان در سری گلکسی S24 دردسترس کاربران قرار دارد؛ اما ممکن است فقط تا سال ۲۰۲۵ رایگان باشند. برخی از قابلیت‌های Samsung Health ازجمله امتیاز انرژی (Energy Score) ازطریق هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می‌شوند.


منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/424331-galaxy-ring-future-features-subscription/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

این اسکوتر قابلیت آفرود و حرکت با سرعت ۴۰ کیلومتربرساعت دارد

Segway-Ninebot ZT3 Pro اولین اسکوتر برقی شرکت Segway محسوب می‌شود که برای مسیرهای ناهموار و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد