گزارش مثبت غول مالی فرانکلین تمپلتون درباره اتریوم و نقش مهم آن در صنعت کریپتو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton)، یک شرکت مدیریت دارایی که بیش از ۱.۶۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد، طی گزارشی، دیدگاه صعودی خود را در مورد اتریوم (ETH) به عنوان ابزار توسعه فناوری و اقتصادی، به اشتراک گذاشته‌اند.

به اعتقاد تحلیلگران این شرکت، اتریوم ستون فقرات اقتصاد غیرمتمرکز است و همواره فرصت‌های جدیدی را برای جامعه کریپتو ایجاد می‌کند.

تحلیلگران این شرکت تاکید دارند که اتریوم دستاوردهای بیت کوین را در زمینه ایجاد یک پایه فنی قوی و قابل دسترس برای برنامه‌های دفترکل توزیع‌شده ارتقا داده و ظهور و تکامل یک اقتصاد غیرمتمرکز جامع را امکان‌پذیر کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، راه‌اندازی ماشین مجازی اتریوم (EVM) و قراردادهای هوشمند مبتنی بر زبان سالیدیتی (Solidity) آن، روند توسعه اپلیکیشن‌ها را تغییر داده و اتریوم را به پایه و اساس طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز در بخش‌های مختلف تبدیل کرده است.

این تحلیلگران همچنین به نقش شبکه‌های لایه ۲ در افزایش مقیاس‌پذیری و رفع موانع پیش روی اتریوم و گسترش عدم تمرکز اشاره کرده‌اند.

از نظر تحلیلگران این شرکت، اتریوم موفق شده یک اقتصاد پروتکل‌محور پر جنب و جوش و متنوع را با طیف گسترده‌ای از کاربردهای جدید در بخش‌های دیفای (DeFi)، گیم‌فای (GameFi)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، متاورس (metaverse) و غیره، ایجاد کند.

در این گزارش همچنین آمده که اتریوم به عنوان ترکیبی منحصربه‌فرد از یک شبکه پرداخت همتابه‌همتا، یک جعبه ابزار کامل برای توسعه‌دهندگان و یک ماشین مجازی برای اجرای قراردادهای هوشمند، عملکرد موفقی داشته است.

لازم به ذکر است که فرانکلین تمپلتون یکی از شرکت‌های متقاضی ارائه صندوق‌های ETF اسپات اتریوم محسوب می‌شود. تحلیلگران این شرکت معتقدند که در صورت تأیید صندوق‌ ETF اتریوم این شرکت در ۱۵ جولای، سرمایه عظیمی به آن سرازیر خواهد شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، چقدر ثروت دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش شرکت تحلیلی آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *