گری‌اسکیل ترکیب دارایی‌‌‌های صندوق‌های خود را به‌روز‌ کرد؛ پالیگان حذف شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری اسکیل (Grayscale)، وزن ارزهای دیجیتال موجود در سه صندوق کلیدی خود را به‌روزرسانی کرده است. این صندوق‌ها عبارتند از: صندوق دارایی دیجیتال بزرگ گری اسکیل (GDLC)، صندوق دیفای گری اسکیل (DEFG) و صندوق پلتفرم قرارداد هوشمند گری اسکیل بدون اتریوم (GSCPxE Fund). در جریان این به‌روزرسانی، رمزارز پالیگان (MATIC) از صندوق GSCPxE حذف شده است.
گری اسکیل به‌صورت دوره‌ای، وزن ارزهای دیجیتال موجود در صندوق‌های خود را بر اساس عملکرد آنها در سه ماه گذشته، رویدادهای بازار، شاخص‌ها و سایر عوامل تغییر می‌دهد. در به‌روزرسانی اخیر، هیچ توکن جدیدی به صندوق GDLC اضافه نشده و وزن‌ ارزهای دیجیتال این صندوق به شرح زیر است: بیت کوین ۷۰.۴۶ درصد، اتریوم ۲۳.۵۱ درصد، سولانا ۳.۸۶ درصد، ریپل ۱.۵۴ درصد و اولانچ (AVAX) حدود ۰.۶۳ درصد. پیش از این، در ژانویه، ریپل و اولانچ جایگزین پالیگان شده بودند و کاردانو (ADA) نیز در آوریل از این صندوق حذف شده بود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ترکیب صندوق DEFG تغییری نکرده است، اما وزن‌ ارزهای دیجیتال آن به‌روزرسانی شده است. وزن‌ رمزارزهای فعلی این صندوق به این صورت است: یونی‌سواپ (UNI) ۵۳.۷۵ درصد، میکردائو (MakerDAO) ۱۷.۹۴ درصد، لیدو (Lido) ۱۲.۶۸ درصد، آوه (Aave) ۰.۵۸ درصد و سینتتیکس (Synthetix) ۵.۰۵ درصد.
مهم‌ترین تغییر صندوق GSCPxE، حذف پالیگان از آن است. وزن‌دهی ارزهای دیجیتال این صندوق در حال حاضر به شرح زیر است: سولانا با ۶۵.۸۰ درصد، کاردانو با ۱۴.۶۷ درصد، اولانچ با۱۰.۷۰ درصد و پولکادات (DOT) با ۸.۸۳ درصد. وجوه حاصل از فروش پالیگان این صندوق، برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر استفاده شده است.
قیمت پالیگان پس از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) آن را در لیست اوراق بهادار قرار داد، با کاهش ۳۴ درصدی در یک ماه مواجه شد. با وجود افزایش ۷ درصدی قیمت آن طی ۲۴ ساعت گذشته، چشم‌انداز قیمت پالیگان همچنان ضعیف است.


منبع

کوین‌گیپ




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

صعود قیمت SHIB و BONE؛ توسعه‌دهنده شیبا برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB) که در رسانه‌های اجتماعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *