کیت بلانشت دلیل حضور در فیلم Borderlands را فاش کرد

کیت بلانشت دلیل حضورش در فیلم Borderlands را فاش کرد؛ به نظر می‌رسد بی‌حوصلگی می‌تواند ما را مجبور به هر کاری کند! در جدیدترین مصاحبه بلانشت، این بازیگر مطرح هالیوود به این مسئله اشاره کرد که بازی در این فیلم کمی از دیوانگی دوران کووید را به همراه داشته است. از زمانی که تریلر و لیست بازیگران فیلم Borderlands منتشر شده، سوالات زیادی مغز طرفداران را درگیر کرده است. لیست بازیگران این فیلم علاوه بر کیت بلانشت، بازیگران مطرح دیگری را هم در خود دارد اما حضور این هنرمند استرالیایی بیشتر از همه طرفداران را متعجب کرد.

کیت بلانشت چندین اسکار را در کارنامه خود دارد و نامزدین چندین اسکار و جایزه دیگر شده است و می‌توان گفت یکی از برترین‌هاست. احتمالا بعد از این‌همه افتخار، دست بلانشت برای انتخاب فیلم‌هایش باز است. حالا چرا باید در میان لیست بازیگران فیلمی باشد که احتمالا هیچ جایزه‌ایی را برای او به همراه ندارد؟ در جدیدترین مصاحبه بلانشت با مجله Empire، این مسئله را برای طرفدارانش روشن کرد. در قسمت اول این مصاحبه، بلانشت گفت «در حال حاضر روزایی رو پشت سر می‌گذارم که دوست دارم کار‌های دیوانه‌واری انجام بدهم.» بخش دوم مصاحبه شرایط کمی قابل درک‌تر بود، بلانشت بی‌نهایت حوصله‌اش سر رفته بود :«من وقت زیادی را در باغ خودم می‌گذروندم و یه خورده بیش از حد آزادانه با اره برقیم کار می‌کردم. وقتی پیشنهاد این فیلم رسید شوهرم بهم گفت انقدر حوصلت سر رفته که شاید این فیلم زندگیت رو نجات بده!»

بازی بوردرلندز و فیلم Borderlands

پروژه ساخت فیلم Borderlands برای اولین بار در سال 2015 تعریف و معرفی شد. فیلم پس از تقریبا ده سال کار بر روی آن قرار است در تاریخ 9 آگوست امسال (17 مرداد) به سینماهای جهان می‌رود. نام‌های بزرگ دیگری هم مانند جیمی لی کرتیس، کوین هارت، آریانا گرینبلات و جک بلک نیز در آن حضور دارند. قسمت جالب ماجرا اینجاست که هر کدام از این بازیگران در حرفه خود دست به چنین دیوانگی‌هایی زده‌اند. در عین حال خبر حضور کیت بلانشت که در فیلم قبلی خود رهبر ارکسترایی به نام لیدیا تار بود برای همه شوکه کننده بود.

به نظر می‌رسد واقعا بی‌حوصلگی می‌تواند هرکسی را مجبور به هر کاری کند. علاوه بر این جریان، خود بلانشت در مصاحبه تعریف کرده که برای آماده شدن در فیلم Borderlands قسمت‌هایی از این عنوان را در پلی استیشن 5 بازی کرده است. او گفت: «می‌خواستم محدودیت‌های بازی را بدانم و بدانم طرفداران چه چیزهایی را در مورد این شخصیت دوست دارند تا بتوانم به بهترین نحو کار خود را انجام دهم.»

منبع: Pcgamer


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دی‌ال‌سی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده است

بازی Final Fantasy 14 پس از انتشار بسته الحاقی Dawntrail به رکورد جدیدی در آمار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *