کناره‌گیری یکی دیگر از رهبران اصلی شیبا اینو! تکلیف این پروژه چه خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، به‌روزرسانی مهمی را در مورد برنامه‌های آتی این میم کوین به اشتراک گذاشته است. او با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، دیدگاه خود را درباره آینده پروتکل شیبا اینو شرح داده است.

طبق گفته‌های کوساما، دیدگاه اصلی بنیانگذار شیبا اینو، ریوشی، ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز با عملکرد بالا است. برای رسیدن به این هدف، شیبا اینو در حال همکاری با رهبران این صنعت است.

علاوه بر همکاری با پروژه‌های کلیدی، تیم شیبا اینو با شرکت‌های وب ۲ که به دنبال ورود به دنیای وب ۳ هستند، نیز در ارتباط است. همچنین، کمپین آگاهی‌بخشی شیبا اینو شامل افراد مشهور نیز خواهد شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کوساما ضمن اشاره به کاربردهای توکن‌های اصلی اکوسیستم مانند شیبا، لیش (LEASH) و بون (BONE)، به کاربرد محوری توکن تریت (TREAT) نیز که هنوز منتشر نشده، اشاره کرد. به گفته کوساما، این توکن جدید به اعضای شیبا اینو اجازه خواهد داد به ویژگی‌های پیشرفته این اکوسیستم دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از نکات مهم صحبت‌های کوساما، برنامه او برای کناره‌گیری از کانون توجهات در بلندمدت است. به گفته او، اکوسیستم شیبا اینو در نهایت به صورت خودکار اداره خواهد شد.

بسیاری از برنامه‌های دیگر شیبا اینو در رویدادهای آتی این پروژه، از جمله رویداد اختصاصی شیباکان (SHIBACON) ۲۰۲۴ در تایلند، به اشتراک گذاشته خواهند شد.

به نظر می‌رسد صحبت‌های کوساما و همچنین روند کلی بازار، باعث بهبود قیمت شیبا اینو شده است. در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو با ۲.۲۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۶۵۱ دلار معامله می‌شود.

حجم معاملات شیبا اینو نیز ۶ درصد افزایش یافته و به ۴۵۵.۳۷۹ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده احساسات مثبت در بازار است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *