کمیاب‌ترین آرمور تریم‌‌های ماینکرفت | مجله بازار

بازیکن‌های ماینکرفت بعضا با ایجاد سرورهای مولتی پلیر سعی می‌کنند تا با چندنفره پیش بردن بازی تجربه‌ای خاص و جدید خلق کنند. در این سرورها، اسکین بهترین راه برای متمایز کردن بازیکن‌های مختلف از یکدیگر است، اما همیشه توسط آرمور پوشانده می‌شود و نمایی به بیرون ندارد (مانند طرح پشت تلفن‌های همراه که توسط گارد محافظ پوشانده می‌شود). توسعه دهندگان خیلی زود متوجه این موضوع شده و با معرفی آرمور تریم سعی کردند تا ظاهر بازیکن‌ها را از این طریق خاص‌تر کنند.

از این طریق شما می‌توانید طرح و الگوی دلخواه خود را بر روی تک به تک اعضای آرمور خود پیاده کرده و مطابق با سلیقه خود آن را شخصی‌سازی کنید. با جستجو در محیط بازی می‌توانید آرمور تریم‌های خاص‌تری پیدا کرده و آرمور خود را زیباتر کنید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به برخی از خاص‌ترین آرمور تریم‌های بازی داشته باشیم.

کمیاب‌ترین الگو های آرمور تریم در ماینکرفت

اگر یک بار آرمور تریم استفاده کنید احتمالا تا آخر به دنبال این آیتم‌های نایاب ماینکرفت خواهید بود

الگوهای آرمور تریم در ماینکرفت از جمله آیتم‌هایی هستند که قابلیت کرفت ندارند و باید آن‌ها را از صندوق‌های سازه‌های مختلف در گوشه و کنار بازی پیدا کنید. آرمور تریمی با نام Silence یکی از کمیاب‌ترین‌ها در کل دنیای ماینکرفت به شما می‌رود که تنها ۱.۲ درصد احتمال دارد در صندوق‌های یک شهر باستانی پیدا شود. زنده ماندن در یک شهر باستانی خود چالش‌های زیادی دارد و طبیعتا لوت کردن همه صندوق‌ها سختی دوچندانی هم دارد. اگر شما از آن دسته بازیکنان حرفه‎ای باشید که قادر باشد همه صندوق‌های یک شهر باستانی را لوت کند، باید آن قدر خوش‌شانس باشید که بتوانید به این آیتم دسترسی داشته باشید.

چگونه یک شهر باستانی پیدا کنیم

اولین گام در پیدا کردن آرمور تریم ماینکرفت، یافتن یک شهر باستانی است

شهرهای باستانی سازه‌هایی زیرزمینی هستند که بازیکنان می‌توانند در آنجا بلوک‌های مورد نیاز برای سامن کردن «واردن» را پیدا کند. ماینکرفت بر خلاف بسیاری از بازی‌ها نقشه‌ای ندارد که بازیکنان بتوانند با آن مسیریابی کنند و راه خود را در شهر باستانی پیدا کنید. البته ناگفته نماند که پیدا کردن شهر باستانی کار سختی نیست و شما به راحتی با جستجو در اعماق اورورلد در Y<-51 می‌توانید آن را پیدا کنید. هنگامی که شما وارد این شهر شدید، باید ابتدا تله و سنسور Sculk را غیرفعال کنید تا حتی‌الامکان به «واردن» برخورد نکنید.

چگونه با آرمور تریم آیتم‌های خود را شخصی‌سازی کنیم؟

با قرار دادن آیتم‌های مذکور می‌توانید بدین صورت زیباترین آرمورهای ماینکرفت را بسازید

هنگامی که توانستید این آیتم کمیاب را پیدا کنید، تنها به یک میز آهنگری و شمش یا کریستال شخصی‌سازی نیاز دارد. شمش یا کریستالی که استفاده کرده اید، بخش‌های روشن طرح شما را متوجه می‌شود و آن را بر روی آیتم مورد نظر سوار می‌‌کند. به عنوان مثال اگر از قطعه ارغوانی استفاده کنید، می‌تواند رگه‌های بنفش بر روی آرمورتان پیاده کند. اگر بر روی میز آهنگری کلیک کنید، GUIاش باز می‌شود و باید آیتمی که پیدا کردید را در جای اول، آرمور مورد نظر را در جای دوم و کریستال یا شمش مورد نظر را هم در بخش سوم قرار دهید.

چگونه بهترین ست آرمور را در ماینکرفت ۱.۲۱ بدست آوریم؟

منبع: sportskeeda



منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

راهنمای نصب و ویژگی‌های ماد GT New Horizons در ماینکرفت

ماینکرفت یکی از بازی‌های برجسته‌ای بوده که بیش از ۱۵ سال است که بازیکنان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد