کمپانی Embracer استودیو  Pieces Interactive را تعطیل کرد

گروه Embracer در حال بستن استودیو Pieces Interactive است، این استودیو اخیرا ریمیک بازی Alone in the Dark را عرضه کرده است. استودیو سوئدی Pieces Interactive از سال 2007 بیش از ده عنوان را بر روی رایانه شخصی، کنسول‌ها و موبایل منتشر کرده است. عناوینی مانند Puzzlegeddon و Fret Nice و Leviathan Warships و Robo Surf و Kill to Collect و Magicka 2 و چندین DLC برای Magicka را توسعه داده است. در سال 2017، Pieces Interactive پس از همکاری برای توسعه Titan Quest ،Titan Quest: Ragnarök و توسعه Titan Quest: Atlantis توسط Embracer Group خریداری شد.

این استودیو در تصویری که در وب سایت خود منتشر کرد، نوشت: Pieces Interactive و 2007-2024. ممنون که با ما بازی کردید. استودیو Pieces Interactive می‌گوید: لیست مشتریان ما شامل Paradox Interactive ،Koei Tecmo ،Arrowhead Game Studios ،Koch Media و RaceRoom Entertainment بود. آخرین عرضه‌ی ما، ریمیک Alone in the Dark بود.

مشخص نیست چند نفر در Pieces Interactive مشغول به کار بودند، اما این استودیو زمانی که در آگوست 2017 خریداری شد، 13 نفر پرسنل داشت. Embracer که طی سال گذشته تعدادی استودیو را تعطیل کرده است، ماه گذشته اعلام کرد که Alone in the Dark نتوانسته است انتظارات فروش شرکت را برآورده کند.

 

The post کمپانی Embracer استودیو  Pieces Interactive را تعطیل کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *