کمپانی‌های LEGO و PLAYSTATION در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام LEGO HORIZON Adventures هستند

کمپانی‌های لگو و پلی استیشن در حال توسعه بازی جدیدی به نام LEGO Horizon Adventures هستند. هفته گذشته، یکی از اینسایدر‌ها به نام Kurakasis توییت کرد که سونی و لگو قرار است به زودی همکاری یک IP معروف را اعلام کنند. در صحبت با منابع، گفته شد که این بازی اساساً Horizon Forbidden West but Lego است و بازی دارای گرافیک واقع گرایانه خواهد بود.

در حالی که جزئیات دقیق بازی نامشخص است،برای خبرنگار سایت insider gaming آقای Tom Henderson تریلر تبلیغاتی فرستاده شده است که ساخت آن ماه گذشته تکمیل شده بود، که نشان می‌دهد معرفی بازی نزدیک است، اگرچه مسلما ممکن است این بازی تاخیر داشته باشد. اما ترکیب این اطلاعات با اخرین توییت Kuraksis، نشان می‌هد که علامت تجاری که اخیرا ثبت شده است مربوط به این بازی است و به زودی معرفی می‌شود. زمان معرفی بازی مشخص نیست، اما شایعات اخیر می گویند که قرار است در هفته‌های آینده مراسم PlayStation Showcase برگزار شود و احتمال دارد که این بازی در این مراسم رونمایی شود.

 

The post کمپانی‌های LEGO و PLAYSTATION در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام LEGO HORIZON Adventures هستند appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *