کمتر از یک روز تا پایان مهلت دریافت نات کوین؛ کاربران باید چه کنند؟

طبق اعلام کانال رسمی نات کوین در تلگرام، کاربران باید قبل از ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) توکن‌های NOT خود را درون این بازی Claim کنند. منظور از Claim، دریافت توکن‌هاست و لزومی به برداشت یا خارج‌کردن توکن‌های نات کوین از داخل ربات نیست. در این مطلب، آموزش دریافت توکن‌های نات کوین را قرار داده‌ایم تا دچار سردرگمی نشوید.

آموزش دریافت (Claim) نات کوین

در گروه‌های تلگرامی و برخی منابع، این‌طور اطلاع‌رسانی شده است که ۱۶ ژوئن آخرین مهلت برای «برداشت» نات کوین از ربات است. با این حال، آخرین توضیحات و شفاف‌سازی‌های نات کوین در کانال رسمی این بازی، نشان می‌دهد هیچ لزومی برای برداشت توکن‌های بازی یا همان انتقال آنها به کیف پول وجود ندارد. در پیام اطلاع‌رسانی نات کوین، به‌وضوح گفته شده است که کاربران تنها باید تا قبل از ۱۶ ژوئن توکن‌های خود را «Claim» کنند. منظور از Claim، دریافت توکن‌های بازی از طریق زدن روی دکمه Claim است.

در متن آخرین پیام تیم نات کوین آمده است:

مطمئن شوید که تا قبل از ۱۶ ژوئن نات کوین‌های خود را Claim کرده‌اید.

اگر این ایموجی را داخل ربات ببینید (ایموجی داخل تصویر زیر) یعنی [توکن‌ها دریافت شده‌اند و] نیاز به انجام کار دیگری نیست.

اگر توکن‌های خود را استیک کرده باشید، باز هم مشکلی نیست.

نات کوین هم‌اکنون ۲.۴۴ میلیون هولدر در شبکه بلاکچین دارد. میلیون‌ها نفر هم در صرافی‌ها، ربات wallet@ تلگرام و داخل خود اپ (ربات) هولدر نات کوین هستند.

پیام اطلاع‌رسانی نات کوین درباره دریافت توکن‌ها تا قبل از ۱۶ ژوئن

همان طور که از تصویر بالا پیداست، شخصی توکن‌های خود را Claim کرده و ایموجی مورد نظر به اون نمایش داده شده است که یعنی نیاز به انجام کار دیگری نیست. این شخص توکن‌های خود را در ربات تلگرام نات کوین نگه داشته و به کیف پول خود منتقل نکرده است. بنابراین، توجه داشته باشید با اینکه امکان برداشت نات کوین از ربات بازی وجود دارد، برای پیش‌گیری از سوزانده شده آنها، لزومی به انتقال NOT به کیف پول نیست و تنها کافیست دکمه Claim را داخل ربات بازی بزنید و کیف پول‌تان را به آن وصل کنید. اغلب کاربران نات کوین این کار را از قبل انجام داده‌اند، اما برای رفع ابهامات، آموزش Claim توکن‌ها را در ادامه قرار داده‌ایم.

برای این کار باید وارد ربات نات کوین شوید. در صفحه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود روی دکمه Claim کلیک کنید. حالا از شما خواسته می‌شود تا کیف پول خود را به ربات وصل کنید. برای این کار روی Connect wallet بزنید. در مرحله بعد باید کیف پولی که قصد وصل‌کردن آن به ربات نات کوین را دارید انتخاب کنید. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است. اگر از قبل کیف پول ندارید و برای راه‌اندازی کیف پول جدید نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید مقاله آموزش کامل کار با کیف پول تون کیپر را در مجله نوبیتکس بخوانید.

بعد از انتخاب کیف پول، وارد اپلیکیشن تون کیپر شده و باید مجوز اتصال ربات به آدرس خود را تأیید کنید. برای این کار در محیط اپلیکیشن تون کیپر روی Connect wallet بزنید و رمز کیف پول خود را برای تأیید اتصال وارد کنید.

بعد از طی‌کردن این مراحل صفحه‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود که در آن موجودی شما مشخص است و ایموجی هم به نشانه درست بودن همه چیز، دیده می‌شود. برای پیش‌گیری از سوزانده‌شدن توکن‌ها، طی کردن این مراحل (از قبل یا امروز) کفایت می‌کند. اما به هر حال اگر قصد برداشت توکن‌های NOT از داخل بازی را داشتید، می‌توانید مطلب آموزش کامل برداشت و فروش نات کوین را بخوانید.

توجه داشته باشید که طبق اعلام ربات نات کوین، برداشت توکن از داخل اپ می‌تواند تا ۷ روز طول بکشد. برخی کاربران گزارش کرده‌اند که برداشت توکن‌ها نات از بازی از ۷ روز هم بیشتر طول کشیده است. این مشکل به احتمال زیاد از زیرساخت‌های نات کوین است و انتظار می‌رود به‌مرور زمان برطرف شود.

سؤالات متداول

باید حتماً نات کوین‌ها خود را از تلگرام برداشت کنم؟

برای پیش‌گیری از سوزانده‌شدن توکن‌های NOT فقط لازم است آنها را Claim کنید. اگر ایمجوی دست در بازی به شما نمایش داده می‌شود، یعنی همه چیز مرتب است و جای نگرانی نیست.

برداشت نات کوین چقدر طول می‌کشد؟

برداشت نات کوین طبق اعلام خود ربات بازی می‌تواند تا ۷ روز زمان ببرد.

مهلت دریافت نات کوین چه زمانی تمام می‌شود؟

باید تا قبل از ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) توکن‌های خود را در بازی Claim کرده باشید.

نوشته کمتر از یک روز تا پایان مهلت دریافت نات کوین؛ کاربران باید چه کنند؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

کاردانو چیست؟ همه چیز درباره Cardano و ارز دیجیتال ADA

رمزارز آدا (ADA) که با نام کاردانو هم شناخته می‌شود، کوین بومی یکی از پروژه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *