کسب درآمد از بازی های تلگرام

پلتفرم تلگرام در چند سال گذشته با اضافه کردن امکانات مختلف، دیگر به عنوان یک پیام رسان ساده به حساب نمی آید. تقریبا درصد بالایی از کسب کارهای اینترنتی علاوه بر سایت های داخلی از طریق کانال های تلگرامی هم مدیریت می شود. علاوه بر این مورد، اخیرا روش های کسب درآمد با بازی های تلگرامی در بین کاربران این پلتفرم و حتی سایر کاربران هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما چطور ممکن است با بازی کردن پول در بیاوریم؟ در واقع بازی های تلگرامی به شکل های مختلفی از جمله شرکت کاربران فعال در استخر نقدینگی پروژه و یا انجام تسک های مختلف به کاربران پاداش می دهند.

چگونگی کسب درآمد از بازی های تلگرامی

بین سیل عظیمی از برنامه و بازی های تلگرامی با وعده کسب درآمد، بیشتر کاربران دچار سردرگمی می شوند. چرا که هر کدام از این برنامه ها از روش های مختلف برای پاداش و واریز سکه به حساب کاربران استفاده می کنند که تعیین اعتبار آنها کار دشواری است. بعد از موفقیت نات کوین، برنامه های زیادی با استفاده از اعتبار و تقلید از اسم و روش آن در فضای تلگرام فعالیت می کنند. در مقاله کسب درآمد از بازی های تلگرام قصد داریم تا ضمن بررسی روش ها و نحوه کار این برنامه ها، چگونگی کسب درآمد از آنها را آموزش دهیم.

آموزش کسب درآمد از بازی های تلگرام

بازی های تلگرامی با هر شکل و ظاهری، با هدف کسب درآمد و پاداش به کاربران شبکه طراحی و عرضه می شوند. تا همین چند وقت پیش هیچ کسی باور نمیکرد که بازی کلیکی نات کوین به درآمد دلاری برسد. اما برخلاف باور همه و کمال تعجب نات کوین تنها یک کار از کاربر میخواست؛ کلیک کن و پاداش سکه داری! البته تا زمان لیست شدن این پروژه همه چیز تنها یک توهم بزرگ بود. اما تقریبا 11 میلیون از 40 میلیون کاربر نات کوین به درآمد مورد نظر خود رسیدند. در ادامه این بخش توضیحاتی درباره آموزش کسب درآمد از بازی های تلگرام ارائه می شود.
تقریبا مکانیزم کسب درآمد در بیشتر بازی های تلگرامی براساس شرکت اعضا و انجام تسک های پروژه است. برای مثال در بازی همستر کمبت، بازیکنان به ازای پیدا کردن کد مورس روزانه و حدس زدن کارت های کمبو روزانه به ترتیب 1 و 5 میلیون پاداش دریافت می کنند. سایر بازی های تلگرامی مثل تپ سواپ، میم فای کوین و پیکسل ورس در ازای انجام تسک های تعیین شده در برنامه پاداش سکه به بازیکنان اهدا می کنند.
برای دریافت درآمد از تمامی بازی های تلگرامی لازم است حساب بازی شما به یک پول معتبر متصل شود. معمولا پس از لیست شدن هر پروژه و اعلام قیمت توکن بازی، می توانید توکن های ذخیره شده در کیف پول را در صرافی های معتبر فروخته و درآمد دلاری و یا ریالی را دریافت کنید.

روش کسب درامد از بازی های تلگرام

معمولا بازی های تلگرامی براساس میزان فعالیت کاربران در استخرهای نقدینگی پاداش و جوایز را به صورت روزانه اهدا می کنند. تقریبا روش های کسب درامد از بازی های تلگرامی براساس نوع پروژه متفاوت است. بهتر است در هنگام شروع هر بازی تلگرامی ابتدا از میزان اعتبار آن و افراد پشت پرده پروژه مطلع شده و سپس بازی را از طریق ربات رسمی برنامه انجام دهید. در اوقع روش های مختلفی برای کسب درامد از بازی های تلگرام وجود دارد که به انها اشاره میکنیم.
در تمامی بازی های تلگرامی پاداش های روزانه به ازای ماندن در پروژه به بازیکنان اهدا می شود. از طرفی برای تسریع فرآیند جمع آوری توکن در هر بازی گزینه های boost و energy در نظر گرفته می شود. بازیکنان می توانند با استفاده از این قسمت و ارتقا لول بازی پاداش روزانه بالاتری را دریافت کنند.
بهتر است همزمان در چند پروژه مختلف معتبر تلگرامی شرکت کنید. به این ترتیب در صورت لیست شدن چند ایردراپ در زمان مشخص، می توانید پاداش های خود را از طریق واریز در کیف پول دریافت نمایید.

نحوه کسب درامد از بازی های تلگرام

در حال حاضر بازی های تلگرامی زیادی قابلیت کسب درآمد دارند. بازی های همستر کامبت و تپ سواپ پاداش سکه را در محیط ربات به بازیکنان اهدا می کنند. پس از بدست آوردن این پاداش ها باید حساب بازی را به یه کیف پول معتبر مثل ton متصل کرده و تا زمان لیست شدن پروژه صبر کنید.
برخی از پروژه های رمز ارز احتمالا پس از لیست شدن به صورت یک رمز ارز معتبر در بازار خرید و فروش می شوند. همانطور که کاربران پروژه نات کوین پس از لیست شدن این رمز ارز درامدی مناسبی بدست آوردند. پس در صورتی که در یکی از پروژه های همستر کامبت، تپ سواپ، پیکسل و سایر پروژه های معتبر شرکت کرده اید، احتمالا در زمان لیست شدن پروژه میتوانید رمز ارز بازی را خرید و فروش کرده و درآمد مناسبی کسب کنید.

آیا کسب درامد از بازی های تلگرامی معتبر است؟

مانند بسیاری از بازارهای مالی امکان رشد و یا سقوط بازی های مختلف تلگرامی وجود دارد. تقریبا نمی توان گفت همه بازی ها به وعده خود عمل می کنند. بنابراین بهتر است با آگاهی کامل این بازی ها را انجام دهید و رویای یک شب پولدار شدن را در سرتان نداشته باشید.
البته از طرفی احتمالا سود دهی بازی های تلگرامی شاید کمتر از تصوراتمان باشد، یعنی قرار نیست مثلا کاربران بازی همستر همه میلیاردر شوند. پس تنها در اوقات فراغت تان به سراغ این بازی ها بروید و نظم زندگی خود را درگیر این مسائل نکنید.

بازی های تلگرامی درآمدزایی یا کلاهبرداری؟

یکی از بحث های داغ در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی، شفاف نبودن وعده های اکثر بازی های تلگرامی است. تقریبا همه ما با روند رشد رمز ارزهای مطرحی مثل بیت کوین و اتریوم آشنایی داریم. این دو رمز ارز معتبر به دلیل تعداد محدود توکن شرایط استخراج بسیار سختی دارند و تنها با دستگاه های ماینر مجهز قابل برداشت هستند. از طرفی اکثر فعالان بازار باور دارند که امکان پولدار شدن با بازی های تلگرامی و با ضربه زدن روی صفحه نمایش وجود ندارد.
در این بین برخی از افراد سودجو و کلاهبردار صفحاتی مشابه بازی های مطرح مثل همستر کمبات طراحی کرده و با ادعای پشتیبانی از بازی مذکور کاربران را فریب داده و مبلغی را دریافت می کنند. تقریبا همه چیز در هر پروژه بازی تلگرامی کاملا مشخص بوده و حتی کانال بازی هم صرفا برای اخبار و بروز رسانی است. لازم به ذکر است تمامی لینک های ناشناخته و جعلی برای کلاهبرداری طراحی شده اند و پشتیبانی از هیچ پروژه ای در تلگرام انجام نمی شود.

چگونه درآمد بازی های تلگرامی را جمع آوری کنیم؟

به این نکته توجه کنید که تمامی درآمد حاصل از فعالیت در هر بازی تلگرامی را باید به یک کیف پول معتبر منتقل کنید. زیرا پس از بسته شدن استخر نقدینگی پروژه امکان دسترسی به دارایی ها شما در ربات بازی وجود ندارد.
در کنار این موارد حتما از یک کیف پول جدید بدون موجود برای اتصال به حساب بازی استفاده کنید. شدیدا توصیه می کنیم هرگز کیف پول اصلی را به هیچ کدام از بازی های تلگرامی متصل نکرده تا در صورت جعلی بودن لینک دارایی شما به سرقت نرود.

هشدار سلب مسئولیت!

رسانه پارسی گیم به هیچ عنوان نقشی در تشویق و یا بازداری از شرکت کاربران ایرانی در بازی های تلگرامی ندارد. این مقاله تنها در جهت معرفی روش های کسب درامد از بازی های تلگرامی نوشته شده و تصمیم نهایی به عهده شماست. همیشه بهتر است در کنار رعایت تمامی موارد امنیتی و تحقیقات پیرامون پروژه های مالی مختلف، بزرگترین سرمایه خود یعنی زمانتان را فراموش نکنید!!

کلام آخر

رشد و توسعه پروژه های مختلف در بستر تلگرام فرصت سرمایه گذاری بدون درآمد را برای تمامی افراد فراهم می کند. شاید زمان ظهور بیت کوین بیشتر افراد حاضر به خرید یک پول دیجیتال نبودند و حتی برخی از سایت این ارز را به رایگان به کاربران هدیه می دادند. اما در چند سال اخیر رشد بالای بیت کوین خلاف همه چیز را ثابت می کند. با این حساب امیدواریم پروژه های تلگرامی هم به رشد و ارزش کافی برسند.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مهم‌ترین و بهترین بازی های شهریور 1403 که باید دانلود کنید

فصل انتشار بازی های بزرگ، همان‌ ماه‌هایی که بی‌صبرانه منتظر آنها بودیم فرا رسید. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد